ΑΡΧΙΚΗ

Είμαστε έρμαια ενός ανελέητου γλωσσικού χάους

 Αποκαλυψις Ιωαννου 22:15 Εξω δε ειναι οι κυνες και οι μαγοι και οι πορνοι και οι φονεις και οι ειδωλολατραι και πας ο αγαπων και πραττων το ψευδος. 

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΞΗΛΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ,  ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ,  ΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΛΕΙ ΟΤΙ  «Ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς να αισθάνονται έλξη προς το ΙΔΙΟ φύλο» Ο Αdam Kadmon ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ  ;;;

Προς κορινθιους Α ́ 5:11 Αλλα τωρα σας εγραψα να μη συναναστρεφησθε, εαν τις αδελφος ονομαζομενος ηναι πορνος η πλεονεκτης η ειδωλολατρης η λοιδορος η μεθυσος η αρπαξ· με τον τοιουτον μηδε να συντρωγητε.

Προς κορινθιους Α ́ 6:9 Η δεν εξευρετε οτι οι αδικοι δεν θελουσι κληρονομησει την βασιλειαν του Θεου; Μη πλανασθε· ουτε πορνοι ουτε ειδωλολατραι ουτε μοιχοι ουτε μαλακοι ουτε αρσενοκοιται...

Ο Henry Kissiger

“Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή.”

 

Ζούμε σε μια εποχή του παραλόγου και της τρέλας και του χάους.Ο Θεός μας έδωσε νου και λογική τα οποία δεν τα αξιοποιούμε σωστά .Ας δούμε άμα γνωρίζουμε την γλώσσα μας , άμα μιλάμε σωστά , ενοουμε σωστά , γράφουμε σωστά. Ο Θεός μας έδωσε το αυτεξούσιο ,την Λογική , τον Νου , τον Λόγο.

Με τον νου σκεφτόμαστε ύστερα μιλούμε με την γλώσσα ή τα γράφουμε ή τα ποιούμε σε έργα τις σκέψεις μας τους λογισμούς μας. Διάβασε και εδώ

Όταν όμως λέμε και ενοουμε , ότι η ασέβεια είναι ίδια με την ευσέβεια , τότε δημιουργούμε όχι τάξη αλλά το χάος. Διαβάστε παρακάτω ένα απόσπασμα από το άρθρο του Γ. Μπαμπινιώτη.Όπως είναι φανερό, στην ανθρώπινη γλώσσα δεν υπάρχει η έννοια τής «γλωσσικής μοναξιάς». Όλα συνδέονται μεταξύ τους και μάλιστα με υποδειγματική νοητική τάξη.Έτσι τα μαθαίνουμε, έτσι τα ανακαλούμε.

Αλλιώς θα είμαστε έρμαια ενός ανελέητου γλωσσικού χάους.

Δεν μπορούν τα αντίθετα να ομοιάζουν ακόμα και στο νόημα . Είναι  παράλογο.

Παράδειγμα : Ο ήλιος εκπέμπει σκότος επόμενος μας δίνει την αίσθηση της ψύχρας. Άρα μας λένε το φως = σκοτάδι . Είναι παράλογο , δημιουργούμε χάος με τέτοιου είδος  προτάσεις.

Άλλο παράδειγμα Η έξοδος είναι ίδια με την είσοδος . Επομένως , τι έξω τι μέσα , το ίδιο είναι .Το ίδιο είναι ? όταν φεύγω για σε μια άλλη πόλη άρα αφήνω την πόλη μου και εισέρχομαι στην άλλη. Έχουμε δυο διαφορετικές πόλεις , όλες οι πόλεις το ίδιο είναι ? Η υπάρχει μια πόλη μόνο ?

Άλλο παράδειγμα : Υπάρχουν δυο δρόμοι προς αριστερά και προς δεξιά ή της ανηφόρας και της κατηφόρας . Η μήπως έγιναν ξαφνικά όλοι οι δρόμοι μονόδρομοι , επειδή αλλάξαμε το λεξικό και χάσαμε  πλέον το νόημα της ζωής.

Άλλο παράδειγμα: Μας λέτε ότι  Οι αιρετικοί είναι ίδιοι με τους Ορθόδοξους Χριστιανούς . Οι πρώτοι ξέφυγαν οι δεύτεροι όχι από τον σωστό δρόμο . Πως να είναι ίσιοι , όμοιοι ;

Άλλο παράδειγμα : Ενώ είστε μέσα στην Εκκλησία ( στην αίρεση του Οικουμενισμού )  πολεμάτε τον εχθρό εντός . Δεν τον έχετε αντίπαλο . Στον πόλεμο πάντα υπάρχει και υπήρχε  αντίπαλος , σε σας έγινε σύμμαχος . Γι αυτό δεν αποχωρίζεται . Αγαπάτε και την αίρεση  και την Ορθοδοξία . Η θα είστε με την μια πλευρά ή από την άλλη και στις δυο μεριές ταυτοχρόνως είναι παράλογο.

Άλλο παράδειγμα : Είμαι σε ένα δωμάτιο , είμαι λογικά μέσα , θέλω να βγω έξω άρα πρέπει να ανοίξω την πόρτα για  να βγω έξω . Αν πω , πως ενώ είμαι μέσα στο δωμάτιο και βρίσκομαι με το σώμα συγχρόνως έξω από δωμάτιο στέκει ; Η μέσα θα είμαι ή έξω ;

Αυτό μας λένε οι σημερινοί Νεο-Πατέρες και αυτή την παράλογη γλώσσα έχουνε και την γράφουν και την διαδίδουν .

Άλλο παράδειγμα :Άλλο είναι η κατάκριση και άλλο ο έλεγχος σε θέματα πίστεως .

Όμως η πλανεμένη αυτή διδασκαλία περί κατακρίσεως, δηλαδή το να μετονομάζεται ο έλεγχος για την πλάνη και την αίρεση σε κατάκριση και ιεροκατηγορία, είναι γνώρισμα όλων των αιρετικών και των σημερινών οικουμενιστών. Θα πρέπει να γίνει σαφές πως άλλο είναι η κατάκριση και η ιεροκατηγορία και άλλο ο αυστηρός έλεγχος και η ομολογιακή και απολογητική αντιπαράθεση με την αίρεση και τον αιρετικό. Σε θέματα Πίστεως, ουδείς επιτρέπεται να σιωπά «κινδυνευούσης της Πίστεως».

Δεν ασχολούμαστε με τα κρύφια της ψυχής και της ζωής κανενός. Δεν καταγγέλλουμε τον ιερέα ως κλέφτη, ως αμαρτωλό, πόρνο, απατεώνα και κανέναν άλλον. Αυτό είναι κατάκριση και ιεροκατηγορία. Να ασχολείσαι με τις ποικίλες αμαρτίες του συνανθρώπου σου και να τις καταμαρτυρείς ή και να συκοφαντείς λέγοντας οικτρά ψέματα, προσβάλλοντας την ιερότητα του προσώπου του αδελφού σου.

Όμως, όταν κηρύττει κάποιος δημόσια, με έργα και λόγους την πλάνη και την αίρεση, τον οικουμενισμό και την μασονία, τότε έχουμε υποχρέωση και εντολή από τους Πατέρες να τον ελέγχουμε, να τον καταγγέλλουμε και να αντιδρούμε απέναντί του.

Στην δημόσια έκφραση της αίρεσης, ακόμα και από Σύνοδο, είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε δημόσια. Αν δεν το κάνουμε, είναι βαρύτατη αμαρτία. Και αυτό όχι μόνο για τους κληρικούς, αλλά οι πατέρες ζητούν και από τους λαϊκούς να αντιδρούν με δημόσιο λόγο δυναμικά στην αίρεση και στον αιρετικό θεολόγο, ιερέα, επίσκοπο ή πατριάρχη.

Σε θέματα Πίστεως, υπερβαίνονται τα όρια των εκκλησιαστικών δικαιοδοσιών και ουδείς επιτρέπεται να σιωπά «κινδυνευούσης της Πίστεως», ακόμη και οι εκκλησιαστικώς υφιστάμενοι.

Αυτά προς διευκρίνιση για τα διλλήματα και την πλανεμένη διδασκαλία περί κατακρίσεως που προσπαθούν να μας επιβάλλουν οι πάσης φύσεως Οικουμενιστές».

Εσείς εδώ και δεκαετίες εγκαταλείπετε την Εκκλησία του Χριστού και πηγαίνετε σε  ξένες  Εκκλησίες , δεχόσαστε μέσα σε Ορθοδόξους  Ιερούς Ναούς αιρετικούς μέσα στην Θεία Λειτουργία άνευ Μετανοίας. (Διάβασε Ι.Χρυσοστόμου άπαντα τα έργα τόμος 26  γι αυτούς που εγκατέλειψαν και εγκαταλείπουν την Εκκλησία )

ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ  , ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΛΕΝΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΥΠΑΚΟΥΗ , ΤΩΡΑ  ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ(ΕΠΙ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ).

Ανοίξατε τας θύρας για τους αιρετικούς και απίστους και κλείσατε στις πόρτες στο ποίμνιο σας στα αδέλφια σας.ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΚΙΑ !!!

Ο Θεός αγάπη εστι , εσείς γίνατε κακοί και στους έξω και τώρα και προς τους έσω.

Δεν το κάνατε πράξη ,  μόνο το διαβάζετε ούτε τον ακούτε  με τα αυτιά σας  τι λέει ο στίχος 15  από τους Ψαλμούς Δαυίδ  <διδάξω ἀνόμους τὰς ὁδούς σου, καὶ ἀσεβεῖς ἐπὶ σὲ ἐπιστρέψουσι> .Να τους κατηχήσατε και να τους επιστρέψετε τους αιρετικούς και απίστους αυτό λέει .

Σήμερα για σας ο ασεβής είναι ίδιο με τον ευσεβή .

Οικτρον θέαμα και Αγγέλοις και ανθρώποις. Αισθανόμαστε ως Λαός εγκαταλελειμμένοι από τους ποιμένες μας.

Η Ομολογία της Πίστεως από τα χείλη σας έπαυσε. Ο νους σας σκοτίστηκε. Που θα πάει το ποίμνιο δίχως Ποιμένα ;;; ΑΙΡΕΣΕΙΣ(ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ) ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΑ (Γ.Ο.Χ ΚΑΙ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ) 


 ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ  ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΛΛΗΣΙΑΣ Α ΙΩΑΝΝΟΥ 4

 

Α Ιω. 4,1           Ἀγαπητοί, μὴ παντὶ πνεύματι πιστεύετε, ἀλλὰ δοκιμάζετε τὰ πνεύματα εἰ ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν, ὅτι πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐξεληλύθασιν εἰς τὸν κόσμον.

Α Ιω. 4,1                    Αγαπητοί, μη δίδετε εμπιστοσύνην εις κάθε πνεύμα ανθρώπων, αλλά να εξετάζετε τους ανθρώπους, που διαβεβαιώνουν ότι έχουν Πνεύμα Θεού και πνευματικά χαρίσματα, εάν πράγματι είναι από τον Θεόν, διότι πολλοί ψευδοπροφήται έχουν βγη στον κόσμον.

Α Ιω. 4,2           ἐν τούτῳ γινώσκετε τὸ πνεῦμα τοῦ Θεοῦ· πᾶν πνεῦμα ὃ ὁμολογεῖ Ἰησοῦν Χριστὸν ἐν σαρκὶ ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ ἔστι·

Α Ιω. 4,2                   Ημπορείτε δε να ξεχωρίζετε και να γνωρίζετε το Πνεύμα του Θεού με τούτο το κριτήριον· κάθε δηλαδή άνθρωπος που παρουσιάζεται ότι έχει Πνεύμα Θεού, εάν ομολογή αδιστάκτως και πιστεύη, ότι ο Ιησούς Χριστός έλαβε σάρκα και ήλθεν ως Θεάνθρωπος λυτρωτής εις την γην, είναι πράγματι εκ του Θεού.

Α Ιω. 4,3           καὶ πᾶν πνεῦμα ὃ μὴ ὁμολογεῖ τὸν Ἰησοῦν Χριστὸν ἐν σαρκὶ ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἔστι· καὶ τοῦτό ἐστι τὸ τοῦ ἀντιχρίστου ὃ ἀκηκόατε ὅτι ἔρχεται, καὶ νῦν ἐν τῷ κόσμῳ ἐστὶν ἤδη.

Α Ιω. 4,3                   Και κάθε άνθρωπος, που ισχυρίζεται, ότι εμπνέεται από το Πνεύμα, δεν ομολογεί όμως, ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθεν εκ του ουρανού και έλαβε σάρκα ανθρωπίνην, αυτός δεν είναι από τον Θεόν. Και αυτό ακριβώς, το να αρνήται κανείς την ενανθρώπησιν του Υιού του Θεού, είναι το κήρυγμα του αντιχρίστου, περί του οποίου έχετε ακούσει ότι πρόκειται να έλθη.

Α Ιω. 4,4           Ὑμεῖς ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστε, τεκνία, καὶ νενικήκατε αὐτούς, ὅτι μείζων ἐστὶν ὁ ἐν ὑμῖν ἢ ὁ ἐν τῷ κόσμῳ.

Α Ιω. 4,4                   Και τώρα ευρίσκεται στον κόσμον εκπροσωπούμενος από τους αιρετικούς και τους ψευδοδιδασκάλους. Σεις, όμως, αγαπητά μου παιδιά, είσθε από τον Θεόν και έχετε νικήσει τους αιρετικούς, τους προδρόμους αυτούς του αντιχρίστου, διότι είναι μεγαλύτερος ο Θεός, που ευρίσκεται μέσα σας, που σας φωτίζει και σας ενισχύει, παρά ο σατανάς, που ενεργεί μέσα στον σκληρόν και αμετανόητον κόσμον.

Α Ιω. 4,5           αὐτοὶ ἐκ τοῦ κόσμου εἰσί· διὰ τοῦτο ἐκ τοῦ κόσμου λαλοῦσι καὶ ὁ κόσμος αὐτῶν ἀκούει.

Α Ιω. 4,5                   Αυτοί οι ψευδοπροφήται προέρχονται από τον αμαρτωλόν κόσμον. Δια τούτο και ομιλούν σύμφωνα με τας αμαρτωλάς αντιλήψεις και διαθέσστου κόσμου και ο κόσμος τους ακούει και τους προσέχει.

Α Ιω. 4,6           ἡμεῖς ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐσμεν· ὁ γινώσκων τὸν Θεὸν ἀκούει ἡμῶν. ὃς οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἀκούει ἡμῶν. ἐκ τούτου γινώσκομεν τὸ πνεῦμα τῆς ἀληθείας καὶ τὸ πνεῦμα τῆς πλάνης.

Α Ιω. 4,6                   Ημείς όμως, οι απόστολοι και οι κήρυκες του Ευαγγελίου, είμεθα εκ του Θεού και εμπνεόμεθα από αυτόν. Εκείνος δε που έχει γνωρίσει και πιστεύσει στον Θεόν, μας ακούει με προθυμίαν και προσοχήν. Οποιος όμως δεν προέρχεται από τον Θεόν, δεν μας ακούει και δεν δέχεται το κήρυγμά μας. Με αυτό δε το κριτήριον γνωρίζομεν και ξεχωρίζομεν το Πνεύμα της αληθείας, και το πνεύμα του διαβόλου, που οδηγεί εις την πλάνην.

Α Ιω. 4,7           Ἀγαπητοί, ἀγαπῶμεν ἀλλήλους, ὅτι ἡ ἀγάπη ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστι, καὶ πᾶς ὁ ἀγαπῶν ἐκ τοῦ Θεοῦ γεγέννηται καὶ γινώσκει τὸν Θεόν.

Α Ιω. 4,7                   Αγαπητοί, ας αγαπώμεν ο ένας τον άλλον, διότι η αγάπη προέρχεται εκ του Θεού, ο οποίος είναι αγάπη. Και καθένας που αγαπά με ειλικρίνειαν τους άλλους, έχει γεννηθή από τον Θεόν, ζη εν τω Θεώ και ως εκ τούτου γνωρίζει τον Θεόν.

Α Ιω. 4,8           ὁ μὴ ἀγαπῶν οὐκ ἔγνω τὸν Θεόν, ὅτι ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστίν.

Α Ιω. 4,8                   Εκείνος όμως που δεν έχει αυτήν την αγάπην, δεν εγνώρισε ποτέ τον Θεόν, διότι ο Θεός είναι αγάπη και η πηγή της αγάπης.

Α Ιω. 4,9           ἐν τούτῳ ἐφανερώθη ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ ἐν ἡμῖν, ὅτι τὸν υἱὸν αὐτοῦ τὸν μονογενῆ ἀπέσταλκεν ὁ Θεὸς εἰς τὸν κόσμον ἵνα ζήσωμεν δι᾿ αὐτοῦ.

Α Ιω. 4,9                   Εφανερώθη δε εν μέσω ημών αυτή η άπειρος αγάπη του Θεού με τούτο το μέγα γεγονός· με το ότι δηλαδή ο Θεός έστειλε τον μονογενή του Υιόν στον κόσμον, δια να αποκτήσωμεν ημείς οι αμαρτωλοί άνθρωποι με την θυσίαν εκείνου την αιωνίαν ζωήν.

Α Ιω. 4,10          ἐν τούτῳ ἐστὶν ἡ ἀγάπη, οὐχ ὅτι ἡμεῖς ἠγαπήσαμεν τὸν Θεόν, ἀλλ᾿ ὅτι αὐτὸς ἠγάπησεν ἡμᾶς καὶ ἀπέστειλε τὸν υἱὸν αὐτοῦ ἱλασμὸν περὶ τῶν ἁμαρτιῶν ἡμῶν.

Α Ιω. 4,10                 Και στούτο ακριβώς συνίσταται και φαίνεται η αγάπη του Θεού, στο ότι δεν είμεθα ημείς, που πρώτοι ηγαπήσαμεν τον Θεόν, αλλ' στο ότι αυτός ημάς τους αμαρτωλούς και ενόχους μας ηγάπησε και έστειλε τον Υιόν του, δια να προσφέρη τον εαυτόν του λυτρωτικήν θυσία υπέρ των αμαρτιών μας και να μας συμφιλιώση με τον Θεόν.

Α Ιω. 4,11          Ἀγαπητοί, εἰ οὕτως ὁ Θεὸς ἠγάπησεν ἡμᾶς, καὶ ἡμεῖς ὀφείλομεν ἀλλήλους ἀγαπᾶν.

Α Ιω. 4,11                  Αγαπητοί, εάν κατ' αυτόν τον θαυμαστόν τρόπον μας ηγάπησεν ο Θεός, έχομεν και ημείς υποχρέωσιν να αγαπώμεν ο ένας τον άλλον.

Α Ιω. 4,12          Θεὸν οὐδεὶς πώποτε τεθέαται· ἐὰν ἀγαπῶμεν ἀλλήλους, ὁ Θεὸς ἐν ἡμῖν μένει καὶ ἡ ἀγάπη αὐτοῦ τετελειωμένη ἐστὶν ἐν ἡμῖν.

Α Ιω. 4,12                 Τον Θεόν κανείς ποτέ έως τώρα δεν έχει ιδεί και γνωρίσει εις όλην του την τελειότητα. Εάν όμως αγαπώμεν ο ένας τον άλλον, τότε ο αόρατος και ακατάληπτος Θεός μένει έντος ημών και η άπειρος αγάπη του παραμένει πλήρης και τελεία μέσα μας.

Α Ιω. 4,13          ἐν τούτῳ γινώσκομεν ὅτι ἐν αὐτῷ μένομεν καὶ αὐτὸς ἐν ἡμῖν, ὅτι ἐκ τοῦ Πνεύματος αὐτοῦ δέδωκεν ἡμῖν.

Α Ιω. 4,13                 Με τούτο το γεγονός γνωρίζομεν, ότι μένομεν μέσα στον Θεόν και ο Θεός μένει έντος ημών, με το ότι μας έχει δώσει από το πνεύμα του και κατέστησε τον εαυτόν μας κατοικίαν ιδικήν του.

Α Ιω. 4,14          Καὶ ἡμεῖς τεθεάμεθα καὶ μαρτυροῦμεν ὅτι ὁ πατὴρ ἀπέσταλκε τὸν υἱὸν σωτῆρα τοῦ κόσμου.

Α Ιω. 4,14                 Και ημείς οι Απόστολοι είδαμεν με τα ίδια μας τα μάτια και σαν αυτόπται μάρτυρες διαβεβαιώνομεν, ότι ο Θεός Πατήρ από την άπειρον προς ημάς αγάπην του κινούμενος έστειλε τον Υιόν του σωτήρα του κόσμου.

Α Ιω. 4,15          ὃς ἂν ὁμολογήσῃ ὅτι Ἰησοῦς ἐστιν ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ὁ Θεὸς ἐν αὐτῷ μένει καὶ αὐτὸς ἐν τῷ Θεῷ.

Α Ιω. 4,15                 Οποιος, λοιπόν ομολογήσει με καθαράν και ακλόνητον πίστιν, ότι ο Ιησούς είναι ο σαρκωθείς Υιός του Θεού, ο Θεός μένει έντος αυτού και αυτός μένει εν τω Θεώ.

Α Ιω. 4,16          καὶ ἡμεῖς ἐγνώκαμεν καὶ πεπιστεύκαμεν τὴν ἀγάπην ἣν ἔχει ὁ Θεὸς ἐν ἡμῖν. Ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστί, καὶ ὁ μένων ἐν τῇ ἀγάπῃ ἐν τῷ Θεῷ μένει καὶ ὁ Θεὸς ἐν αὐτῷ.

Α Ιω. 4,16                 Και ημείς από όσα είδαμεν και ηκούσαμεν και εδοκιμάσαμεν εκ πείρας, έχομεν γνωρίσει και έχομεν πιστεύσει εις αυτήν την αγάπην, την οποίαν έχει προς ημάς ο Θεός. Ο Θεός είναι η αγάπη και η πηγή της αγάπης και όποιος μένει εις αυτήν την αγάπην και την ασκεί δια των έργων, μένει εν τω Θεώ και ο Θεός μένει εν αυτώ.

Α Ιω. 4,17          Ἐν τούτῳ τετελείωται ἡ ἀγάπη μεθ᾿ ἡμῶν, ἵνα παῤῥησίαν ἔχωμεν ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῆς κρίσεως, ὅτι καθὼς ἐκεῖνός ἐστι, καὶ ἡμεῖς ἐσμεν ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ.

Α Ιω. 4,17                 Τούτο δε είναι τοό σημείον και η απόδειξις, ότι η αγάπη μας έχει ολοκληρωθή και φθάσει στον τέλειον βαθμόν, το να έχωμεν θάρρος και να περιμένωμεν άφοβοι την μεγάλην εκείνην ημέραν της Κρίσεως. Διότι με την αγάπην γινόμεθα όμοιοι προς Εκείνον, που υπάρχει τώρα στους ουρανούς πλήρης αγάπης, ημείς, οι οποίοι γεμάτοι αγάπην ζώμεν και ευρισκόμεθα ακόμη ανάμεσα στον αμαρτωλόν κόσμον.

Α Ιω. 4,18          φόβος οὐκ ἔστιν ἐν τῇ ἀγάπῃ, ἀλλ᾿ ἡ τελεία ἀγάπη ἔξω βάλλει τὸν φόβον, ὅτι ὁ φόβος κόλασιν ἔχει, ὁ δὲ φοβούμενος οὐ τετελείωται ἐν τῇ ἀγάπῃ.

Α Ιω. 4,18                 Φοβος ενώπιον του κριτού και της κρίσεως δεν υπάρχει εις την καρδίαν του ανθρώπου, που αγαπά, αλλ' η τελεία κατά Θεόν αγάπη βγάζει έξω από την ψυχήν και διώχνει τον φόβον. Διότι ο φόβος προϋποθέτει την τιμωρίαν εξ αιτίας της ενοχής. Και εκείνος που φοβείται εξ αιτίας της ενοχής του, είναι φανερόν ότι δεν έχει προχωρήσει και δεν έχει γίνει τέλειος εις την αγάπην.

Α Ιω. 4,19          Ἡμεῖς ἀγαπῶμεν αὐτόν, ὅτι αὐτὸς πρῶτος ἠγάπησεν ἡμᾶς.

Α Ιω. 4,19                 Ολοι ημείς οι πιστοί αγαπώμεν τον Θεόν, επειδή έχομεν γνωρίσει και αισθανθή βαθειά, ότι αυτός πρώτος μας έχει αγαπήσει.

Α Ιω. 4,20          ἐάν τις εἴπῃ ὅτι ἀγαπῶ τὸν Θεόν, καὶ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ μισῇ, ψεύστης ἐστίν· ὁ γὰρ μὴ ἀγαπῶν τὸν ἀδελφὸν ὃν ἐώρακε, τὸν Θεόν ὃν οὐχ ἑώρακε πῶς δύναται ἀγαπᾶν;

Α Ιω. 4,20                Εάν όμως κανείς πη ότι αγαπώ τον Θεόν και συγχρόνως μισή τον αδελφόν του, είναι ψεύστης. Διότι εκείνος που δεν αγαπά τον αδελφόν του, τον οποίον είδε και βλέπει κάθε ημέραν, πως είναι δυνατόν να αγαπά τον Θεόν, τον οποίον ποτέ δεν έχει ίδει·

Α Ιω. 4,21          καὶ ταύτην τὴν ἐντολὴν ἔχομεν ἀπ᾿ αὐτοῦ, ἵνα ὁ ἀγαπῶν τὸν Θεὸν ἀγαπᾷ καὶ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ.

Α Ιω. 4,21                 Και αυτήν την εντολήν έχομεν πάρει από αυτόν· εκείνος που αγαπά τον Θεόν να αγαπά και τον αδελφόν του.

Τα σχέδια τους ΚΙΣΣΙΝΚΕΡ  ήταν

-Αφελληνισμός

-Καταστροφή της παιδείας(ήδη το κανει η Διαμαντοπουλου )

-Καταστροφή και σβήσιμο της Ιστορίας

-Διάλυση πολιτισμού και γλώσσας

-Αχταρμοποίηση Ελληνικού Λαού με την βοήθεια Μεταναστών(λαθραίων και μη)

-Επιβολή ΔΝΤ

-Πώληση ορυκτού πλούτου σε ξένες εταιρίες

-Ιδιωτικοποίηση των πάντων

-Eπιβολή της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης

-Ηλεκτρονικές Ταυτότητες

-Διχοτόμηση και κατακερματισμός της Ελλάδας σε 9 περιφέρειες (Ανεξάρτητη Κρήτη,Δωδεκάνησα-Τουρκία, Θράκη-Τουρκικη Θράκη, Μακεδονία-Σκόπια, Ηπειρός-Αλβανία, Ανεξάρτητη Κέρκυρα, Πελλοπόνησος, Στερεά Ελλάδα, Κυκλάδες)

 https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/02/blog-post_63.html#more

 https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/03/1_8.html

 https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/03/2.html

 https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/03/3.html




Γλώσσα: τάξις ή χάος; περισσότερα  ΕΔΩ

 https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/01/blog-post_472.html

https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/01/blog-post_811.html

https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/01/blog-post_554.html


7 σχόλια:

  1. Έσβησα το προηγούμενο σχόλιο μου γιατί έπεσα στην κατάκριση.

    Τον πατέρα Βασίλειο τον γνώρισα πριν από 20 περίπου χρόνια μέσα στο Άγιο Όρος.

    Για να μην ξανακάνω αντιγραφή στο διάλογο που είχα σε ένα βίντεο με τον πατέρα Βασίλειο, θα κάνω αντιγραφή το σύνδεσμο.
    Είχα γράψει κάτι ακόμα αλλά δεν γνωρίζω γιατί δεν ανέβηκε το σχόλιο στο συγκεκριμένο βίντεο.
    Μάλλον δεν έκανα κάτι σωστά.

    https://youtu.be/igczSmwAdTw?si=4l23X-PLeA98AVT7

    Αν δεν ανεβεί σήμερα θα το ξαναγράψω αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά μίλησα με τον πατέρα Βασίλειο μέσα από τα σχόλια του βίντεο.

    Θίχτηκε που αποκαλώ τον Άγιο Παΐσιο, Άγιο.

    Ίσως σβήσει κάποια σχόλια ή και όλα.

    Αν δεν βρείτε κάποια σχόλια σημαίνει ότι τα διέγραψε.

    Να ναι ευλογημένο.

    Δεν θα ξανασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα.

    Μόνο από το τελευταίο σχόλιο που έστειλα θα αντιγράψω.

    Συμφωνώ ότι συμβιβασμούς δεν πρέπει να κάνουμε.
    Τον ναι, ναι και το ου, ου.

    Εμείς δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.
    Κοινός εχθρός όλων μας είναι ο διάβολος και τα όργανα του.

    Για αυτό ας κρατούμε τις δυνάμεις μας για τον αντίχριστο.

    Και μιας και μπήκαμε στην Μεγάλη Σαρακοστή...

    Ναί, Κύριε Βασιλεῦ, δώρησαί μοι τοῦ ὁρᾶν τὰ ἐμὰ πταίσματα, καὶ μὴ κατακρίνειν τὸν ἀδελφόν μου, ὅτι εὐλογητὸς εἶ, εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

    Καλον Παράδεισο πατέρα Βασίλιε.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην ξανα ασχοληθεις με αυτα τα θεματα αν δεν καταλαβαινεις τα λογια των Αγιων Πατερων, και τι λενε οι Αποστολοι τις διδαχες , Τους παραβάτας της ορθής πίστεως ..αυτούς ώς καθάρματα, μήτε συλλειτουργείν αυτοίς ανεχόμενοι, μήτε μνημονεύοντες ολως αυτών ώς Χρι­στιανών Μάρκου Εφέσου, Επιστολή προς Θεφάνην, ΡG 160, 1097ΑΒ.https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/01/blog-post_472.html Άλλο είναι η κατάκριση και άλλο ο έλεγχος σε θέματα πίστεως https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/12/blog-post_80.html

      Διαγραφή
  3. Θεωρείς τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο Ορθόδοξο ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άκου Χρήστο δεν νομίζω να με παρακολουθεις σωστά ούτε τι ανάρτησα πριν τα βίντεο του πάτερ Βασίλειο αδικα τον κατηγορεις γιατι δεν μελετας Αγια Γραφη εισαι φτωχος εν πνευματι συνελθε οσο ειναι νωρις .Αν σε διδαξαν να το βουλωνεις και να μην ελενχεις το ρασο οταν φευγει πνευματικος απο την Εκκλησια τοτε σε λυπαμαι ειλικρινα. Δηλαδη εσφαλε ο Ιωαννης ο Χρυσοστομος? ο Ιωαννης ο Βαπτιστης? που ηλεγχαν την πορνεια και την αιρεση και κηρυταν μετανοια δημοσιως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαοδικειας Κανόνες Κανὼν ΛΓ´
    Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι. Χρήστο έχει δίκιο ο πάτερ Βασίλειος. Διάβασε ιερό Πηδάλιο ή τα συγγράμματα των Αγίων πατέρων μπες εδώ στην ψηφιακή βιβλιοθήκη να ανοίξουν τα μάτια τις ψυχής σου. Εγώ το βλέπω καλό το ιστολογιο και ενημερωτικό. Διάβασε ερμηνεία ψαλμών τι λέει γνωρίζεις ;;; Μήπως ποτές σου έπιασες να διαβάσεις το ψαλτήριο;; Μακάριος ἀνήρ, ὃς οὐκ ἐπορεύθη ἐν βουλῇ ἀσεβῶν, καὶ ἐν ὀδῷ ἁμαρτωλῶν οὐκ ἔστη, καὶ ἐπὶ καθέδρα λοιμῶν οὐκ ἐκάθισεν.
    Μετάφραση (Τιμ. Κιλίφη): Eίναι ευτυχισμένος ο άνθρωπος, που δεν πήγε σε σύναξη
    ασεβών και δεν στάθηκε σε δρόμο αμαρτωλών και δεν κάθησε εκεί που κάθονται διεφθαρμένοι. 1. «Μακάριος άνήρ ός οΰκ έπορεύθη έν βουλή άσεβών». Είναι δυνατόν νά είπη «βουλήν άσεβών» τήν σύνοδον καί συνέλευσιν τών πονηρών. Επειδή δέ είναι βλαβερόν νά μετέχη κανείς είς τάς συναθροίσεις τών άσεβών, μακαρίζει όποιον ουδέ κατ’ έλάχιστον πλησιάζει αυτούς. Τοιούτου είδους άνθρωπος ήτο ό Ιωσήφ ό άπό Άριμαθαίας, ό όποιος έθαψε τό σώμα τού Κυρίου καί θεού, διότι περί αύτοΰ έχει λεχθη ότι δέν συνεφώνησε πρός τήν άπόφασιν έκείνων οϊ οποίοι έπρόδωσαν τόν Ίησοΰν 1. «Καί έπί καθέδραν λοιμών ούκ έκάθισε». Διά τής καθέδρας δηλοΐ τήν διδασκαλίαν, όπως (είς άλλο μέρος ό Κύριος) λέγει «έπί της καθέδρας τού Μωυσέως» Ζ. Καθέδρα λοιμών είναι, συνεπώς, ή διδασκαλία τών πονηρών.Ερμηνεία Μ Αθανασίου https://orthodoxdida.blogspot.com/2023/12/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για την αδυναμία του αυτεξουσίου του ανθρώπου.

  Ελληνική Πατρολογία Αββάς Κασσιανός ο Ρωμαίος. (Γ΄ Συνομιλία με τον αββά Χαιρήμονα). 10. Για την αδυναμία του ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις