Η διαστρέβλωση του Ευαγγελίου
Με αφορμή του άρθρου από τον Ο.Τ. 19 Απριλίου 2017
ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ! ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «ΑΝΤΙ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»
Του Αρχιμανδρίτου Ιεροθέου Αργύρη, Ιεροκήρυκος Αποτειχίσεις άστοχοι
Τί σημαίνει αποτείχιση;
Αποτείχιση είναι η απομάκρυνση δηλ. ο χωρισμός από το καλό ή από το κακό. Το ουσιαστικό ἀποτείχισις παράγεται ἀπὸ τὸ ρῆμα ἀποτειχίζω, το ὁποῖο σύμφωνα μὲ τα Λεξικά σημαίνει: ὀχυρώνω, ἀποκλείω διὰ τείχους, ἐγείρω μεσότοιχον. Επομένως και ἡ λέξη «ἀποτείχισις» σημαίνει: ἀποκλεισμὸς διὰ τείχους, ὀχύρωσις. Το δε τείχος ποὺ ὑψώνει κανεὶς γιὰ νὰ ἀμυνθεῖ καλεῖται ἀποτείχισμα.
Σημαίνει την έξοδο, ή βγάλσιμο κάποιου από ένα «χώρο», που είναι περιχαρακωμένος κατά κάποιο τρόπο με «τείχη».
Το νόημα της λέξης «αποτείχιση» προέρχεται από τις οχυρωμένες με τείχη πόλεις της αρχαιότητας, αλλά και μεταγενέστερων εποχών, για να είναι προφυλαγμένες από τους επιδρομείς τους.
Την άμυνα του τείχους την κρατούσαν οι φρουροί ή σκοποί (Ιεζεκιήλ 33, 2-9) , για να μην μπει στην πόλη ο εχθρός , πού θέλει ύπουλα να μπει σ᾽ αυτήν, για να της κάνει κακό. Η Εκκλησία είναι «η πόλη του Θεού» Είναι φρούριο και κάστρο, μέσα στο οποίο υπάρχει ο μοναδικός θησαυρός της Ορθοδοξίας. Αυτός ο ατίμητος θησαυρός είναι η «άπαξ παραδοθείσα τοις αγίοις πίστις»Το φρούριο της Εκκλησίας υπερασπίζεται ο λαός της, που είναι όλα τα μέλη της, οι κληρικοί, οι μοναχοί και οι λαϊκοί. Το απόρθητο, υπό άλλες συνθήκες, αυτό φρούριο της Εκκλησίας σήμερα έχει αλωθεί. Κάποιοι άφησαν ανοικτή την«κερκόπορτά» του. Μπήκαν ήδη σ’ αυτό οι εχθροί του, για να συλήσουν τον θησαυρό της Πίστης μας. Εχθροί της Εκκλησίας είναι οι αιρετικοί. Κάθε αιρετικός, και ο πιο μικρός, είναι επικίνδυνος για την Εκκλησία.
Μια αντίθετη άποψη έχει ο Αρχιμ.Ιερόθεος Αργύρης διαβάστε από το άρθρο του πιο κάτω.
ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ! ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «ΑΝΤΙ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»
Του Αρχιμανδρίτου Ιεροθέου Αργύρη, Ιεροκήρυκος Αποτειχίσεις άστοχοι
Αυτή την εποχή εκλεκτοί Πατέρες και ολόκληρες αδελφότητες με αφορμή τη «Σύναξη του Κολυμβαρίου», αποφασίζουν να προβούν στην πράξι της αποτειχίσεως. Προφανώς, η κυρία αιτία της αποτειχίσεως είναι η διάδοσις της ιδέας της Οικουμενιστικής Πανθρησκείας. Νομίζουμε ότι οι κρυφοί και φανεροί πρωτοστάτες της αιρέσεως του Οικουμενισμού μάλλον τρίβουν τα χέρια τους, στην περίπτωσι που η αποτείχισις δενγίνει λαίλαπα και καταιγίδα να σαρώση τα πάντα. Εάν παραμείνη μεμονωμένη κίνησις των ολίγων Πατέρων, τότε πιθανόν, αυτοί θα παραγκωνιστούν και θα απομονωθούν, ώστε η πνευματική ισχύς τους να ατονήση.
Οι Οικουμενιστές επαναλαμβάνουν την ιδίαν μέθοδον, που θέλησαν να εφαρμόσουν οι Φαρισαίοι εναντίον του Κυρίου. Εκείνοι προσεπάθησαν να απομακρύνουν τον Κύριο από το λαό, από το Ισραηλιτικό εθνικό και θρησκευτικό πλαίσιο, κατηγορώντάς Τον, ότι δήθεν κατέστη Σαμαρείτης, δηλαδή αιρετικός και αντεθνικός. Φυσικά ο Κύριος δεν έπεσε στην πονηρή παγίδα και στην καταχθόνιο μεθόδευσί τους.
Νομίζουμε ταπεινώς ότι στην δολία παγίδα που δεν έπεσε ο Κύριος παρασύρονται οι αποτειχιζόμενοι Πατέρες. Οι Οικουμενισταί, εύκολα θα τους κατηγορούν ότι είναι έξω από την Εκκλησία, ότι είναι ξένοι, σχισματικοί και εχθροί της Ορθοδοξίας. Ας φωτίση ο Θεός τους Πατέρες και τις διάφορες Αδελφότητες να πράξουν κατά το Άγιο Θέλημά Του.
Εμείς, ταπεινά δηλώνουμε ότι θα είμαστε μέσα στο Πύρινο Τειχος της Εκκλησίας, το οποίο είναι ο ίδιος ο Κύριος:
«Και εγώ έσομαι αυτή͵ λέγει Κυριος͵ τείχος πυρός κυκλόθεν και εις δόξαν έσομαι εν μέσω αυτής». (Ζαχ. Β 9) (Και εγώ, θα είμαι δι’ αυτήν (την Ιερουσαλήμ, την Εκκλησία, την Ελλάδα) λέγει ο Κύριος, ως πύρινο τείχος ολόγυρά της άμαχον και ανυπέρβλητον και δόξα ιδική της ανάμεσά της).
Κατωτέρω προβαίνουμε σε μία σύντομο ανάλυσι των θεμάτων που αφορούν τους εσωτερικούς εχθρούς της Εκκλησίας και της Ελλάδος, για τα γίνη πιο κατανοητή η θέσις μας για το ζήτημα της αποτειχίσεως.
Φασκετε και αντιφάσκετε κ. Αρχιμ. Ιεροθέε Αργύρη
Ως επικεφαλίδα γράφετε ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ!
Μετά διαχωρίζετε την θέση Φαρισαίου (Οικουμενιστη) με τον Χριστό.
Έπειτα μας λέτε για ...παρασύρονται οι αποτειχιζόμενοι Πατέρες.
Έπειτα δηλώνετε ότι είστε εντός της αίρεσις του Οικουμενισμού και σας καλύπτει και Πύρινο Τείχος της Εκκλησίας, το οποίο είναι ο ίδιος ο Κύριος:
Δεν μας δίνετε το χωρίο που λέει ότι δεν πρέπει να αποτοιχιζόμαστε από την Καινή Διαθήκη . Γράφετε χωρίς απόδειξις , έτσι γίνετε η παρερμηνεία της Αγίας Γραφής . Απλά πήρατε ένα στίχο χωρίς να μας πείτε καν από που , έπειτα δεν διαβάσατε το πως και γιατί , τα γεγονότα τα παραλείψατε γιατί αυτά είναι βασικά , όπως επίσης τα πρόσωπα.
Δηλαδή μας λέτε ότι παρασύρθηκαν αυτοί που αποτειχιστηκαν.
Ο Κύριος δεν αποτειχιστηκε από τους Φαρισαίους όταν τους έλεγχε ;
Διαβάστε Κατά Ιωαννην Κεφάλαιο Ζ στίχοι 19-20 και Η στίχοι 37-41. Το Κεφάλαιο Ζ και Η είναι συνδεμένα μαζί πρέπει κάποιος να τα διαβάσει με την σειρά , την εξέλιξη των γεγονότων .
Κεφάλαιο Ζ
19 Οὐ Μωϋσῆς δέδωκεν ὑμῖν τὸν νόμον; Καὶ οὐδεὶς ἐξ ὑμῶν ποιεῖ τὸν νόμον. Τί μὲ ζητεῖτε ἀποκτεῖναι;
20 Ἀπεκρίθη ὁ ὄχλος καὶ εἶπε· δαιμόνιον ἔχεις· τίς σε ζητεῖ ἀποκτεῖναι;
19 Ὁ Μωϋσῆς δὲν ἔδωκε εἰς σᾶς τὸν νόμον; Καὶ ὅμως κανεὶς ἀπὸ σᾶς δὲν φυλάσσει τὸν νόμον. Διότι ἐὰν τηρῆτε τὸν νόμον, τότε διατὶ ζητεῖτε νὰ μὲ φονεύσετε, ἀφοῦ ὁ νόμος ρητὸς ἀπαγορεύει τὸν φόνον;
20 Ἀπήντησεν ὁ ὄχλος καὶ εἶπε· <ἔχεις δαιμόνιον ποὺ σοῦ σκοτίζει τὸν νοῦν. Ποιὸς ζητεῖ νὰ σὲ φονεύσῃ;>
Κεφάλαιο Η
37 Οἶδα ὅτι σπέρμα Ἀβραὰμ ἔστε· ἀλλὰ ζητεῖτέ με ἀποκτεῖναι, ὅτι ὁ λόγος ὁ ἐμὸς οὐ χωρεῖ ἐν ὑμῖν.
38 Ἐγὼ ὃ ἑώρακα παρὰ τῷ πατρί μου λαλῶ· καὶ ὑμεῖς οὖν ὃ ἑωράκατε παρὰ τῷ πατρὶ ὑμῶν ποιεῖτε.
39 Ἀπεκρίθησαν καὶ εἶπον αὐτῷ· ὁ πατὴρ ἡμῶν Ἀβραάμ ἐστι. Λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· εἰ τέκνα τοῦ Ἀβραὰμ ἦτε, τὰ ἔργα τοῦ Ἀβραὰμ ἐποιεῖτε.
40 Νῦν δὲ ζητεῖτέ με ἀποκτεῖναι, ἄνθρωπον ὃς τὴν ἀλήθειαν ὑμῖν λελάληκα, ἣν ἤκουσα παρὰ τοῦ Θεοῦ· τοῦτο Ἀβραὰμ οὐκ ἐποίησεν.
41 Ὑμεῖς ποιεῖτε τὰ ἔργα τοῦ πατρὸς ὑμῶν. Εἶπον οὖν αὐτῷ· ἡμεῖς ἐκ πορνείας οὐ γεγεννήμεθα· ἕνα πατέρα ἔχομεν, τὸν Θεόν.
37 Γνωρίζω ὅτι εἶσθε ἀπόγονοι τοῦ Ἀβραάμ. Ἀλλὰ δὲν τοῦ ὁμοιάζετε καὶ ζητεῖτε νὰ μὲ φονεύσετε, διότι ἡ διδασκαλία μου δὲν εἰσχωρεῖ εἰς τὴν ψυχήν σας, ποὺ εἶναι δούλη τῆς ἁμαρτίας.
38 Ἐγὼ ἐκεῖνο ποὺ ἔχω ἰδεῖ πλησίον τοῦ οὐρανίου Πατρός μου αὐτὸ καὶ διδάσκω. Καὶ σεῖς αὐτὸ ποὺ εἴδατε καὶ ἐμάθατε πλησίον τοῦ πατρός σας, τὸν ὁποῖον δὲν θέλω νὰ ὀνομάσω, αὐτὸ κάνετε.
39 Ἀπεκρίθησαν καὶ τοῦ εἶπαν· <ὁ πατὴρ μας εἶναι ὁ Ἀβραὰμ καὶ ὄχι ἐκεῖνος τὸν ὁποῖον ὑπονοεῖς σύ>. Εἶπαν εἰς αὐτούς· <ἐὰν πράγματι ἤσασθε τέκνα τοῦ Ἀβραάμ, θὰ ἐκάνατε τὰ ἔργα τοῦ Ἀβραάμ.>
40 Τώρα δὲ ζητεῖτε νὰ μὲ φονεύσετε, ἄνθρωπον ὁ ὁποῖος σᾶς εἶπα τὴν ἀλήθειαν, ποὺ ἔχω ἀκούσει ἀπὸ τὸν Θεόν. Αὐτὸ τὸ ἐγκληματικὸν ἔργον ὁ Ἀβραὰμ δὲν τὸ ἔκανε.
41 <Σεῖς πράττετε τὰ ἔργα τοῦ πατρός σας, δηλαδὴ τοῦ διαβόλου>. Εἶπαν τότε εἰς αὐτόν· <ἡμεῖς δὲν ἔχομεν γεννηθῇ ἀπὸ παράνομον ἐπιμιξίαν μὲ τοὺς εἰδωλολάτρας. Δὲν ἔχομεν πατέρα τὸν διάβολον. Ἕνα πατέρα ἔχομεν, τὸν Θεόν>.
Και όμως εδυνατο Ο Κύριος να τους ελεγξη , ότι πολλοί απ αυτούς γεννήθηκαν και εκ πορνείας ( Εσδρας ε' , Νεεμίας ιγ'ΕΔΩ ) διότι παρανομούσαν και εσμιγοντο γυναίκες και Εβραίοι με εθνικούς , και Ιουδαίοι με γυναίκες εθνικές. Όμως δεν το καμνει , διότι δεν σπούδασε να τους ελεγξη εις την σωματικήν δυσγενειαν , αλλά όλη του η σπουδή ητο , να τους αποδείξη δυσγενεις κατά πνεύμα.{Διαβάστε Θεοφύλακτου Βουλγαρίας ερμηνεία κατά Ιωάννη κεφ η'σελ 237-238}
Εξοδ δ' Για την υπηρηφάνεια τους και
Ησαΐας α' έπρεπε τότε να ακούσουν τον Θεό αλλά δεν τον άκουγαν κώφευαν και τότε.
Στίχοι 48-51
48 Ἀπεκρίθησαν οὖν οἱ Ἰουδαῖοι καὶ εἶπον αὐτῷ· οὐ καλῶς λέγομεν ἡμεῖς ὅτι Σαμαρείτης εἶ σὺ καὶ δαιμόνιον ἔχεις;
49 Ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· ἐγὼ δαιμόνιον οὐκ ἔχω, ἀλλὰ τιμῶ τὸν πατέρα μου, καὶ ὑμεῖς ἀτιμάζετέ με.
50 Ἐγὼ δὲ οὐ ζητῶ τὴν δόξαν μου· ἐστὶν ὁ ζητῶν καὶ κρίνων.
51 Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐάν τις τὸν λόγον τὸν ἐμὸν τηρήσῃ, θάνατον οὐ μὴ θεωρήσῃ εἰς τὸν αἰῶνα.
48 Ὠργισμένοι, διότι ἐθεώρησαν αὐτὰ ὕβριν ἐναντίον των οἱ Ἰουδαῖοι, ἀπήντησαν καὶ τοῦ εἶπαν· <καλὰ δὲν λέγομεν ἡμεῖς, ὅτι εἶσαι Σαμαρείτης, δηλαδὴ ἐχθρὸς τῶν Ἰουδαίων, καὶ ὅτι ἔχεις δαιμόνιον, ποῦ σὲ κινεῖ νὰ λέγῃς αὐτὰς τὰς ὕβρεις ἐναντίον μας;>
49 Ἐγὼ δὲν ἔχω δαιμόνιον, ἀλλὰ μὲ ὅσα λέγω καὶ πράττω, τιμῶ τὸν Πατέρα μου καὶ σεῖς ἀντὶ νὰ δεχθῆτε ὅσα διὰ τὸν Πατέρα λέγω, μὲ ἐξευτελίζετε καὶ μὲ ὑβρίζετε,
50 Δὲν δίδω ὅμως σημασίαν εἰς τὰς ὕβρεις σας, διότι ἐγὼ δὲν ζητῶ νὰ δοξασθῶ ἐκ μέρους τῶν ἀνθρώπων. Ὑπάρχει ὁ Πατήρ, ὁ ὁποῖος θέλει καὶ ζητεῖ νὰ μὲ δοξάσῃ καὶ ὁ ὁποῖος θὰ κρίνῃ ἀνάμεσα εἰς ἐμὲ καὶ εἰς σᾶς.
51 Σᾶς διαβεβαιώνω, ὅτι ὅποιος ἐφαρμόσει τὰ λόγια μου εἰς τὴν ζωήν του, δὲν θὰ ἀντικρύσῃ ποτὲ τὸν αἰώνιον πνευματικὸν θάνατον - δηλαδὴ τὸν χωρισμόν του ἀπὸ τὸν Θεόν - τὴν αἰωνίαν κόλασιν.
Εδώ τους μιλάει ο Κύριος για χωρισμό και σεις λέτε τα αντίθετα !
Έχουν κακία προς τον Χριστό .
Παραβιάζουν τον νόμο ου φονεύσεις . Φόνος εκ προμελέτης.
Διάβασε περί σκανδάλων και διορθώσεων του αδερφού Αγίου Νικοδήμου Αγιορειτου.
ΕΔΩ
“Ἐρωταποκρίσεις”- Ἀναστασίου Σιναΐτου: Ποιό εἶναι τό γνώρισμα τοῦ τελείου Χριστιανοῦ;
ΕΡΩΤΗΣΗ 1η
Ποιο είναι το γνώρισμα του τελείου Χριστιανού;
συνεχίζεται ........
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου