Μετά λύπης παρακολουθήσαμε την παραμονή του στην Αθήνα του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ.
1ον η υποκρισία περί θέματος βίας του Πατριάρχου Βαρθολομαίου δεν έχει όρια .Α)Με το Ουκρανικό Β) Με την Μονη Εσφιγμενου , άλλα λέει και άλλα πράττει.Στην Θεωρία είναι άψογος στην πράξη άλλα κάνει. βίντεο 2ο
2ον Δεν καταδίκασε και δεν τον έβαλε να ΜΕΤΑΝΟΗΣΗ τον Επίσκοπο του Ιωνίας Γαβριήλ που είπε: *
3ον Ούτε τον Παπισμό καταδίκασε και τις αιρέσεις να γυρίσει κανένα αιρετικό στην Ορθοδοξία, Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ .
4ον Ούτε κανένας ΓΟΧ κήρυξε Μετάνοια να γυρίσουν πίσω οι Βαρθολομαιοι από την αίρεση του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ .
Όλοι αυτοί λέγονται Καιν αιτες .
* Ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας: «Ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς να αισθάνονται έλξη προς το ΙΔΙΟ φύλο»
Πότε θα καταδικαστεί η Σοδομία στην Πατρίδα μας ;;; Με τέτοιους ανάξιους ιερείς ποτέ !
Άρα και αυτός είναι όμοιος του αφού κάνει παρέα με τον όμοιο.
https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/11/blog-post_22.html
5ον Υπήρξαν κάποιες αντιδράσεις των ΓΟΧ αλλά δεν έπραξαν όπως έκαναν οι Άγιοι Πατέρες μας να τους διδάξουν να επιστρέψουν πίσω στην Ορθοδοξία με ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
Διδάξω ἀνόμους τὰς ὁδούς σου, καὶ ἀσεβεῖς ἐπὶ σὲ ἐπιστρέψουσιν.
https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/01/blog-post_939.html
Η βαρειά ασθένεια του Οικουμενισμού
Η αδιαφορία απέναντι στους αιρετικούς με την καραμέλα την δήθεν αγάπης
Η αδιαφορία έχει δυο σκέλη . Πρώτο σκέλος , οι Εκκλησιαστικοί ηγέτες που θέλουν την ένωση δίχως την πραγματική αγάπη απέναντι στους αιρετικούς.
Η άλλη αδιαφορία(δεύτερο σκέλος) το ποίμνιο και η κατώτατοι κληρικοί ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ , αδιαφορούν να γυρίσουν αυτούς που έφυγαν πνευματικά από την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΙΧΕΙΑ -ΠΟΡΝΕΙΑ.
Αντί να τον φωνάξουν να ΜΕΤΑΝΟΗΣΗ απευθείας αναθέματα και κατάρες.
Άμα δεν ακούσει μια δυο παραιτήσου και μετά ανάθεμα αν δεν κάνεις το 1ο το ΒΑΣΙΚΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ , ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΒΕΡΕΣΕ !
https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/02/blog-post_93.html
ΚΑΤΗΧΗΣΕΙΣ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
1. ΑΠΑΝΤΑ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
2. ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου