ΑΡΧΙΚΗ

Πανηγυρίζουν για τη νίκη εξυμνούν(ε), εξυμνούσαν(ε), θα εξυμνούν(ε), να εξυμνούν(ε) τον αριθμό του θηρίου

 Μια εικόνα 1000 λέξεις και τα σχόλια δικά σας που μας οδηγούν από 1998 και ίσως πιο πριν .

Έβαλα τα στιγμιότυπα  για να μην ακούσετε τον ύμνο του Σατανά , από το γιουτοπ ,  όποιος γνωρίζει αγγλικά  θα   καταλαβαίνει ...τον αναμένουν πάντως  σύντομα (το σύντομα δεν το γνωρίζουμε πόσα χρόνια πάντως είναι κοντά )  ....









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

  Πραγματικά είναι   θαυμαστός ο Θεός μέσα στους αγίους Του . Διότι, όταν κανείς θυμηθεί τους υπερφυείς αγώνες των μαρτύρων, πώς με ασθένεια...

Δημοφιλείς αναρτήσεις