Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας: «Ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς να αισθάνονται έλξη προς το ΙΔΙΟ φύλο» – ΒΙΝΤΕΟ
«Είναι μία σχέση, η οποία, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά»...
Σε σχετικά πρόσφατο βίντεο, το οποίο κυκλοφορεί έντονα τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο, ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας Γαβριήλ δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Eκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο, δεν μπορώ να ξέρω γιατί, δεν θα κατηγορήσω εγώ τον Θεό. Δεν είμαι άξιος καν εγώ να το σκεφτώ αυτό το πράγμα. Ο Θεός για να ξέρει, κάτι ξέρει περισσότερο από όλους εμάς τους ανθρώπους.
(…)
Δεν είμαι εγώ σε θέση να ξέρω, γιατί ο Θεός το επιτρέπει. Η ορμή του ανθρώπου για το ίδιο φύλο υπάρχει. Δεν ξέρω γιατί υπάρχει. Όταν την δίνει ο Θεός, θα πολεμήσω αυτήν;… Έχουμε γνωρίσει ανθρώπους που έχουν αυτή την ροπή από την αρχή της ζωής τους. Εγώ λοιπόν τι θα τους πω; Ότι ο Θεός δεν σε θέλει έτσι. Και θα μου απαντήσει: γιατί, στο είπε; Και τι θα του απαντήσω εγώ; Ότι μου το πε;»
(…)
Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είναι οικογένεια η σχέση ενός ομοφυλόφιλου. Είναι μία σχέση. Το σέβομαι. Είναι μία σχέση, η οποία, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά. Να υπάρχει αξιοπρέπεια. Να υπάρχει η δυνατότητα όχι πολλών συντρόφων, αλλά όσο το δυνατόν να έχει ένα σύντροφο, με τον οποίο να περνάει μαζί του την ζωή του και να αισθάνεται ότι μαζί του μπορεί να έχει και μία πνευματική πορεία.
https://rumble.com/v14xeb5-68742833.html
Ας δούμε τι λέει πρώτα η Ορθόδοξη πλευρά , συμφωνεί ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ με την Ορθόδοξη πλευρά ?
Π.Δ Γεν Κεφάλαιο Α στιχοι 26-28
26 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ' εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ' ὁμοίωσιν, καὶ ἀρχέτωσαν τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἐρπετῶν τῶν ἐρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς.
27 Καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ' εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.
28 Καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς καὶ ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἐρπετῶν τῶν ἐρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς.
Γεν Κεφάλαιο ΙΘ 24-26
24 καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμορρα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ
25 καὶ κατέστρεψε τὰς πόλεις ταύτας καὶ πᾶσαν τὴν περίχωρον καὶ πάντας τοὺς κατοικοῦντας ἐν ταῖς πόλεσι καὶ τὰ ἀνατέλλοντα ἐκ τῆς γῆς.
26 Καὶ ἐπέβλεψεν ἡ γυνὴ αὐτοῦ εἰς τὰ ὀπίσω καὶ ἐγένετο στήλη ἁλός.
Απ Παυλος Προς Γαλατας επιστολη Κεφ Α
Παῦλος, ἀπόστολος οὐκ ἀπ' ἀνθρώπων, οὐδὲ δι' ἀνθρώπου, ἀλλὰ διὰ Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ Θεοῦ πατρὸς τοῦ ἐγείραντος αὐτὸν ἐκ νεκρῶν,
2 καὶ οἱ σὺν ἐμοὶ πάντες ἀδελφοί, ταῖς ἐκκλησίαις τῆς Γαλατίας·
3 χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη ἀπὸ Θεοῦ πατρὸς καὶ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ,
4 τοῦ δόντος ἑαυτὸν ὑπὲρ τῶν ἁμαρτιῶν ἡμῶν, ὅπως ἐξέληται ἡμᾶς ἐκ τοῦ ἐνεστῶτος αἰῶνος πονηροῦ κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ καὶ πατρὸς ἡμῶν,
5 ᾧ ἡ δόξα εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων· ἀμήν.
6 Θαυμάζω ὅτι οὕτω ταχέως μετατίθεσθε ἀπὸ τοῦ καλέσαντος ὑμᾶς ἐν χάριτι Χριστοῦ εἰς ἕτερον εὐαγγέλιον,
7 ὃ οὐκ ἐστὶν ἄλλο, εἰ μή τινές εἰσιν οἱ ταράσσοντες ὑμᾶς καὶ θέλοντες μεταστρέψαι τὸ εὐαγγέλιον τοῦ Χρστοῦ.
8 Ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω.
9 Ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω.
10 Ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; Ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; Εἰ γάρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἥμην.
11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἐστὶ κατὰ ἄνθρωπον·
12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτὸ οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ.
13 Ἠκούσατε γὰρ τὴν ἐμὴν ἀναστροφὴν ποτὲ ἐν τῷ Ἰουδαϊσμῷ, ὅτι καθ' ὑπερβολὴν ἐδίωκον τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ καὶ ἐπόρθουν αὐτήν,
14 καὶ προέκοπτον ἐν τῷ Ἰοδαϊσμῷ ὑπὲρ πολλοὺς συνηλικιώτας ἐν τῷ γένει μου, περισσοτέρως ζηλωτὴς ὑπάρχων τῶν πατρικῶν μου παραδόσεων.
15 Ὅτε δὲ εὐδόκησεν ὁ Θεὸς ὁ ἀφορίσας με ἐκ κοιλίας μητρός μου καὶ καλέσας διὰ τῆς χάριτος αὐτοῦ
16 ἀποκαλύψαι τὸν υἱὸν αὐτοῦ ἐν ἐμοί, ἵνα εὐαγγελίζωμαι αὐτὸν ἐν τοῖς ἔθνεσιν, εὐθέως οὐ προσεθέμην σαρκὶ καὶ αἵματι,
17 οὐδὲ ἀνῆλθον εἰς Ἱεροσόλυμα πρὸς τοὺς πρὸ ἐμοῦ ἀποστόλους, ἀλλὰ ἀπῆλθον εἰς Ἀραβίαν, καὶ πάλιν ὑπέστρεψα εἰς Δαμασκόν.
18 Ἔπειτα μετὰ ἔτη τρία ἀνῆλθον εἰς Ἱεροσόλυμα ἰστορῆσαι Πέτρον, καὶ ἐπέμεινα πρὸς αὐτὸν ἡμέρας δεκαπέντε·
19 ἕτερον δὲ τῶν ἀποστόλων οὐκ εἶδον εἰ μὴ Ἰάκωβον τὸν ἀδελφὸν τοῦ Κυρίου.
20 Ἃ δὲ γράφω ὑμῖν, ἰδοὺ ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ ὅτι οὐ ψεύδομαι.
21 Ἔπειτα ἦλθον εἰς τὰ κλίματα τῆς Συρίας καὶ τῆς Κιλικίας.
22 Ἤμην δὲ ἀγνοούμενος τῷ προσώπῳ ταῖς ἐκκλησίαις τῆς Ἰουδαίας ταῖς ἐν Χριστῷ·
23 μόνον δὲ ἀκούοντες ἦσαν ὅτι ὁ διώκων ἡμᾶς ποτὲ νῦν εὐαγγελίζεται τὴν πίστιν ἥν ποτε ἐπόρθει,
24 καὶ ἐδόξαζον ἐν ἐμοὶ τὸν Θεόν.
Προς Κορινθίους Α΄ Κεφάλαιο 6
Τολμᾷ τις ὑμῶν, πρᾶγμα ἔχων πρὸς τὸ ἕτερον, κρίνεσθαι ἐπὶ τῶν ἀδίκων καὶ οὐχὶ ἐπὶ τῶν ἁγίων;
2 Οὐκ οἴδατε ὅτι οἱ ἅγιοι τὸν κόσμον κρινοῦσι; Καὶ εἰ ἐν ὑμῖν κρίνεται ὁ κόσμος, ἀνάξιοί ἐστε κριτηρίων ἐλαχίστων;
3 Οὐκ οἴδατε ὅτι ἀγγέλους κρινοῦμεν; Μήτι γε βιωτικά;
4 Βιωτικὰ μὲν οὖν κριτήρια ἐὰν ἔχητε, τοὺς ἐξουθενημένους ἐν τῇ ἐκκλησίᾳ τούτους καθίζετε.
5 Πρὸς ἐντροπὴν ὑμῖν λέγω. Οὕτως οὐκ ἑνὶ ἐν ὑμῖν σοφὸς οὐδὲ εἷς ὃς δυνήσεται διακρῖναι ἀνὰ μέσον τοῦ ἀδελφοῦ αὐτοῦ,
6 ἀλλὰ ἀδελφὸς μετὰ ἀδελφοῦ κρίνεται, καὶ τοῦτο ἐπὶ ἀπίστων;
7 Ἤδη μὲν οὖν ὅλως ἥττημα ὑμῖν ἐστιν ὅτι κρίματα ἔχετε μεθ' ἑαυτῶν. Διατὶ οὐχὶ μᾶλλον ἀδικεῖσθε; Διατὶ οὐχὶ μᾶλλον ἀποστερεῖσθε;
8 Ἀλλὰ ὑμεῖς ἀδικεῖτε καὶ ἀποστερεῖτε, καὶ ταῦτα ἀδελφούς;
9 Ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; Μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται
10 οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι.
11 Καὶ ταῦτά τινες ἦτε· ἀλλὰ ἀπελούσασθε, ἀλλὰ ἡγιάσθητε, ἀλλὰ ἐδικαιώθητε ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ καὶ ἐν τῷ Πνεύματι τοῦ Θεοῦ ἡμῶν.
12 Πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ' οὐ πάντα συμφέρει· πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ' οὐκ ἐγὼ ἐξουσιασθήσομαι ὑπό τινος.
13 Τὰ βρώματα τῇ κοιλίᾳ καὶ ἡ κοιλία τοῖς βρώμασιν· ὁ δὲ Θεὸς καὶ ταύτην καὶ ταῦτα καταργήσει. Τὸ δὲ σῶμα οὐ τῇ πορνείᾳ, ἀλλὰ τῷ Κυρίῳ, καὶ ὁ Κύριος τῷ σώματι·
14 ὁ δὲ Θεὸς καὶ τὸν Κύριον ἤγειρε καὶ ἡμᾶς ἐξεγερεῖ διὰ τῆς δυνάμεως αὐτοῦ.
15 Οὐκ οἴδατε ὅτι τὰ σώματα ὑμῶν μέλη Χριστοῦ ἐστιν; Ἄρας οὖν τὰ μέλη τοῦ Χρστοῦ ποιήσω πόρνης μέλη; Μὴ γένοιτο.
16 Ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ὁ κολλώμενος τῇ πόρνῃ ἓν σῶμά ἐστιν; Ἔσονται γάρ, φησίν, οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν·
17 ὁ δὲ κολλώμενος τῷ Κυρίῳ ἓν πνεῦμά ἐστι.
18 Φεύγετε τὴν πορνείαν. Πᾶν ἁμάρτημα ὃ ἐὰν ποιήσῃ ἄνθρωπος ἐκτὸς τοῦ σώματός ἐστιν, ὁ δὲ πορνεύων εἰς τὸ ἴδιον σῶμα ἁμαρτάνει.
19 Ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι τὸ σῶμα ὑμῶν ναὸς τοῦ ἐν ὑμῖν Ἁγίου Πνεύματός ἐστιν, οὗ ἔχετε ἀπὸ Θεοῦ, καὶ οὐκ ἐστὲ ἑαυτῶν;
20 Ἡγοράσθητε γὰρ τιμῆς· δοξάσατε δὴ τὸν Θεὸν ἐν τῷ σώματι ὑμῶν καὶ ἐν τῷ πνεύματι ὑμῶν, ἄτινά ἐστι τοῦ Θεοῦ.
Αποκάλυψις Ιωάννου Κεφάλαιο 22-15
15 Ἔξω οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ φονεῖς καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος.
Γάμος της Κανα Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο Κεφάλαιο Β
Καὶ τῇ ἡμέρᾳ τῇ τρίτῃ γάμος ἐγένετο ἐν Κανᾶ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἦν ἡ μήτηρ τοῦ Ἰησοῦ ἐκεῖ·
2 ἐκλήθη δὲ καὶ ὁ Ἰησοῦς καὶ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ εἰς τὸν γάμον.
3 Καὶ ὑστερήσαντος οἴνου λέγει ἡ μήτηρ τοῦ Ἰησοῦ πρὸς αὐτόν· οἶνον οὐκ ἔχουσι.
4 Λέγει αὐτῇ ὁ Ἰησοῦς· τί ἐμοὶ καὶ σοί, γύναι; Οὔπω ἥκει ἡ ὥρα μου.
5 Λέγει ἡ μήτηρ αὐτοῦ τοῖς διακόνοις· ὅ,τι ἂν λέγῃ ὑμῖν, ποιήσατε.
6 Ἦσαν δὲ ἐκεῖ ὑδρίαι λίθιναι ἓξ κείμεναι κατὰ τὸν καθαρισμὸν τῶν Ἰουδαίων, χωροῦσαι ἀνὰ μετρητὰς δύο ἢ τρεῖς.
7 Λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· γεμίσατε τὰς ὑδρίας ὕδατος. Καὶ ἐγέμισαν αὐτὰς ἕως ἄνω.
8 Καὶ λέγει αὐτοῖς· ἀντλήσατε νῦν καὶ φέρατε τῷ ἀρχιτρικλίνῳ. Καὶ ἤνεγκαν.
9 Ὡς δὲ ἐγεύσατο ὁ ἀρχιτρίκλινος τὸ ὕδωρ οἶνον γεγενημένον - καὶ οὐκ ᾔδει πόθεν ἐστίν· οἱ δὲ διάκονοι ᾔδεισαν οἱ ἠντληκότες τὸ ὕδωρ - φωνεῖ τὸν νυμφίον ὁ ἀρχιτρίκλινος
10 καὶ λέγει αὐτῷ· πᾶς ἄνθρωπος πρῶτον τὸν καλὸν οἶνον τίθησι, καὶ ὅταν μεθυσθῶσι, τότε τὸν ἐλάσσω· σὺ τετήρηκας τὸν καλὸν οἶνον ἕως ἄρτι.
11 Ταύτην ἐποίησε τὴν ἀρχὴν τῶν σημείων ὁ Ἰησοῦς ἐν Κανᾶ τῆς Γαλιλαίας καὶ ἐφανέρωσε τὴν δόξα αὐτοῦ, καὶ ἐπίστευσαν εἰς αὐτὸν οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ.
12 Μετὰ τοῦτο κατέβη εἰς Καπερναοὺμ αὐτὸς καὶ ἡ μήτηρ αὐτοῦ καὶ οἱ ἀδελφοὶ αὐτοῦ καὶ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ, καὶ ἐκεῖ ἔμεινεν οὐ πολλὰς ἡμέρας.
13 Καὶ ἐγγὺς ἦν τὸ πάσχα τῶν Ἰουδαίων, καὶ ἀνέβη εἰς Ἱεροσόλυμα ὁ Ἰησοῦς.
14 Καὶ εὗρεν ἐν τῷ ἱερῷ τοὺς πωλοῦντας βόας καὶ πρόβατα καὶ περιστεράς, καὶ τοὺς κερματιστὰς καθημένους.
15 Καὶ ποιήσας φραγγέλλιον ἐκ σχοινίων πάντας ἐξέβαλεν ἐκ τοῦ ἱεροῦ, τά τε πρόβατα καὶ τοὺς βόας, καὶ τῶν κολλυβιστῶν ἐξέχεε τὸ κέρμα καὶ τὰς τραπέζας ἀνέστρεψε,
16 καὶ τοῖς τὰς περιστερὰς πωλοῦσιν εἶπεν· ἄρατε ταῦτα ἐντεῦθεν· μὴ ποιεῖτε τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου οἶκον ἐμπορίου.
17 Ἐμνήσθησαν δὲ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ὅτι γεγραμμένον ἐστίν, ὁ ζῆλος τοῦ οἴκου σου καταφάγεταί με.
18 Ἀπεκρίθησαν οὖν οἱ Ἰουδαῖοι καὶ εἶπον αὐτῷ· τί σημεῖον δεικνύεις ἡμῖν ὅτι ταῦτα ποιεῖς;
19 Ἀπεκρίθη Ἰησοῦς καὶ εἶπεν αὐτοῖς· λύσατε τὸν ναὸν τοῦτον, καὶ ἐν τρισὶν ἡμέραις ἐγγερῶ αὐτόν.
20 Εἶπον οὖν οἱ Ἰουδαῖοι· τεσσαράκοντα καὶ ἓξ ἔτεσιν ᾠκοδομήθη ὁ ναὸς οὗτος, καὶ σὺ ἐν τρισὶν ἡμέραις ἐγερεῖς αὐτόν;
21 Ἐκεῖνος δὲ ἔλεγε περὶ τοῦ ναοῦ τοῦ σώματος αὐτοῦ,
22 ὅτε οὖν ἠγέρθη ἐκ νεκρῶν, ἐμνήσθησαν οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ὅτι τοῦτο ἔλεγε, καὶ ἐπίστευσαν τῇ γραφῆ καὶ τῷ λόγῳ ᾦ εἶπεν ὁ Ἰησοῦς.
23 Ὡς δὲ ἦν ἐν τοῖς Ἱεροσολύμοις ἐν τῷ πάσχα ἐν τῇ ἑορτῇ, πολλοὶ ἐπίστευσαν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ, θεωροῦντες αὐτοῦ τὰ σημεῖα ἃ ἐποίει.
24 Αὐτὸς δὲ ὁ Ἰησοῦς οὐκ ἐπίστευεν ἑαυτὸν αὐτοῖς διὰ τὸ αὐτὸν γινώσκειν πάντας.
25 Καὶ ὅτι οὐ χρείαν εἶχεν ἵνα τις μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ ἀνθρώπου· αὐτὸς γὰρ ἐγίνωσκε τί ἦν ἐν τῷ ἀνθρώπῳ.
Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως (Repetitio est mater studiorum είναι η αντίστοιχη φράση στα Λατινικά)
https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/11/blog-post_46.html#more
5. 68. Μαρτυρίαι γραφικαί.
Καὶ ἀπ' ἀρχῆς ὁ Θεὸς Αρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησε τὸν ἄνθρωπον· ἐκ τῆς πλευρᾶς δηλ. τοῦ Ἀδὰμ ἔπλασεν ἀῤῥήτῳ λόγῳ τὴν Εὔαν. (Γέν. Κεφ. β'.) Καὶ ὁ Σολομῶν λέγει, παρὰ Κυρίου ἁρμόζεται ἀνδρὶ γυνή Παροιμ. Κεφ. θ'. καὶ ὁ Δαυίδ, Ἡ γυνή σου ὡς ἄμπελος εὐθηνοῦσα ἐκ τοῖς κλίτεσι τῆς οἰκίας σου· οἱ υἱοί σου ὡς νεόφυτα ἐλαιῶν, κύκλῳ τῆς Τραπέζης σου· ἰδοὺ οὕτως ευλογηθήσεται ἄνθρωπος ὁ φοβούμενος τὸν Κύριον (Ψαλ. ρκζ'.) Ὁ Ἠσαΐας, Οι ἐκλεκτοί μου, οὐ τεκνοποιήσουσιν εἰς κατάραν· ὅτι σπέρμα εὐλογημένον ἐστὶν ὑπὸ Κυρίου. (Κεφ. ξέ.) καὶ αὐτὸς ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς, παραγενόμενος εἰς τὸν ἐν Κανᾷ Γάμον, ευλόγησεν αυτὸν (Ἰωάν. Κεφ. Β'.) Καὶ πρὸς τοὺς φαρισαίους εἶπε καὶ ἔσον ται οἱ δύο εἰς Σάρκα μίαν· ὥστε οὐκ ἔτι εἰσὶ δύο, ἀλλὰ Σάρξ „ μία. ὅ οὖν ὁ Θεὸς συνέζευξεν, ἄνθρωπος μὴ χωριζέτω. (Ματθ. Κεφ. θ'.) καὶ ὁ ̓Απόστολος Παῦλος λέγει,, Τὸ Μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστὶν· ἐγὼ δὲ λέγω εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν. (Επιστ. Εφ. Κεφ. έ.) καὶ ἀπὸ ἄλλα πολλὰ μέρη τῶν ἁγίων γραφῶν, μαρτυρεῖται τοῦτο τὸ Μυστήριον τοῦ Γάμου· ἀλλὰ καὶ οἱ Κανόνες τῶν ἁγίων Αποστόλων καὶ Συνόδων ἀναθέματι καθυποβάλλου σε τοὺς βδελυσσομένους τὸν Γάμον .
§. 69. Ἐπιλόγος.
Ἐκ τῶν ἀπ' ἀρχῆς μέχρι τέλους ῥηθέντων περὶ τοῦ Μυστηρίου τούτου, γίνεται δῆλον ὅτι διὰ τοῦ τιμίου καὶ νομίμου Γάμου, έλευθεροῦται ὁ ἄνθρωπος ἀπὸ τὸν κίνδυνον τῆς πορνείας, καὶ πάσης ἄλλης σαρκικῆς ἀκαθαρσίας· τιμᾶται ἡ παιδοποιία, διὰ τῆς ὁποίας προξενεῖται σωτηρία εἰς τοῦ γονεῖς, κατὰ τὸν ̓Απόστολον Παῦλον (Επ. Α'. Τιμ. Κεφ. Β ́.)· καὶ ὅτι ἐπειδὴ αὕτη ἡ ἕνωσις τῶν Νεονύμφων ἀναφέρεται ὄχι μόνον εἰς τὰ σώματα αυτῶν, ἀλλὰ πρὸ τούτου καὶ εἰς τὰς ψυχὰς, διὰ ταῦτα ἔχει χρέος θεῖον καὶ ἀπαραίτητον ὁ ἀνὴρ νὰ ἀγαπᾷ τὴν γυναῖκά του, καὶ ἐκ συμφώνου τὰ πάντα νὰ πράττωσιν, ὡς ἕν σῶμα καὶ ψυχή μία, ὡς ἑνωθέντες παρὰ Θεοῦ, καὶ και θαροὶ ἐνωθέντες, διὰ τῆς ἐπικλήσεως τοῦ καθαροῦ Θεοῦ· ἔχουν χρέος ἔτι νὰ φυλάξουν αμοιβαίως τὸν Γάμον ἀμόλυντον, καὶ ἁγίαν τὴν ἕνωσιν, κατὰ τὸν ̓Απόστολον Παῦλον λέγοντα, Τίμιος ὁ Γάμος καὶ ἡ κοίτη ἀμίαντος· πρὸς τούτοις ἡ ἀναθρέψουν τὰ τέκνα των ἐν παιδείᾳ καὶ νουθεσίᾳ κυρίου, κατὰ τὸν ἀυτὸν ̓Απόστολον, καὶ νὰ ἐλεοῦν τοὺς πτωχοὺς κατὰ δύναμιν, διὰ νὰ ἐλεηθοῦν καὶ αυτοὶ παρὰ Θεοῦ. Ἔτι γίνεται δῆλον ἐκ τῶν ῥηθέντων ὁποία πρέπει νὰ εἶναι καὶ πρὸ τοῦ Γάμου ἡ ζωὴ αὐτῶν, ὁποῖα ἡ προετοιμασία, ὁποῖον τὸ τέλος, ὁποῖος ὁ νόμιμος τρόπος, κατὰ τὸν ὁποῖον πρέπει νὰ συζεύ γνυνται, ὁποῖον τὸ νόημα τῆς μεγαλοπρεποῦς τελετῆς καὶ τῶν στεφάνων. κ. τ. λ. Παρατηρητέαι πρὸς τούτοις καὶ αἱ ἡμέραι, καὶ ἡ ὥρα καθ ̓ ἣν αυτη ἐκτελεῖται· τὰ ὁποῖα ὅταν συνδράμωσιν ὅλα, τότε και πιστεύεται ὅτι τελεῖται Μυστήριον· ὅτι δηλ. συνέρχονται ἐν Χριστῷ· καὶ ὅτι τελοῦνται εἰς Γάμου ἐν Χριστῷ, καὶ ὅτι εἶναι ἐν μέσῳ ἀν τῶν ὁ Χριστός, κατὰ τὸ γεγραμμένον, „ ὅπου εἰσὶ δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι ἐν τῷ ἐμῷ ὀνόματι, ἐκεῖ εἰμὶ ἐν μέσῳ αὐτῶν, διατηρῶν τὴν συζυγίαν αυτῶν ἄμεμπτον, παρέχων εἰς αυτοὺς τὴν εὐλογίαν του, διδοὺς αὐτοῖς καὶ τέκνα τέκνων, καὶ πάντα τὰ πρὸς σωτηρίας αἰτήματα, καὶ τῶν αἰωνίων ἀγαθῶν τὴν ἀπόλαυσιν· Ἀλλ' οἴμοι, ταῦτα πάντα ὡς γέλως νομίζονται, καὶ ἄλλα τἀναντία εἰς καθὲν τῶν νενομισμένων ὑποτίθενται, καὶ μόνον κατὰ συνήθειαν προσέρχονται εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, καὶ δέχονται τοὺς νυμφικοὺς στεφάνους. κ. τ. λ. ὅθεν ἐπειδὴ οὔτε μυστήριον τελεῖται, καὶ ἀμφίβολον ἐὰν λαμβάνουν τελείως εὐλογίαν, μᾶλλον δὲ ἐπειδὴ ὁ Χριστὸς εἶναι μακρὰν ἀπὸ ἀυτοὺς, διὰ ταῦτα εἰσχωρεῖ ὁ σατανᾶς ἐν τῷ μέσῳ αὐτῶν, καὶ ἐνεργεῖ ὅσα πρὸς διάλυσιν καὶ διάζευξιν αυτῶν, κακοδαίμονα καὶ δυστυχεστάτην ἀποκατασταίνων τὴν ζωήν των· διὰ ταῦτα συμβαίνουν θάνατοι πρὸ καιροῦ, παῖδες γεννῶνται χωλοί, τυφλοί, ἄφρονες, κακοήθεις, αυθάδεις καὶ καταφρονηταὶ εἰς τοὺς γεννήσαντας, καὶ ἄλλα τοιαῦτα, καθώς περὶ πάντων τούτων ἡ καθημερινὴ πεῖρα γίνεται σαφεστάτη ἀπόδειξις. Ανάγκη λοιπὸν οἱ προσερχόμενοι εἰς γάμου κοινωνίαν, εἰ μὲν ἐφύλαξαν καθαρὰν καὶ παρθενικὴν ζωὴν ἕως τότε, εἰ δὲ μή, κἂν τὰ φροντίσουν διὰ τὸ δεύτερον καλὸν, νὰ μετανοήσουν ἐξ ὅλης ψυχῆς, νὰ ἐξομολογηθοῦν μετὰ συντριβῆς καὶ πόνου καρδίας, καὶ οὕτω νὰ προσέλθουν εἰς τὸ Μυστήριον, μετὰ παρατηρήσεως καὶ τῶν ἄλλων περὶ τούτου νομίμων, καὶ οὕτω ἢ ἀποφύγωσι τὰ ἀκόλουθα δεινά, συζῶντες ἐν σωφροσύνῃ καὶ φόβῳ Θεοῦ, καὶ ἡ ἀξιωθῶσι μετὰ ταῦτα τῆς Οὐρανῶν Βασιλείας .
Καταδίκη της ομοφυλοφιλίας από την Αγία Γραφή
Αποδείξεις και εδάφια
1.Οι νόμοι που παρέδωσε ο Θεός στο λαό Του, απαγορεύουν και καταδικάζουν την ομοφυλοφιλία (Λευιτ 18:22, 20:13 – Δευτ 22:5). Η παραβίαση τους τιμωρείται όπως έγινε με τα Σόδομα και Γόμορρα (Β` Πέτρου 2:10-18).
2.Την εποχή της εξόδου από την Αίγυπτο, ο Θεός προειδοποιεί τον λαό του Ισραήλ να αποφεύγει τη σεξουαλική διαστροφή, γιατί η παραβίαση φυσικών νόμων έχει συνέπειες (Λευιτ 18:24-28, 20:22).
3.Οι ειδωλολάτρες απέδιδαν θρησκευτικό χαρακτήρα στις ανήθικες σεξουαλικές τους πράξεις και είχαν και άντρες ομοφυλόφιλους πόρνους(κίναιδοι).Αυτά καταδικάζονταν από τον νόμο του Θεού (Δευτ 23:17-18).Επίσης υπήρχαν ομοφυλοφιλικοί οίκοι ανοχής(οίκοι σοδομιτών) που τους εξάλειψαν ευσεβείς βασιλείς του Ισραήλ(Α` Βασ 15:11-12, 22:46 –Β` Βασ 23:7)
4.Ο Ιησούς καταδίκασε ξεκάθαρα την παρά φύση σεξουαλική πράξη(Μαρκ 7:22)
5.Οι Απόστολοι στην Καινή Διαθήκη αναφέρουν πως οι ομοφυλόφιλοι είναι ασεβείς και αποκλεισμένοι από την Βασιλεία του Θεού(Ρωμ 1:24-27, Α`Κορ 6:9, Α`Τιμοθ 1:10, Β` Πέτρου 2:10-18, Ιούδα 7-13)
Σε ποιες Ἀρχαῖες Γνωστικές Ὁμάδες ανήκει ο Μητροπολίτης ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ ?
Ή σε ποιες απο τις 100 αιρέσεις που αναλύει Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός Περὶ αἱρέσεων
Ή μήπως είναι Καμπαλιστης , Σιωνιστής, Εβραίος , ή Μασόνος ? Να μας το πει ανοιχτά όπως μας είπε και με τους ομοφυλόφιλους .
Ε. 1 Ὀφίτες
Ε. 2 Καϊνίτες
Ε. 3 Σηθίτες
Ε. 4 Ἐβιονίτες
Ε. 5 Μαρκίων, ὁ Ἕλληνας Γνωστικός
Ε. 6 Μανιχαϊσμός
Ε. 7 Μανδαϊσμός
Στην ομάδα Οφιτες , Οἱ Ναασηνοί καταδίκαζαν τόν γάμο (καί γενικότερα τήν σχέση ἄνδρα καί γυναίκας) καί τιμοῦσαν τήν ὁμοφυλοφιλία. Μέ τίς παρά φύσιν σχέσεις πίστευαν ὅτι θά ἐπανέλθουν στό ἀρχικό μεγαλεῖο τῆς ἀνθρώπινης φύσης, θά ταυτιστοῦν μέ τόν ἀνδρόγυνο Ἀρχέγονο Ἄνθρωπο.
https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/11/blog-post_90.html#more
Υ.Γ. Για την αίρεση του Καιν έγραψαν
Ειρηναίος, Κατά Αιρέσεων 1.31.1-2
Επιφάνιος Κωνσταντίας, Πανάριον 38
Ιππόλυτος Ρώμης, Κατά Αιρέσεων 8
Ψευδο-Τερτυλλιανός, Κατά Πασών Αιρέσεων 2
Τερτυλλιανός, Περί Βαπτίσματος 1
Τα πρωτόκολλα των Σιών δεν είναι παρά ένας μακρύς κατάλογος προσπάθειας διαφθοράς εθνών. Ο σκοπός τους να καταστρέψουν και να διαφθείρουν τα έθνη .
ΔΙΑΦΘΕΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ «ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ»
Αλλά και η αθλιότητα και η διαφθορά που επικρατεί στην κοινωνία και κρατά τους ανθρώπους πνευματικά υπόδουλους και τους έχει κάνει εγκεφαλικά ανίκανους να αντιλαμβάνονται τι πραγματικά συμβαίνει, είναι και αυτό έργο των Σιωνιστών. Διαβάζουμε μεταξύ άλλων στο «Πρωτόκολλο» 5: «……..Το μεγάλο μυστικό για να κυβερνά κανείς με επιτυχία, είναι να πολλαπλασιάζει τα ελαττώματα του λαού, τις κακές του συνήθειες, τα πάθη και τις κοινωνικές του ροπές, έτσι που να μην μπορεί κανείς να βρεί άκρη σε αυτό το ηθικό χάος και οι άνθρωποι να φθάσουν στο σημείο να μην μπορεί να συνεννοηθεί ο ένας με τον άλλο».
Αυτό δεν συμβαίνει σήμερα;
Και συνεχίζουν συμπληρώνοντας στο «Πρωτόκολλο» 13: «………Για το ενδεχόμενο δε κάποτε να συνέλθουν και με την σκέψη να αντιληφθούν τα δίχτυα που τους έχομε ρίξει, θα τους κρατάμε απασχολημένους και θα τους διαφθείρωμε με τα τυχερά παιχνίδια, τα αθλητικά θεάματα, τις άσωτες διασκεδάσεις, τον αλκοολισμό, τα ναρκωτικά και τα πορνεία».
Αυτά γράφουν τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» και αυτά εφαρμόζονται κατά γράμμα από τους ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, γι’ αυτό και ΕΛΕΓΧΟΥΝ σήμερα τον πολιτικοκοινωνικό βίο της Ελλάδος.
ΕΛΕΝΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
Η μόνη γιατριά για τον Ιωνίας Γαβριήλ είναι να τα παρατήσει προσωρινά το αξίωμα του , να κατηχηθεί Ορθόδοξος αφού πρώτα μετανοήσει ειλικρινά και έπειτα αφού πάρει τα εφόδια της Ορθοδοξίας τότε μόνο ας ιερουργεί ξανά .
Αν πάλι δεν θέλει ο δρόμος ανοιχτός είναι να του ευχηθούμε , στο καλό Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας Γαβριήλ.
Ιερεύς ακατήχητος = αφώτιστος =άπιστος
Διότι εκείνος όπου είναι διδαγμένος, καί κατηχημένος, είναι, καί λέγεται φωτισμένος, έπειδή τά φώτα όπου φωτίζουν είναι δύο.
https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/11/2316.html#more
Κατά Ματθαίον Κεφάλαιο Ε
17 Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι, ἀλλὰ πληρῶσαι.
18 Ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται.
19 Ὃς ἐὰν οὖν λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξῃ οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν· ὃς δ' ἄν ποιήσῃ καὶ διδάξῃ, οὗτος μέγας κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν.
Μετάφραση Τρεμπελα
17 Μὴ νομίσετε, ὅτι ἦλθα διὰ νὰ καταλύσω καὶ ἀκυρώσω τὸν ἠθικὸν νόμον τοῦ Μωϋσέως ἢ τὴν ἠθικὴν διδασκαλίαν τῶν προφητῶν. Δὲν ἦλθα νὰ καταλύσω αὐτά, ἀλλὰ νὰ τὰ συμπληρώσω καὶ νὰ σᾶς τὰ παραδώσω τέλεια.
18 Διότι ἀληθινὰ σᾶς λέγω καὶ μὲ πᾶσαν σοβαρότητα καὶ ἐπισημότητα σᾶς βεβαιῶ ὅτι, ἕως ὅτου παραμένει καὶ δὲν καταστρέφεται ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, οὔτε ἕν γιῶτα ἢ ἕνα κόμμα, οὔτε δηλαδὴ ἡ μικροτάτη ἀπὸ τὰς ἐντολάς, δὲν θὰ παραπέσῃ ἀπὸ τὸν Νόμον καὶ δὲν θὰ χάσῃ τὸ κῦρος της, ἕως ὅτου ὅλα, ὅσα διατάσσει ὁ Νόμος, λάβουν τὴν ἐπαληθεύσιν καὶ πλήρωσίν τους τόσον ὑπὸ τῶν γεγονότων τῆς ζωῆς μου, ὅσα ἐκ τούτων ἐλέχθησαν προφητικῶς, ὅσον καὶ ἐν τῇ ζωῇ τῶν γνησίων μαθητῶν μου, οἱ ὁποῖοι θὰ τηροῦν ταῦτα ἐπακριβῶς.
19 Ἀφοῦ λοιπὸν αἱ ἐντολαὶ ἔχουν κῦρος καὶ ἰσχὺν ἀκατάλυτον, ὁποιοσδήποτε θὰ παραβῇ μίαν ἀπὸ ἐκείνας ἀκόμη τὰς ἐντολάς μου, ποὺ φαίνονται πολὺ μικραί, καὶ θὰ διδάξῃ τοὺς ἀνθρώπους οὕτω, ἤτοι νὰ θεωροῦν αὐτὰς μικρὰς καὶ ἀσημάντους, θὰ κηρυχθῇ ἐλάχιστος καὶ τελευταῖος εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. Ἐκεῖνος ὅμως, ποὺ θὰ ἐκτελέσῃ ὅλας ἀνεξαιρέτως τὰς ἐντολὰς καὶ θὰ διδάξῃ καὶ τοὺς ἄλλους νὰ τὰς τηροῦν, οὗτος θὰ ἀναγνωρισθῇ μέγας ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν. Καὶ εἰς αὐτὰς λοιπὸν τὰς ἐντολάς, ποὺ οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι παραμερίζουν μὲ τὰς ἀνθρωπίνους παραδόσεις των, πρέπει νὰ δώσετε μεγάλην προσοχήν.
Επίλογος
Καλούμε τον Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας Γαβριήλ
1ο Να αποκηρύσσει αυτά που δημοσίευσε είτε γραπτός είτε με τα βίντεο.
2ο Να μετανοήσει ειλικρινά και δημοσίως , για την Βλαστήμια προς τον Δημιουργό ότι δημιούργησε να έλκονται τα όμοια αρσενικά με αρσενικά ή θηλυκά με θηλυκά .
3ο Καταργεί με τα λεγόμενα του το Μυστήριο του Γάμου , τον Γάμο της Κανα και προπάντων την ευλογία που δώσε στους Πρωτόπλαστους Γεν Κεφάλαιο Α 28
28 Καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς καὶ ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἐρπετῶν τῶν ἐρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς.
4ο Καταργεί με τα λεγόμενα του την 7η Εντολή . Ου μοιχεύσεις.
Μοιχεία θεωρείται:
• Η πορνεία
• Η μοιχεία
• Η αιμομιξία
5ο Καταργεί στην ουσία την Βάση της Αγίας Γραφής , το βιβλίο της Γένεσης , στην ουσία όλη την Αγία Γραφή.
6ο Δημιούργησε ένα άλλο Ευαγγέλιο ξένο από αυτά που γνωρίζαμε έως τώρα .
Ας ψάξει να βρει την αλήθεια να βρει το αυθεντικό Ευαγγέλιο χωρίς παραχαράξεις και διαστρεβλώσεις .Να κατηχηθεί και να γίνει σωστός Επίσκοπος .
Ίσως δεν ξέρει τι θα πει Επίσκοπος .?Το ποίμνιο του γνωρίζει ? Αμφιβάλω !
Καλή Μετάνοια του ευχόμαστε καλή επιστροφή στην Ορθοδοξία!
Θα αναφερθούμε στις Κατηχήσεις τι Επίσκοπος .
Με τους χλευασμούς και τις επιθέσεις μας , θα κάνομε γελοίους και μισητούς τους ιερείς των , την θρησκεία τους γελοία και το ίδιο μισητή όπως κι ο κλήρος της. (από τα Πρωτόκολλα των Σιών )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου