ΑΡΧΙΚΗ

Φωνὴ βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ, εὐθύνατε τὴν ὁδὸν Κυρίου 5

 Η διαστρέβλωση του Ευαγγελίου

Με αφορμή του άρθρου από τον Ο.Τ. 19 Απριλίου 2017

 ΠΗΓΗ

 

ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ! ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «ΑΝΤΙ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»

Του Αρχιμανδρίτου Ιεροθέου Αργύρη, Ιεροκήρυκος Αποτειχίσεις άστοχοι

 

Τί σημαίνει αποτείχιση;

 

Αποτείχιση είναι η απομάκρυνση δηλ. ο χωρισμός από το καλό ή από το κακό. Το ουσιαστικό ἀποτείχισις παράγεται ἀπὸ τὸ ρῆμα ἀποτειχίζω, το ὁποῖο σύμφωνα μὲ τα Λεξικά σημαίνει: ὀχυρώνω, ἀποκλείω διὰ τείχους, ἐγείρω μεσότοιχον. Επομένως και ἡ λέξη «ἀποτείχισις» σημαίνει: ἀποκλεισμὸς διὰ τείχους, ὀχύρωσις. Το δε τείχος ποὺ ὑψώνει κανεὶς γιὰ νὰ ἀμυνθεῖ καλεῖται ἀποτείχισμα.

Σημαίνει την έξοδο, ή βγάλσιμο κάποιου από ένα «χώρο», που είναι περιχαρακωμένος κατά κάποιο τρόπο με «τείχη».

Το νόημα της λέξης «αποτείχιση» προέρχεται από τις οχυρωμένες με τείχη πόλεις της αρχαιότητας, αλλά και μεταγενέστερων εποχών, για να είναι προφυλαγμένες από τους επιδρομείς τους.

Την άμυνα του τείχους την κρατούσαν οι φρουροί ή σκοποί (Ιεζεκιήλ 33, 2-9)  , για να μην μπει στην πόλη ο εχθρός , πού θέλει ύπουλα να μπει σ᾽ αυτήν, για να της κάνει κακό. Η Εκκλησία είναι «η πόλη του Θεού» Είναι φρούριο και κάστρο, μέσα στο οποίο υπάρχει ο μοναδικός θησαυρός της Ορθοδοξίας. Αυτός ο ατίμητος θησαυρός είναι η «άπαξ παραδοθείσα τοις αγίοις πίστις»Το φρούριο της Εκκλησίας υπερασπίζεται ο λαός της, που είναι όλα τα μέλη της, οι κληρικοί, οι μοναχοί και οι λαϊκοί. Το απόρθητο, υπό άλλες συνθήκες, αυτό φρούριο της Εκκλησίας σήμερα έχει αλωθεί. Κάποιοι άφησαν ανοικτή την«κερκόπορτά» του. Μπήκαν ήδη σ’ αυτό οι εχθροί του, για να συλήσουν τον θησαυρό της Πίστης μας. Εχθροί της Εκκλησίας είναι οι αιρετικοί. Κάθε αιρετικός, και ο πιο μικρός, είναι επικίνδυνος για την Εκκλησία.

Μια αντίθετη άποψη έχει ο Αρχιμ.Ιερόθεος Αργύρης διαβάστε από το άρθρο του πιο κάτω.

ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ! ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «ΑΝΤΙ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»


Του Αρχιμανδρίτου Ιεροθέου Αργύρη, Ιεροκήρυκος Αποτειχίσεις άστοχοι

Αυτή την εποχή εκλεκτοί Πατέρες και ολόκληρες αδελφότητες με αφορμή τη «Σύναξη του Κολυμβαρίου», αποφασίζουν να προβούν στην πράξι της αποτειχίσεως. Προφανώς, η κυρία αιτία της αποτειχίσεως είναι η διάδοσις της ιδέας της Οικουμενιστικής Πανθρησκείας. Νομίζουμε ότι οι κρυφοί και φανεροί πρωτοστάτες της αιρέσεως του Οικουμενισμού μάλλον τρίβουν τα χέρια τους, στην περίπτωσι που η αποτείχισις δενγίνει λαίλαπα και καταιγίδα να σαρώση τα πάντα. Εάν παραμείνη μεμονωμένη κίνησις των ολίγων Πατέρων, τότε πιθανόν, αυτοί θα παραγκωνιστούν και θα απομονωθούν, ώστε η πνευματική ισχύς τους να ατονήση.

Οι Οικουμενιστές επαναλαμβάνουν την ιδίαν μέθοδον, που θέλησαν να εφαρμόσουν οι Φαρισαίοι εναντίον του Κυρίου. Εκείνοι προσεπάθησαν να απομακρύνουν τον Κύριο από το λαό, από το Ισραηλιτικό εθνικό και θρησκευτικό πλαίσιο, κατηγορώντάς Τον, ότι δήθεν κατέστη Σαμαρείτης, δηλαδή αιρετικός και αντεθνικός. Φυσικά ο Κύριος δεν έπεσε στην πονηρή παγίδα και στην καταχθόνιο μεθόδευσί τους.

Νομίζουμε ταπεινώς ότι στην δολία παγίδα που δεν έπεσε ο Κύριος παρασύρονται οι αποτειχιζόμενοι Πατέρες. Οι Οικουμενισταί, εύκολα θα τους κατηγορούν ότι είναι έξω από την Εκκλησία, ότι είναι ξένοι, σχισματικοί και εχθροί της Ορθοδοξίας. Ας φωτίση ο Θεός τους Πατέρες και τις διάφορες Αδελφότητες να πράξουν κατά το Άγιο Θέλημά Του.

Εμείς, ταπεινά δηλώνουμε ότι θα είμαστε μέσα στο Πύρινο Τειχος της Εκκλησίας, το οποίο είναι ο ίδιος ο Κύριος:

«Και εγώ έσομαι αυτή͵ λέγει Κυριος͵ τείχος πυρός κυκλόθεν και εις δόξαν έσομαι εν μέσω αυτής». (Ζαχ. Β 9) (Και εγώ, θα είμαι δι’ αυτήν (την Ιερουσαλήμ, την Εκκλησία, την Ελλάδα) λέγει ο Κύριος, ως πύρινο τείχος ολόγυρά της άμαχον και ανυπέρβλητον και δόξα ιδική της ανάμεσά της).

Κατωτέρω προβαίνουμε σε μία σύντομο ανάλυσι των θεμάτων που αφορούν τους εσωτερικούς εχθρούς της Εκκλησίας και της Ελλάδος, για τα γίνη πιο κατανοητή η θέσις μας για το ζήτημα της αποτειχίσεως.

Φασκετε και αντιφάσκετε κ. Αρχιμ. Ιεροθέε  Αργύρη

Ως επικεφαλίδα γράφετε ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ!

Μετά διαχωρίζετε την θέση Φαρισαίου (Οικουμενιστη) με τον Χριστό.

Έπειτα μας λέτε για ...παρασύρονται οι αποτειχιζόμενοι Πατέρες.

Έπειτα δηλώνετε ότι είστε εντός της αίρεσις του Οικουμενισμού και σας καλύπτει και Πύρινο Τείχος της Εκκλησίας, το οποίο είναι ο ίδιος ο Κύριος:

Δεν μας δίνετε το χωρίο που λέει ότι δεν πρέπει να αποτοιχιζόμαστε από την Καινή Διαθήκη . Γράφετε χωρίς απόδειξις , έτσι γίνετε  η παρερμηνεία της Αγίας Γραφής . Απλά πήρατε ένα στίχο χωρίς να μας πείτε καν από που , έπειτα δεν διαβάσατε το πως και γιατί , τα γεγονότα τα παραλείψατε γιατί αυτά είναι βασικά , όπως επίσης τα πρόσωπα.

Δηλαδή μας λέτε  ότι παρασύρθηκαν αυτοί που αποτειχιστηκαν.

 Ο Κύριος δεν αποτειχιστηκε από τους Φαρισαίους όταν τους έλεγχε ;

Διαβάστε Κατά Ιωαννην Κεφάλαιο Ζ στίχοι 19-20 και Η στίχοι 37-41. Το Κεφάλαιο Ζ και Η είναι συνδεμένα μαζί πρέπει κάποιος να τα  διαβάσει με την σειρά , την εξέλιξη των γεγονότων .

Κεφάλαιο Ζ

19 Οὐ Μωϋσῆς δέδωκεν ὑμῖν τὸν νόμον; Καὶ οὐδεὶς ἐξ ὑμῶν ποιεῖ τὸν νόμον. Τί μὲ ζητεῖτε ἀποκτεῖναι;

20 Ἀπεκρίθη ὁ ὄχλος καὶ εἶπε· δαιμόνιον ἔχεις· τίς σε ζητεῖ ἀποκτεῖναι;

  19 Ὁ Μωϋσῆς δὲν ἔδωκε εἰς σᾶς τὸν νόμον; Καὶ ὅμως κανεὶς ἀπὸ σᾶς δὲν φυλάσσει τὸν νόμον. Διότι ἐὰν τηρῆτε τὸν νόμον, τότε διατὶ ζητεῖτε νὰ μὲ φονεύσετε, ἀφοῦ ὁ νόμος ρητὸς ἀπαγορεύει τὸν φόνον;

20 Ἀπήντησεν ὁ ὄχλος καὶ εἶπε· <ἔχεις δαιμόνιον ποὺ σοῦ σκοτίζει τὸν νοῦν. Ποιὸς ζητεῖ νὰ σὲ φονεύσῃ;>

Κεφάλαιο Η

37 Οἶδα ὅτι σπέρμα Ἀβραὰμ ἔστε· ἀλλὰ ζητεῖτέ με ἀποκτεῖναι, ὅτι ὁ λόγος ὁ ἐμὸς οὐ χωρεῖ ἐν ὑμῖν.

38 Ἐγὼ ὃ ἑώρακα παρὰ τῷ πατρί μου λαλῶ· καὶ ὑμεῖς οὖν ὃ ἑωράκατε παρὰ τῷ πατρὶ ὑμῶν ποιεῖτε.

39 Ἀπεκρίθησαν καὶ εἶπον αὐτῷ· ὁ πατὴρ ἡμῶν Ἀβραάμ ἐστι. Λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· εἰ τέκνα τοῦ Ἀβραὰμ ἦτε, τὰ ἔργα τοῦ Ἀβραὰμ ἐποιεῖτε.

40 Νῦν δὲ ζητεῖτέ με ἀποκτεῖναι, ἄνθρωπον ὃς τὴν ἀλήθειαν ὑμῖν λελάληκα, ἣν ἤκουσα παρὰ τοῦ Θεοῦ· τοῦτο Ἀβραὰμ οὐκ ἐποίησεν.

41 Ὑμεῖς ποιεῖτε τὰ ἔργα τοῦ πατρὸς ὑμῶν. Εἶπον οὖν αὐτῷ· ἡμεῖς ἐκ πορνείας οὐ γεγεννήμεθα· ἕνα πατέρα ἔχομεν, τὸν Θεόν. 

37 Γνωρίζω ὅτι εἶσθε ἀπόγονοι τοῦ Ἀβραάμ. Ἀλλὰ δὲν τοῦ ὁμοιάζετε καὶ ζητεῖτε νὰ μὲ φονεύσετε, διότι ἡ διδασκαλία μου δὲν εἰσχωρεῖ εἰς τὴν ψυχήν σας, ποὺ εἶναι δούλη τῆς ἁμαρτίας.

38 Ἐγὼ ἐκεῖνο ποὺ ἔχω ἰδεῖ πλησίον τοῦ οὐρανίου Πατρός μου αὐτὸ καὶ διδάσκω. Καὶ σεῖς αὐτὸ ποὺ εἴδατε καὶ ἐμάθατε πλησίον τοῦ πατρός σας, τὸν ὁποῖον δὲν θέλω νὰ ὀνομάσω, αὐτὸ κάνετε.

39 Ἀπεκρίθησαν καὶ τοῦ εἶπαν· <ὁ πατὴρ μας εἶναι ὁ Ἀβραὰμ καὶ ὄχι ἐκεῖνος τὸν ὁποῖον ὑπονοεῖς σύ>. Εἶπαν εἰς αὐτούς· <ἐὰν πράγματι ἤσασθε τέκνα τοῦ Ἀβραάμ, θὰ ἐκάνατε τὰ ἔργα τοῦ Ἀβραάμ.>

40 Τώρα δὲ ζητεῖτε νὰ μὲ φονεύσετε, ἄνθρωπον ὁ ὁποῖος σᾶς εἶπα τὴν ἀλήθειαν, ποὺ ἔχω ἀκούσει ἀπὸ τὸν Θεόν. Αὐτὸ τὸ ἐγκληματικὸν ἔργον ὁ Ἀβραὰμ δὲν τὸ ἔκανε.

41 <Σεῖς πράττετε τὰ ἔργα τοῦ πατρός σας, δηλαδὴ τοῦ διαβόλου>. Εἶπαν τότε εἰς αὐτόν· <ἡμεῖς δὲν ἔχομεν γεννηθῇ ἀπὸ παράνομον ἐπιμιξίαν μὲ τοὺς εἰδωλολάτρας. Δὲν ἔχομεν πατέρα τὸν διάβολον. Ἕνα πατέρα ἔχομεν, τὸν Θεόν>.

Και όμως εδυνατο Ο Κύριος να τους ελεγξη , ότι πολλοί απ αυτούς γεννήθηκαν και εκ πορνείας ( Εσδρας  ε' , Νεεμίας  ιγ'ΕΔΩ  ) διότι παρανομούσαν και εσμιγοντο γυναίκες και Εβραίοι με εθνικούς , και Ιουδαίοι με γυναίκες εθνικές. Όμως δεν το καμνει , διότι δεν σπούδασε  να τους ελεγξη εις την σωματικήν δυσγενειαν , αλλά όλη του η σπουδή ητο , να τους αποδείξη δυσγενεις κατά πνεύμα.{Διαβάστε  Θεοφύλακτου Βουλγαρίας ερμηνεία κατά Ιωάννη κεφ η'σελ 237-238}

Εξοδ δ' Για την υπηρηφάνεια τους και

Ησαΐας α' έπρεπε τότε να ακούσουν τον Θεό αλλά δεν τον άκουγαν κώφευαν και τότε.

Στίχοι 48-51

48 Ἀπεκρίθησαν οὖν οἱ Ἰουδαῖοι καὶ εἶπον αὐτῷ· οὐ καλῶς λέγομεν ἡμεῖς ὅτι Σαμαρείτης εἶ σὺ καὶ δαιμόνιον ἔχεις;

49 Ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· ἐγὼ δαιμόνιον οὐκ ἔχω, ἀλλὰ τιμῶ τὸν πατέρα μου, καὶ ὑμεῖς ἀτιμάζετέ με.

50 Ἐγὼ δὲ οὐ ζητῶ τὴν δόξαν μου· ἐστὶν ὁ ζητῶν καὶ κρίνων.

51 Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐάν τις τὸν λόγον τὸν ἐμὸν τηρήσῃ, θάνατον οὐ μὴ θεωρήσῃ εἰς τὸν αἰῶνα.

48 Ὠργισμένοι, διότι ἐθεώρησαν αὐτὰ ὕβριν ἐναντίον των οἱ Ἰουδαῖοι, ἀπήντησαν καὶ τοῦ εἶπαν· <καλὰ δὲν λέγομεν ἡμεῖς, ὅτι εἶσαι Σαμαρείτης, δηλαδὴ ἐχθρὸς τῶν Ἰουδαίων, καὶ ὅτι ἔχεις δαιμόνιον, ποῦ σὲ κινεῖ νὰ λέγῃς αὐτὰς τὰς ὕβρεις ἐναντίον μας;>

49 Ἐγὼ δὲν ἔχω δαιμόνιον, ἀλλὰ μὲ ὅσα λέγω καὶ πράττω, τιμῶ τὸν Πατέρα μου καὶ σεῖς ἀντὶ νὰ δεχθῆτε ὅσα διὰ τὸν Πατέρα λέγω, μὲ ἐξευτελίζετε καὶ μὲ ὑβρίζετε,

50 Δὲν δίδω ὅμως σημασίαν εἰς τὰς ὕβρεις σας, διότι ἐγὼ δὲν ζητῶ νὰ δοξασθῶ ἐκ μέρους τῶν ἀνθρώπων. Ὑπάρχει ὁ Πατήρ, ὁ ὁποῖος θέλει καὶ ζητεῖ νὰ μὲ δοξάσῃ καὶ ὁ ὁποῖος θὰ κρίνῃ ἀνάμεσα εἰς ἐμὲ καὶ εἰς σᾶς.

51 Σᾶς διαβεβαιώνω, ὅτι ὅποιος ἐφαρμόσει τὰ λόγια μου εἰς τὴν ζωήν του, δὲν θὰ ἀντικρύσῃ ποτὲ τὸν αἰώνιον πνευματικὸν θάνατον - δηλαδὴ τὸν χωρισμόν του ἀπὸ τὸν Θεόν - τὴν αἰωνίαν κόλασιν.

Εδώ τους μιλάει ο Κύριος για χωρισμό και σεις λέτε τα αντίθετα !

Έχουν κακία προς τον Χριστό .

Παραβιάζουν τον νόμο ου φονεύσεις . Φόνος εκ προμελέτης.

Διάβασε περί σκανδάλων και διορθώσεων του αδερφού  Αγίου Νικοδήμου Αγιορειτου.

ΕΔΩ

 

“Ἐρωταποκρίσεις”- Ἀναστασίου Σιναΐτου: Ποιό εἶναι τό γνώρισμα τοῦ τελείου Χριστιανοῦ;

ΕΡΩΤΗΣΗ 1η

Ποιο είναι το γνώρισμα του τελείου Χριστιανού;

Απάντηση:
Άλλοι μεν ισχυρίζονται ότι είναι η ορθή πίστη και τα ευσεβή έργα. Ο Ιησούς όμως δεν περιορίζει μόνο σʼ αυτά τον πραγματικά αληθινό χριστιανό. Γιατί μπορεί και πίστη να έχει και έργα καθαρά, αλλά να υπερηφανεύεται γιʼ αυτά και να μην είναι τέλειος χριστιανός.
Γιατί ο χριστιανός είναι πραγματικός οίκος του Χριστού, που αποτελείται από καλά έργα και ευσεβή δόγματα. Η αληθινή πίστη δηλαδή δοκιμάζεται από τα έργα. Διότι η πίστη χωρίς τα έργα είναι νεκρή, όπως και τα έργα χωρίς την πίστη.
Γιʼ αυτό πρέπει με όλη μας την δύναμη να διατηρούμε τους εαυτούς μας σταθερά καθαρούς από έργα ακάθαρτα.
Για να μη ειπωθεί και για μας το «Ομολογούν , με το στόμα τους ότι γνωρίζουν το Θεό, αλλά με τα έργα τους τον αρνούνται». Γιʼ αυτό ο Κύριος λέει: «Εάν κάποιος με αγαπά, θα τηρήσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα έρθουμε σʼ αυτόν και θα κατοικήσουμε μαζί του. Λοιπόν από αυτά μαθαίνουμε , ότι με την ορθή πίστη και τα καλά έργα κτίζεται ο οίκος της ψυχής μας, και έτσι κατοικεί ο Θεός μέσα μας. Διότι θα κατοικήσω μέσα τους λέει, και θα περπατήσω». Και λέγοντας αυτό ο Απόστολος εννοούσε . « Ή δεν αναγνωρίζετε ότι ο Χριστός βρίσκεται μέσα σας, εκτός εάν είσαστε αποτυχημένοι.Δεν γνωρίζει λοιπόν ο διάβολος ποιο από τα δύο συμβαίνει, αν δηλαδή ο οικοδεσπότης Χριστός βρίσκεται μέσα στη σκέψη σου, ή όχι; Και όταν σε βλέπει να οργίζεσαι ή να κραυγάζεις, ή να ορκίζεσαι , ή να αισχρολογείς, ή να κατηγορείς, ή να περιπαίζεις, ή να κατακρίνεις, ή να μισείς, ή να αδικείς κάποιους, ή να υπερηφανεύεσαι, ή να επαίρεσαι, ή να γελάς πολύ και να αεροβατείς, ή να μη προσεύχεσαι συνεχώς, και να μνημονεύεις τον θάνατο, τότε καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει μέσα στην ψυχή σου ο Θεός που σε φυλάει και σε φροντίζει. Και έτσι λοιπόν μπαίνοντας μέσα σου σαν κλέφτης ο πονηρός, αφού δεν υπάρχει θεϊκό λυχνάρι μέσα στην καρδιά σου , λεηλατεί το σπίτι της ψυχής σου, και γίνονται τα τελευταία σου χειρότερα από τα πρώτα.
 
Από το βιβλίο «ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΣΙΝΑΪΤΟΥ
ΕΡΩΤΟΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΑΣ. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ

 

Ο Άγιος Σιναΐτης μοναχός και κατόπιν πατριάρχης Αντιοχείας Αναστάσιος Β΄ ο ιερομάρτυς (που επατριάρχευσε κατά τα έτη 599-609 μ.Χ., διαδεχθείς τον επίσης Άγιο πατριάρχη Αντιοχείας Αναστάσιο Α΄), έζησε και έδρασε στο χρονικό διάστημα ανάμεσα σε δύο κοσμοϊστορικής σημασίας γεγονότα: την ανέγερση του υπερλάμπρου ναού της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως (532-538 μ.Χ.), με την οποία ο Χριστιανισμός απέκτησε το τελειότερο και ωραιότερο ορατό σύμβολο της θριαμβευτικής νίκης του επί των θρησκειών και αιρέσεων του κόσμου, και την ίδρυση (κατά το 622) από τον Μωάμεθ (571-632) της νέας εχθρικής προς τον Χριστιανισμό παγκόσμιας θρησκείας του Ισλάμ, η οποία έμελλε ,φευ, να φέρη φοβερά προβλήματα στους Χριστιανούς της Ανατολής καταλαμβάνοντας, κατά θείαν παραχώρησιν, τους Αγίους Τόπους και τελικώς (το 1453) και την Αγία Σοφία.
Αν και αγνοούμενος σήμερα από πολλούς, ο Άγιος Αναστάσιος υπήρξε ένας από τους κορυφαίους θεολόγους της εποχής εκείνης. Βαθύς γνώστης της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης, καθώς και των προ αυτού πατέρων της Εκκλησίας και ικανώτατος ιεροκήρυξ και συζητητής, κατόρθωνε σε δημοσίους διαλόγους να αποστομώνη και εξευτελίζη τους αντιπάλους της ορθοδοξίας. Συνέγραψε πολύτιμα συγγράμματα ,μεταξύ των οποίων διακρίνονται κυρίως ο «Οδηγός» και οι «Ερωταποκρίσεις» και ως επιστέγασμα των αγώνων του υπέρ της αληθούς πίστεως έλαβε τον στέφανον του μαρτυρίου, κατακρεουργηθείς από φανατικούς Ιουδαίους της Αντιοχείας. ..]
 
ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΣΙΝΑΪΤΟΥ
ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΕΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ
ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ
Ερωτήσεις και απαντήσεις επί διαφόρων θεμάτων, που προεβλήθησαν από διάφορα πρόσωπα, των οποίων τις διευκρινίσεις δεν τις έκανε αφʼ εαυτού, αλλά από την πείρα και την ανάγνωση των αγίων Γραφών.

 

 

συνεχίζεται ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος: Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. (Ο Αντίπαπας) – Σκοπός συγγραφής του έργου.

  Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. (Ο Αντίπαπας). Η δράση και το εγκώμιο του, γραμμένα από τον Άγιο Αθανάσιο τον Πάριο. Ο ΑΝΤΙΠΑΠΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις