ΑΡΧΙΚΗ

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν ανατρέπει την ασεβή αίρεση του Παπισμού - Οικουμενισμού 5

 Συνέχεια της ομιλίας του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Θρονική εορτή παρουσία του Πάπα (30 Νοεμβρίου 2025)

§1. Όπως αναφέρει ο Άγιος Απόστολος και Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος, ο Ανδρέας ήταν ένας από τους δύο μαθητές του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου που τους υπέδειξαν τον Ιησού Χριστό, λέγοντας: «Ιδού, το Αρνί του Θεού!». Ο Ανδρέας όχι μόνο τον ακολούθησε αμέσως, αλλά βρήκε και τον αδελφό του Σίμωνα, λέγοντάς του: «Βρήκαμε τον Μεσσία» και τον έφερε στον Κύριο, ο οποίος δήλωσε: «Εσύ είσαι, λοιπόν, Σίμων; Θα ονομαστείς Κηφάς-Πέτρος» (Ιωάν. 1:35-42). Έτσι, μέσω αυτής της κλήσης, οι δύο αδελφοί άφησαν τα δίχτυα τους στις όχθες της Θάλασσας της Γαλιλαίας για να γίνουν ψαράδες ανθρώπων, ρίχνοντας τα δίχτυα της Εκκλησίας μέσω του κηρύγματος του Ευαγγελίου της σωτηρίας μέχρι τα πέρατα της γης.

και πιο κάτω

  

§2. Ως διάδοχοι των δύο αγίων Αποστόλων, των ιδρυτών των αντίστοιχων Εκκλησιών μας, αισθανόμαστε δεμένοι με δεσμούς πνευματικής αδελφότητας, οι οποίοι μας υποχρεώνουν να εργαστούμε επιμελώς για να διακηρύξουμε το μήνυμα της σωτηρίας στον κόσμο.

 

Περί το  μήνυμα της σωτηρίας και της Αποστολικής διαδοχής.  

 

Ρίχνουν  στάχτη στα μάτια τῶν ἀνοήτων με τα χωρία που βάζουν από την  Αγία Γραφή βλέπε §1.

 Αλλά το πρωτάκουστο και παράδοξο είναι, όταν τα ίδια τα  όπλα των εχθρών οδηγούνται σαν πολεμικές μηχανές εναντίον τους, όταν το ξίφος που βαστάζουν  εναντίον μας , αυτό το ίδιο τους επιφέρει  το θανάσιμο χτύπημα.βλέπε §1.

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ , ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ.

Η μετάνοια είναι
η οδός σωτηρίας, καθώς σηματοδοτεί την αλλαγή νου και συμπεριφοράς με βάση την πίστη, οδηγώντας στην ελευθέρωση από την αμαρτία και την επανασύνδεση με τον Θεό.

  Στις 12 Σεπτεβρίου 1982  στο Διορθόρθοξο Κέντρο στο Σιαμπεζύ μετά την λήξη της Διάσκεψης, είπε ο Μητροπολίτης Χαλκηδόνος Μελίτωνος, {σε πολύ έντονο και απογοητευτικό ύφος.}{του Αθ.Μπασδέκη} . Συνεχίζει ο Μητροπολίτης <<Αδελφοί μου αγαπητοί!….Εδώ , αυτήν την φορά , πέραν από τας μετριόφρονας εκκλησιατικάς μας αποφάσεις επί των θεμάτων της ημερησίας διατάξεως , εκάναμε την σπουδαιότεραν ανακάλυψιν ότι υπάρχετε και εσείς,..το πλήρωμα , με την πλήρη έννοιαν , σεις όλοι που σας εβαπτίσαμε εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος εις τήν κολυμβρήθραν της Ορθοδόξου πίστεως και μετά δέν σας εκατηχήσαμε , περιορισθέντες εις το Πιστεύω του αναδόχου , αλλά σας εγκαταλείψαμε εις την τύχη σας. {Βλέπε στο βιβλίο του Εμείς και οι άλλοι του Αθ. Μπασδεκη σελ.45-46} ]  

Το ίδιο λέει και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην §2 πιο πάνω .. ..για να διακηρύξουμε το μήνυμα της σωτηρίας στον κόσμο .

Το για να σημαίνει ακόμα δεν διακήρυξαν οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ  το μήνυμα της σωτηρίας  . 

Θα περιμένουμε μήπως άλλα  100 χρόνια για να μας κηρύξετε το μήνυμα της σωτηρίας κ. Βαρθολομαίε ;   

Παρατήρησις: 

1ο Η  έλλειψη της Κατηχήσεως από τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

2ο Η έλλειψη του κηρύγματος Μετανοίας από τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

 Oυδαµoυ της αποστολικής ιστορίας φαίνεται να εβάπτιζον οι  Απόστολοι πριν να κατηχήσωσιν.

 Το αυτό έπραττε προ του Χριστού και ό Πρόδροµος του Χριστού εκατήχει πρώτον τους ανθρώπους περί Χριστού, έπειτα τους εβάπτιζεν ( Ματθ. γ’, 1-12. Λουκ. γ’, 7-18.)

 ΑΝΕΤΗΝ ΑΦΗΚΑΜΕΝ ΤΗΝ ΘΥΡΑΝ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ

 

 ΑΝΕΤΗΝ ΑΦΗΚΑΜΕΝ ΤΗΝ ΘΥΡΑΝ - ΚΑΤΗΧΗΣΕΙΣ

 

  Οι αιρετικοί δεν έχουν «αποστολική διαδοχή».

        Πολλοί σύγχρονοι οικουμενιστές, υπερασπιστές του κύρους των αιρετικών μυστηρίων, επικαλούνται την των αιρετικών «αποστολική διαδοχή», δηλαδή την αδιάσπαστη σειρά χειροτονιών η οποία κατέρχεται από την αποστολική εποχή μέχρι την χειροτονία των συγχρόνων μας αιρετικών Επισκόπων στους τόπους των δικαιοδοσιών των αιρετικών· όμως οι Άγιοι Πατέρες είναι σαφείς για την έλλειψη χάριτος σε όσους δεν ευρίσκονται σε ζωντανή κοινωνία (και όχι απλώς ιστορική-παρελθοντική) με το Σώμα του Χριστού.
        Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, ομιλώντας περί του Μεγάλου Αθανασίου και της αναδείξεώς του στο Θρόνο της Αποστολικής Εκκλησίας Αλεξανδρείας, ως διαδόχου του Αποστόλου Μάρκου, διευκρινίζει, ότι σημασία για την αποστολική διαδοχή έχει η διαδοχή και εξακολούθηση της αποστολικής Πίστεως και όχι η διαδοχή του θρόνου καθ’ εαυτόν, άνευ της ορθής Πίστεως. Λέγει επί λέξει· «Ό,τι είναι ομόγνωμο είναι και ομόθρονο· ότι είναι αντίδοξο [δηλ. της αντιθέτου δόξης, πίστεως] είναι και αντίθρονο [του αντιθέτου θρόνου]· και η μεν [η διαδοχή στον θρόνο] έχει το όνομα της διαδοχής, αλλά η δε [η διαδοχή στην ευσέβεια] έχει την αλήθεια της διαδοχής. Διότι δεν είναι διάδοχος αυτός που έχει αντίθετη δόξα [πίστη], αλλ’ αυτός που έχει την ίδια πίστη. Αν κάποιος δεν παραδέχεται διάδοχο με αυτόν τον τρόπο, τότε [είναι]  σαν να λέγη την νόσο διάδοχο της υγείας, και τη ζάλη της γαλήνης και την τρέλλα της συνέσεως» 42.
42.    ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, Λόγος ΚΑ΄, Εις τον μέγαν Αθανάσιον επίσκοπον Αλεξανδρείας 8, PG 35, 1089Β. (μεταγλώττιση) 

 

Η αίρεση και οι επιπτώσεις της

συνεχίζεται.... 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν ανατρέπει την ασεβή αίρεση του Παπισμού - Οικουμενισμού 5

 Συνέχεια της ομιλίας  του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Θρονική εορτή παρουσία του Πάπα (30 Νοεμβρίου 2025) §1. Όπως αναφέρει ο Άγιος Απόστο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις