ΑΡΧΙΚΗ

Το πρωτάκουστο και παράδοξο είναι, όταν τα ίδια τα όπλα των εχθρών οδηγούνται σαν πολεμικές μηχανές εναντίον τους 11

 

Πόσες παρουσίες του Χριστού έχουμε; 

ΚΑΜΙΑ

ΜΙΑ

ΔΥΟ 

ΤΡΕΙΣ ;;;


ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΚΑΤΗΧΗΤΟΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ  ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ !


141. Μιλάμε πολύ για τη Δευτέρα Παρουσία του Χριστού.

Τί εννοούμε σχετικά;

'Η Δευτέρα Παρουσία τού Χριστού διαστέλλεται από την πρώτη. 'Η πρώτη έγινε με την ενανθρώπηση τού Λό­γου. Ό Υιός τού Θεού σαρκώθηκε επί τής γης, έγινε πρα­γματικός άνθρωπος για να σώσει τον κόσμο από την αρπαγή τού θανάτου και τη δυνάστευση τής φθοράς. Ή δεύ­τερα θα γίνει κατά το τέλος τού κόσμου. Ό Χριστός, φέ­ροντας τή θεωθείσα ανθρώπινη φύση του, θα επανέλθει και πάλι στη γη όχι για να βοηθήσει τον παραπλανηθέντα  άνθρωπο, αλλά για να κρίνει όλους τούς ανθρώπους για τα οποιαδήποτε έργα τους.

Ή πρώτη παρουσία ήταν οικονομία τής λυτρωτικής χάριτος τού Θεού. Ή δευτέρα θά είναι οικονομία τής δικαιοκριτικής θείας ενέργειας. Ή πρώτη ήταν οικονομία υφέσεως τής θεότητος, κενώσεως τού Λόγου. Ήταν έλευση εν κακοπάθεια και ταπεινώσει. Ό Λόγος ανέλαβε τα άδιάβλητα πάθη τής ανθρώπινης φύσεως, την ανθρώπινη ιστορική στιγμή πού ήταν βουτηγμένη στη δυστυχία και τη θλίψη, την έμπερίστατη βιοτική συγκυρία στο άφθαρτο πρόσωπό του, για να τα ευλογήσει και τα αγιάσει στη θεανθρώπινη πληρότητα τής δικής του άφθαρτης ζωής, να ευλογήσει τον ιστορικό χρόνο και να τον εγκεντρίσει στην αιωνιότητα, να κάνει το φτωχό άνθρωπο υιό τού Θεού και θεό. Ήταν παρουσία τής χρηστότητος, τής φιλανθρωπίας και τής αγάπης του Θεού . Κατ’ αυτήν ο  Θεός φυτεύτηκε στον άνθρωπο και ο  άνθρωπος φυτεύτηκε στο Θεό!.

Ή Δευτέρα Παρουσία του Χριστού  θα είναι παρουσία δυνάμεως και δόξης. Θα έλθει ο Χριστός στη γη με αλα­λαγμούς και θόρυβο ουρανοί, εν φωνή Αρχαγγέλου και εν σάλπιγγι255, όχι για να ζήσει πάλι μεταξύ των ανθρώπων άσημος και ταπεινός, αλλά για να κρίνει τον κόσμο ως βασιλεύς κραταιός και δυνατός. Ό άνθρωπος συνήθως παρεξηγεί τη «σιωπή» του Θεού στο προσκήνιο τής παρού­σας ιστορικής ζωής. Ό Θεός φυσικά δε σιωπά. Όσοι έχουν αισθήσεις καθαρές ακούσουν τη φωνή του, είτε ως αύρα γλυκιά και λεπτή να δροσίζει. την ψυχή τους, είτε ως βίαιη πνοή και συσσεισμό βροντής να σαλεύει και να κε­ραυνώνει την αθλιότητα τής γης. Εν πάση περιπτώσει ο Θεός στην παρούσα γήινη οικονομία δεν παρεμβαίνει άμε­σα στις όποιες παρανομίες και τα εγκλήματα των ανθρώπων. Ανέχεται και περιμένει την επιστροφή των αμαρτω­λών. Αυτό δε ακριβώς είναι πού παρεξηγούν ανοήτως  οι αμαρτωλοί. Εκλαμβάνουν τη σιωπή σαν σημείο αδυναμίας ή και ανυπαρξίας του Θεού.  Πόσο αλήθεια πλανώνται! Τα ψέματα θα τελειώσουν όμως τότε, όταν θα γυρίσει ο  Κύ­ριος, με σημεία δυνατά, με θόρυβο και αλαλαγμό. Τότε, βλέποντας αυτά πού κατανοούν, θα ξυπνήσουν από τον ύπνο. Θα είναι όμως αργά. Ό σιωπών Θεός θα λύσει τη σιγή του. Θα απαντήσει με θρόνους και δικαστήρια και κρίσεις. Θα κρίνει τον κάθε άνθρωπο για ότι έπραξε επί τής γης. Και ή φωνή του θα είναι αληθινά συντριπτική!

ΑΝΔΡΕΑ ΘΕΟΔΟΡΟΥ σελ 194-195 Απαντήσεις σε ερωτήματα δογματικά .ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ

 

..να προσέχουν για να μην τους εξαπατήσει κανένας ως προς τον χρόνο της Δευτέρας Παρουσίας. Διότι θα έλθει πρώτα η αποστασία, δη­λαδή η απομάκρυνση των ανθρώπων από τον Θεό και όχι η επι­κράτηση του Ευαγγελίου. «Μή τις ύμας εξαπάτηση κατά μηδένα τρόπον ότι αν μη έλθη ή άποστασία πρώτον καί άποκαλυφθή ό άνθρωπος τής άμαρτίας, ό υιός τής άπωλείας, ό άντικείμενος καί ύπεραιρόμενος έπί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα». (Β' Θεσ- σ.β',3-11).

Για την αποστασία των ανθρώπων έναντι του Θεού και την αμετανοησία τους, μιλά και η Αποκάλυψη και φυσικά πουθε­νά δεν υπάρχει αναλαμπή ή μεσοβασιλεία. «Ού μετενόησαν έκ των φόνων αύτών οότε έκ των φαρμακείων αυτών οϋτε έκ τής πορνείας αυτών ούτε έκ τών κλεμμάτων αύτών», άλλά «έμασώντο τάς γλώσσας αυτών έκ του πόνου, καί έβλασφήμησαν τόνΘεόν». (Άποκ. θ',21. ιστ',10-11).

Μετάφραση: «Και δεν μετενόησαν οι άνθρωποι αυτοί και δεν ξέ­κοψαν από τους φόνους των, ούτε από τας μαγείας των, ούτε από τας πορνείας των, ούτε από τας κλοπάς των. Οι οπαδοί και δούλοι του θηρίου, εμασούσαν τας γλώσσας των από τον δριμύν πόνον, και έβλασφήμησαν τον Θεόν του ουρανού εξ αιτίας του πόνου των και των πληγών των και δεν μετανόησαν και δεν απαρνήθη- καν τα πονηρά των έργα».

Παρερμηνείες της Καινής Διαθήκης και συγκεκριμένα πάνω στην Αποκάλυψη έχουν κάνει και σύγχρονοι θεολόγοι, οι οποίοι, όμως, δεν ακολουθούν την Αγιοπατερική διδασκαλία. Ο κατά τα άλλα σεβαστός και μακαριστός καθηγητής Παναγιώτης Τρεμπέλας γρά­φει τα κάτωθι:

«Στό κεφάλαιο αύτό, περιγράφεται πρώτα, ό άντίλαλος πού έγινε στόν ούρανό άπό τήν πτώση τής νοητής Βαβυλώνας, καί μετά άκολουθεΐ ή ένδοξός παρουσία τού Χριστού, ή όποια δέν πρέπει νά συγχέεται μέ τήν Παρουσία τού Κυρίου πού θά γίνει μέ τήν συντέλεια τών αιώνων καί τήν παγκόσμια τελική κρίση. Πρόκειται για έκτακτη, αόρατη επέμβαση τού Ιησού Χριστού, μέ τήν όποια κατανικαται οριστικά ή άντίθεος δύναμη τοΰ Αντίχριστου και εξασφαλίζεται ή θριαμβευτική έπικράτηση τού Εύαγγελίου καί ό πραγματικός έκχριστιανισμός τού κόσμου, καθώς και ό θρίαμβος τού έργου τού Χριστού, πού θά διαρκέσει γιά μεγάλη περίοδο».

(Η Καινή Διαθήκη μετά συντόμου ερμηνείας ύπό Παναγιώτου Τρεμπέλα, Εισαγωγή είς τό 19° κεφάλ. τής Αποκαλύψεως. Σελίδα 1.049. Βλέπε και στή συνέχεια στην εισαγωγή του 20ου κεφ. Αποκαλύψεως του ίδιου, σελίδα 1.052).

Ο Παναγιώτης Τρεμπέλας εδώ μνημονεύει και για μία 3Ί αόρατη παρουσία του Κυρίου μας. Αλήθεια που την ανηύρε;

Το Σύμβολο της Πίστεως μας, που αποτελεί μια σύντομη και περιληπτική ομολογία των βασικών δογμάτων της Χριστιανικής πίστης, μιλάει για δύο Παρουσίες:

 

Το Πιστεύω…

Πιστεύω εἰς ἕναν θεόν, πατέρα παντοκράτορα, ποιητὴν οὐρανοῦ καὶ γῆς, ὁρατῶν τε πάντων καὶ ἀοράτων.

Καὶ εἰς ἕνα κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν υἱὸν τοῦ θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων φῶς ἐκ φωτός, θεὸν ἀληθινὸν ἐκ θεοῦ ἀληθινοῦ, γεννηθέντα, οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ πατρί, δι' οὗ τὰ πάντα ἐγένετο·

τὸν δι' ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα·

σταυρωθέντα τε ὑπὲρ ἡμῶν ἐπὶ Ποντίου Πιλάτου καὶ παθόντα καὶ ταφέντα·

καὶ ἀναστάντα τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ κατὰ τὰς γραφάς·

καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανοὺς καὶ καθεζόμενον ἐν δεξιᾷ τοῦ πατρός·

καὶ πάλιν ἐρχόμενον μετὰ δόξης κρῖναι ζώντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος.

Καὶ εἰς τὸ πνεῦμα τὸ ἅγιον, τὸ κύριον καὶ ζωοποιόν, τὸ ἐκ τοῦ πατρὸς ἐκπορευόμενον, τὸ σὺν πατρὶ καὶ υἱῷ συμπροσκυνούμενον καὶ συνδοξαζόμενον, τὸ λαλῆσαν διὰ τῶν προφητῶν.

Εἰς μίαν, ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν ἐκκλησίαν.

Ὁμολογῶ ἕν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν·

προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν

καὶ ζωὴν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος.

Ἀμήν.

Παρατηρούμε ότι το Σύμβολο της Πίστεως μας μιλάει για δύο ελεύσεις του Κυρίου μας. Την 1η που Σταυρώθηκε και έπαθε και ότι μετά την Ανάληψη Του, την 2η που θα έρθει για την Τελική Κρίση.

Δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά σε «έκτακτη αόρατη επέμβα­ση». Αυτή η θέση είναι των χιλιαστών, οι οποίοι - αφού έδωσαν πλείστες ημερομηνίες της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού που όταν διαψεύστηκαν- μίλησαν για αόρατη έλευση, την οποία αντιλήφθηκαν μόνο λίγοι και εκλεκτοί. Ουσιαστικά ο χιλιασμός ή οι μάρτυρες του Ιεχωβά αυτό διδάσκουν. Δηλαδή, ότι θα υπάρξει μία αγιοποίηση όλων των ανθρώπων πάνω στην γη και επικράτη­ση παγκόσμιας ειρήνης με την παρέμβαση του Χριστού, που θα διαρκέσει χίλια χρόνια και κατόπιν θα γίνει η τελική κρίση. Τώρα γίνεται κατανοητό γιατί στα φυλλάδιά τους, που κυκλοφορούν, έχουν τέτοιες εικόνες με ευτυχισμένες οικογένειες στην εξοχή ανάμεσα σε άγρια θηρία, που συμβιώνουν αρμονικά. Το πόσο πα­ράλογες και ανόητες είναι αυτές οι θέσεις αποδεικνύεται από το εξής επιχείρημα: θα διαρκέσει για χίλια χρόνια πάνω στον πλανή­τη ο Χριστιανισμός, αλλά ο Χριστός θέτει ένα ρητορικό ερώτημα, κατά την Δευτέρα Παρουσία Του και την τελική κρίση, αν θα βρει κάποιον πιστό επί της γης, «πλήν ό υιός του άνθρώπου έλθών αρα εύρήσει τήν πίστιν έπί τής γης;» (Λουκ. 18,8).

Βλέπε σελ 20-21 Η πλάνη της Αναλαμπής της Ορθοδοξίας ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΡΩΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΔΩ 

 https://online.fliphtml5.com/kzymi/sdfm/

Περιηγηθείτε την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ  1ο ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΤΕΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ 

Με τον όρο Χιλιασμός, αναφερόμαστε στη θρησκευτική πεποίθηση που έχει ως πυρήνα της διδασκαλίας της τον χιλιετή θρίαμβο του καλού επί του κακού, γύρω από τον οποίο αναφύονται πολυποίκιλες πεποιθήσεις που διαφοροποιούν το χιλιαστικό φαινόμενο από άλλα συναφή θρησκευτικά φαινόμενα[1]. Για την Ορθόδοξη Θεολογία, ο χιλιασμός αποτελεί "εσχατολογική πλάνη", σύμφωνα με την οποία ο Ιησούς Χριστός θα βασιλεύσει για χίλια χρόνια στη γη, κατά το τέλος του κόσμου[2].

Αν και ο Χιλιασμός δεν εμφανίζεται με πάγια και σταθερή μορφή, τα βασικώτερα σημεία που θα μπορούσαμε να διακρίνουμε είναι τα ακόλουθα[3]:

  1. Η επί γης εγκαθίδρυση της ένδοξης και ειρηνικής βασιλείας του Μεσσία Χριστού, βασιλεία μεστή ευημερίας και αγαθών (υλικών και πνευματικών), της οποίας η διάρκεια τοποθετείται ως επί το πλείστον στα χίλια χρόνια.
  2. Μια βασιλεία η οποία θεωρείται ως προοίμιο της μέλλουσας βασιλείας του θεού, η οποία ουσιαστικά είναι μια μεσοβασιλεία ανάμεσα σε δύο οριακά σημεία, ενός "αρχεγόνου παραδείσου" στην αρχή της ιστορίας και μίας "γης της επαγγελίας" στο τέλος της ιστορίας[4].
  3. Κατά το διάστημα της χιλιετούς βασιλείας του Μεσσία, θα συμβεί η ολοσχερής εκμηδένιση κάθε αντιθέτου δυνάμεως.
  4. Θα λάβει χώρα η πρώτη εκ νεκρών ανάσταση των δικαίων, μαζί με τους οποίους θα βασιλεύσει ο Χριστός επί της γης.
  5. Θα ακολουθήσει η καθολική ανάσταση των νεκρών, η καθολική κρίση και η ανταπόδοση, ανάλογα με τα έργα του καθενός.

Σύμφωνα με την αρχαιότερη μορφή του χιλιασμού, η επίγεια βασιλεία του Χριστού, θα παρεμβληθεί μεταξύ μιας πρώτης αναστάσεως, αυτής των δικαίων (οι οποίοι "θά είναι οι μόνοι μέτοχοι των απολαύσεων της χιλιετούς βασιλείας") και μίας δεύτερης, η οποία αναμένει τους μέλλοντες να καταδικαστούν, ενώ θα ακολουθήσει η κρίση και η απόδοση των αιωνίων ποινών (Κόλαση) και απολαύσεων (Παράδεισος)[5].

 Χιλιασμός - OrthodoxWiki

 Πόσες παρουσίες του Χριστού έχουμε; | Dogma 

 Πόσες παρουσίες του Χριστού έχουμε; – Orthodox Answers

 Η Αγία Γραφή αναφέρει τρεις παρουσίες του Χριστού στη Γη.


Η πρώτη ήταν σωματική Παρουσία με την ενσάρκωση, την Γέννηση του Χριστού.
Η Δέυτερη είναι πνευματική και αναφέρεραι στην ύπαρξη και το έργο της Εκκλησίας, καθώς και στη διάδοση του Ευαγγελίου σε όλο τον κόσμο.
Η Τρίτη θα είναι και πάλι σωματική με την Δευτέρα Παρουσία, όπως μας λέει ο ίδιος (Ματθ. κδ’ 29 εξ.) καθώς και στην Αποκάλυψη του Ιωάννου (κ’ 11-15).

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ  ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 

 παρουσία - Βικιλεξικό

παρουσία - Σημαίνει Σημασία Συνώνυμα Λεξικό Αντώνυμα Αντίθετα Ερμηνεία Ορισμός Γνωμικά Παροιμίες Ρητά Φράσεις - Εννοιόλεξο - Lexigram

 παρουσία

6 εγγραφές [1 - 6]
παρουσία η [parusía] Ο25 : α. το να βρίσκεται κάποιος μια δεδομένη στιγ μή σε ένα συγκεκριμένο τόπο: H ~ όλων στη συνέλευση κρίνεται απαραίτητη. H ~ σου είναι αναγκαία. Kάνει πάντα αισθητή την ~ του, δεν περνά απαρατήρητος. H μαζική ~ των συγκεντρωμένων ήταν ένα μήνυ μα προς την κυβέρνηση. H ~ της αστυνομίας ήταν διακριτική. Ελπί ζω να μη σας ενοχλώ με την ~ μου. Mας επέβαλε την ~ του, ήρθε ή παρέμεινε χωρίς να είναι προσκεκλημένος ή αρεστός. Επιβάλλεται με την ~ του, για ισχυρή προσωπικότητα. (έκφρ.) ~ μου / σου…, μπροστά μου / σου…, ενώπιόν μου / σου…: Όλα αυτά έγιναν ~ του διευθυντή. || Ποιος θα πάρει παρουσίες;, θα σημειώσει ποιοι είναι παρόντες. Bιβλίο παρουσιών, όπου καταγράφονται οι παρόντες. Είχα μόνο τρεις παρουσίες στη γυμναστική αυτόν το μήνα. || H ~ ξένων στοιχείων στην ποίησή του, η εμφάνιση, η ύπαρξη. β. (θεολ.) Δευτέρα Παρουσία, η δεύτερη, κατά την Aγία Γραφή, αναμενόμενη και μη προσδιορισμένη έλευση του Xριστού στον κόσμο. (έκφρ.) μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία, για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

[λόγ.: α: αρχ. παρουσία `το να παρευρίσκεται κάποιος΄ & σημδ. γαλλ. présence· β: ελνστ. σημ.]

παρουσιάζω [parusiazo] -ομαι Ρ2.1 : 1α. εμφανίζω και συστήνω κπ. σε ανθρώπους που δεν τον γνωρίζουν προσωπικά: Παρουσίασε τον ομιλητή στο ακροατήριο. Σας ~ το γιατρό. Έχω την ευχαρίστηση να σας παρουσιάσω τον καινούριο μας συνάδελφο. || ~ ένα συγγραφέα / ένα μουσικό, κάνω γνωστό το έργο του στο κοινό. β. για επίσημη διαδικασία προσέλευ σης. β1. κατώτερου προς ανώτερο: Όταν τον παρουσίασαν στο βασιλιά… β2. (παθ.): Πρέπει να παρουσιαστείτε στο δικαστήριο. Δεν παρουσιάστη κε στις εξετάσεις. Tου είπαν να παρουσιαστεί στο αρχηγείο / στο διοικη τή. Πρέπει να παρουσιαστώ για ανάληψη υπηρεσίας στα κεντρικά γραφεία. || Δεν παρουσιάστηκε κανένας υποψήφιος / κανένας εθελοντής. β3. (στρατ.) εμφανίζομαι σε ορισμένη μονάδα, για να ενταχθώ σ΄ αυτήν και να υπηρετήσω: Πρέπει να παρουσιαστεί στον Έβρο. Πότε παρουσιάζεσαι;, πότε κατατάσσεσαι; 2. εμφανίζω κτ. και το εκθέτω: α. στην κρίση του κοινού: Δέκα νέοι ζωγράφοι παρουσιάζουν τη δουλειά τους στην γκαλερί. Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει το καινούριο του βιβλίο. H τελευταία του ταινία παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ των Kανών. || Ποιος παρουσιάζει τις ειδήσεις στην τηλεόραση; β. για έλεγχο, εξέταση κτλ.: Mπορείτε να παρουσιάσετε αποδείξεις γι΄ αυτά που λέτε; (έκφρ.) ~ όπλα, για στρατιωτικό, αποδίδω τιμές σε στάση προσοχής κρατώντας το όπλο κατακόρυφο, και ως παράγγελμα παρουσιάσ(α)τε, αρμ! 3α. (παθ.) για κπ. ή για κτ. που εμφανίζεται συνήθ. απρόσμενα: Ενώ μιλούσαμε γι΄ αυτόν, παρουσιάστηκε μπροστά μας. Παρουσιάστηκε μια σπουδαία ευκαιρία. Aν τυχόν παρουσιαστεί ανάγκη, μη διστάσεις να τηλεφωνήσεις. Mια παράξενη αρρώστια παρουσιάστηκε στην Aφρική. β. στο γ' πρόσωπο, και σε συγκεκριμένες συνήθ. εκφορές, για κτ. το οποίο εμφανίζει ορισμένα χαρακτηριστικά: H υπόθεση παρουσιάζει δυσκολίες. H πόλη δεν παρου σιάζει κανένα ενδιαφέρον. || Ο λογαριασμός σου παρουσιάζει υπόλοιπο. 4. για κπ. ή για κτ. που το εμφανίζω ή που φαίνεται διαφορετικό από αυ τό που είναι στην πραγματικότητα: Παρουσιάζει την κατάσταση περισσότερο σοβαρή. Δεν είναι τόσο κακός όσο τον παρουσιάζουν. Παρουσιάζεται ως εκατομμυριούχος. Παρουσιάζεται ως διευθυντής της εταιρείας.

[λόγ. < αρχ. παρουσιάζομαι (ελνστ. παρουσιάζω) `είμαι παρών΄ & σημδ. γαλλ. présenter, se présenter]

παρουσίαση η [parusíasi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του παρουσιάζω: α. όταν συστήνω ένα πρόσωπο σε κάποιο άλλο, συνήθ. σε μια επίσημη διαδικασία προσέλευσης, γνωριμίας κτλ.: Kατά την ~ του νέου διευθυντή ο πρόεδρος αναφέρθηκε εκτενώς στο επιστημονικό του έργο. β. όταν εμφανίζω κτ. άγνωστο στους υπόλοιπους: H ~ των αποδεικτικών στοιχείων προκάλεσε αίσθηση στο δικαστήριο. || για τηλεοπτική κυρίως εκπομπή, μετάδοση ή εκφώνηση: Στην ~ των νυχτερινών ειδήσεων. H ~ των αποτελεσμάτων των εκλογών. γ. όταν επιδεικνύω, εκθέτω κτ., συνήθ. έργο τέχνης, σε κοινή κρίση: H ~ των εκθεμάτων ήταν άψογη. Kατά την ~ του νέου του βιβλίου.

[λόγ. παρουσια- (παρουσιάζω) -σις > -ση μτφρδ. γαλλ. présentation]

παρουσιάσιμος -η -ο [parusiásimos] Ε5 : που η εξωτερική του εμφάνιση είναι καλή, ευπρεπής, ώστε αξίζει και μπορεί να εμφανιστεί σε δημόσια ή κοινωνική συνάθροιση· εμφανίσιμος, ευπαρουσίαστος. || (συνήθ. σε αρνητική εκφορά) για κτ. του οποίου η όψη δεν είναι καλή για να μπορέσει κανείς να το προσφέρει.

[λόγ. παρουσιασ- (παρουσιάζω) -ιμος]

παρουσιαστής ο [parusiastís] Ο7 θηλ. παρουσιάστρια [parusiástria] Ο27 : αυτός που παρουσιάζει, που κάνει γνωστό κπ. ή κτ. στο κοινό, για τηλεοπτική κυρίως εκπομπή, αλλά και για θέαμα γενικώς.

[λόγ. παρουσιασ- (παρουσιάζω) -τής μτφρδ. γαλλ. présentateur· λόγ. παρουσιασ(τής) -τρια]

παρουσιαστικό το [parusiastikó] Ο38 : η συνολική εξωτερική εμφάνιση ενός προσώπου: Επιβλητικό / ωραίο / αστείο ~. Tο ~ της δεν είναι καθό λου άσχημο.

[λόγ. παρουσιασ- (παρουσιάζω) -τικόν, ουδ. του -τικός

 Λεξικό της κοινής νεοελληνικής

 Λέξη: παρουσία (Το μεγαλύτερο λεξικό Συνωνύμων - Αντιθέτων)
Δείτε και: Κλίση Αρχαίας LSJ Αρχ. Ελλην. Γραμματεία Κλίση Νέας Γνωμικά κ.ά. Ομόρριζα Λεξικά Δημοτικού
Ετυμολογία: [<αρχ. παρουσία < πάρειμι]

Επιλέξτε μία από τις σημασίες της λέξης για να δείτε τα συνώνυμά τηςΈνδεικτικό συνώνυμοΜέρος
το να βρίσκεται κανείς κάπου μια δεδομένη στιγμή (απαραίτητη / επιβεβλημένη / επιβλητική / διακριτική / ενοχλητική / αισθητή παρουσία) (Έχει αντίθετα) 
Ουσ.
175
δηλώνοντας την εμφάνιση, ύπαρξη προσώπου ή πράγματος σε δεδομένο χώρο και χρόνο (η δοξολογία διεξήχθη στη μητρόπολη παρουσία πολλών επισήμων) (Έχει αντίθετα) παρισταμένουΕπίρρ.
175
ο άνθρωπος που παρίσταται, παρευρίσκεται κάπου (γοητευτική / γλυκιά / εντυπωσιακή παρουσία) 
Ουσ.
543
το να υπάρχει κάτι κάπου (παρουσία ζωής στον Άρη) (Έχει αντίθετα)  ύπαρξηΟυσ.
1
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις