Τότε ο Ισραήλ - Τώρα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί.
Οι σημερινοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί φυλατουν την διαθήκη του Κυρίου τον ΝΟΜΟ περί ΠΑΣΧΑ και μετά ακολουθεί οι 10 εντολές τι δίδαξαν οι Προφήτες , Απόστολοι , Μάρτυρες, Όσιοι όλοι οι Άγιοι των 7 Οικουμενικών Συνόδων ;;
Υπερασπίζονται οι σημερινοί "Ορθόδοξοι" μέχρι σήμερα τα της υπέρ Πίστεως και Πατρίδος ;
Ο λαός τού ’Ισραήλ, ή κάθοδος του με τον ’Ιωσήφ και τον πατριάρχη ’Ιακώβ, ή δουλεία του στην Αίγυπτο. Ή πορεία του στην έρημο Σινά και ή επιστροφή του στην γη Χαναάν την γη τής καταπαύσεως. είναι σύμβολο και τύπος τής ανθρωπότητας ή οποία διά τής Αδαμιαίας παραβάσεως
έξώσθηκε τής βασιλείας τού Θεού, είναι ή πορεία τής ανθρωπότητας προς την εν Χριστώ ελευθερία, συμβολίζει την δουλεία της στον νοητό Φαραώ και την επιστροφή, και κατάπαυση της στην επουράνιο Ιερουσαλήμ. Ο Θεός επιλέγει αυτόν τον λαό, και δι’ αυτού να πραγματοποιήσει το σχέδιο τής σωτηρίας τού πεπτωκότος ανθρώπου. Και υπόσχεται σ’ αυτόν τον λαό, ότι έφ’ όσον υπακούει στις εντολές Του. τότε θα είναι εκλεκτός λαός έξ όλων τον εθνών.
Θα είναι βασίλειον ίεράτευμα, έθνος άγιον.
Λέγει:
«Καί νϋν έάν ακοή άκούσητε τής έμής φωνής καί φυλάξητε τήν διαθήκην μου, έσεσθέ μοι λαός περιούσιος από πάντων των έθνών έμή γάρ έστι πάσα ή γη. Υμείς δέ έσεσθέ μοι βασίλειον Ιεράτευμα και έθνος άγιον» (Έξ. ιθ' 5-6).
’Ήτοι: «Και τώρα εάν ακούτε αυτά πού σάς λέγω και φυλάξετε την διαθήκη μου, θα είσαστε σε μένα λαός ξεχωριστός από όλα τα έθνη. Δική μου είναι όλη ή γη. ’Εσείς δε θα είσθε βασίλειο ίεράτευμα και λαός άγιος». Ο Θεός είναι Θεός και Κύριος όλων των λαών, φυλών, γλωσσών και εθνών τής γης. ’Εκλέγει όμως κατά τρόπο ιδιαίτερο τον ισραηλιτικό λαό, διότι αυτός ο λαός αναγνωρίζει και πιστεύει στον Ένα και Αληθινό Θεό. Και όσο θα πιστεύει και θα ακούει τού Θεού θα είναι προνομιούχος λαός του. Όταν παύσει να ακούει τού Θεού, τότε θα άπορριφθή. Και θα γίνει «Ο ου λαός, λαός του» (Ώσηέ β' 25) και καθώς λέγει ο Παύλος «ους και έκάλεσεν ημάς ου μόνον εξ ’Ιουδαίων, αλλά και εξ εθνών, ως και εν τω Ώσηέ λέγει καλέσω τον ου λαόν μου λαόν μου, και την ούκ ήγαπημένην ήγαπημένη και έσται έν τώ τόπω ου έρρέθη αύτοΐς, ου λαός μου ύμεΐς, εκεί κληθήσονται υιοί Θεού ζώντος» (Ρωμ. θ' 24-26).
’Ήτοι: «Τούς οποίους εμάς μάς κάλεσε ο Θεός όχι μόνο από τούς ’Ιουδαίους, αλλά από τα έθνη, καθώς λέγει και στον Ώσηέ- θα καλέσω αυτούς πού δεν είναι λαός μου λαό δικό μου, και την μη αγαπημένη (’Εκκλησία) αγαπημένη- και θα συμβεί στο μέρος πού τούς ειπώθηκε δεν είσθε λαός
μου, εκεί θα ονομασθούν παιδιά του ζώντος Θεού». Κατά τα ανωτέρω την θέσι τού ’Ιουδαϊκού λαού έλαβε ένας άλλος λαός, ένα άλλο έθνος όπως λέγει ο άδελφόθεος ’Ιάκωβος:
«Συμεών έξηγήσατο καθώς πρώτον ό Θεός έπε σκέψατο λαβεϊν εξ εθνών λαόν επί τω ονόματι αυτού» (Πράξ. Ιε'14). Καί αύτό προειπώθηκε άπό τόν Άμώς (Θ 11-12):
«Όπως έκζητήσωμεν οί κατάλοιποι τών άνθρώπων καί πάντα τά έθνη, έφ’ ούς έπικέκληται τό ονο μά μου έπ’ αύτούς».
’Ήτοι: «Όπως αποζητήσουν οι κατάλοιποι, των ανθρώπων και όλα τα έθνη,τον αληθινό Θεό,διότι και αυτά τα έθνη θα επικαλεσθούν το όνομά μου». Και ο Πέτρος ομιλεί για νέο περιούσιο λαό τού Θεού , λαό από πάντα τα έθνη.
Λέγει:
«Και αυτοί ώς λίθοι ζώντες οίκοδομεϊσθε οίκος πνευματικός, ίεράτευμα άγιον» (Α' Πέτρ. β' 5).
Και: «'Υμείς δέ γένος έκλεκτόν, βασίλειον ίεράτευμα, έθνος άγιον, λαός εις περιποίησιν» (Α' Πετρ. β'9).
Για λαό τού Χριστού είχε μιλήσει ό Αρχάγγελος Γαβριήλ στον ’Ιωσήφ λέγοντας:
«Και καλέσεις τό όνομα αυτού Ίησούν αυτός γαρ σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών» (Ματθ. Α' 21). Ήτοι: «Και θα του δώσεις το όνομα Ιησούς- Διότι αυτός θα σώσει τον λαό του από τίς άμαρτίες των».
Πώς είναι δυνατόν νά έχει λαό κάποιος πού είναι ακόμη στην κοιλία τής μητέρας του; Και ποιόν λαό έννοεϊ ό Γαβριήλ; Δεν εννοεί ο ’Άγγελος λαό Εβραϊκό, αλλά καθώς είπαμε, λαό έξ ’Εθνών ώς ό Συμεών έξηγήσατο, «οϊ ποτέ ού λαός, νΰν δέ λαός Θεοϋ, οί ούκ ήλεημένοι, νΰν δέ έλεηθέντες» (Α' Πετρ. β'10).
Ο νέος λαός ο περιούσιος και εκλεκτός,το βασίλειον ίεράτευμα, λαός εις περιποίησιν είναι οι άνθρωποι οι βαπτισθέντες στο όνομα του Ιησού Χριστού, οι κτισθέντες σε ένα καινό άνθρωπο συναρμολογούμενοι στην οικοδομή του σώματος του Χριστού αυτού όντως ακρογωνιαίου (Έφ. β'11 -22). Αν θέλει ό αναγνώστης ας μελετήσει τά χωρία για να βεβαιωθεί για όσα ανωτέρω παρατίθενται.
Καί πάλι ό Παύλος λέγει γράφοντας προς Κορινθίους Β', στ16-18 κατά τά όποια οι Κορίνθιοι και κατ’ έπέκτασι οί Χριστιανοί όλων των εθνών είναι ο νέος λαός του Θεού, και ο Θεός είναι ως πατέρας τους και αυτοί θα είναι υιοί και θυγατέρες του.
Λέγει:
«'Υμείς γάρ ναός Θεοϋ έστε ζώντος, καθώς είπεν ό Θεός ότι ένοικήσω έν αύτοϊς καί έμπεριπατήσω,
καί έσομαι αύτών Θεός καί αύτοί έσονταί μοι λαός. Διό έξέλθετε έκ μέσου αύτών καί άφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ακαθάρτου μή άπτεσθε, κάγώ είσδέξομαι ύμάς, καί έσομαι ύμϊν εις πατέρα καί ύμεϊς έσσθέ μοι εις υιούς καί θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ».
’Ήτοι: «Διότι σεις είστε ναός του ζώντος Θεού, καθώς είπε ο Θεός ότι θα κατοικήσω ανάμεσα σ’ αυτούς και θα περιπατήσω καί θά είμαι Θεός τους και αυτοί θα είναι λαός μου. Γι’ αυτό φύγετε από ανάμεσα αυτών των απίστων και διαχωριστείτε, λέγει ο Κύριος, και ηθικώς ακαθάρτου μην αγγίζετε, και εγώ θα σας δεχθώ και θα είμαι σαν πατέρας σας και σεις θα είσθε σε μένα σαν υιοί και θυγατέρες, λέγει ο Κύριος ο Παντοκράτωρ».
Κατά μεν το γράμμα τής προφητείας, αύτά ό Θεός τά είπε στόν κατά σάρκα ’Ισραήλ όπως καταγράφεται στα έξης χωρία: Δευτ. κστ16, 'Ιερ. λη'33, λθ'38, Ίεζ. Ια'20 κ.α.
Κατά δε το πνεύμα, αυτά εφαρμόζονται στον νέο ’Ισραήλ, τον λαό του Χριστού,τούς Χριστιανούς κατά τον Παύλο (Β 'Κορ. στ' 11-15).
Η αποστασία των ποιμένων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου