Ποιος έκανε Πάσχα? Που εκκλησιαστήκατε στους Ναούς του Οικουμενισμού στους προδότες ?
Οικουμενιστες είναι και οι παρατάξεις των Γ.Ο.Χ.
Ποιος έκανε Πάσχα? Που εκκλησιαστήκατε στους Ναούς του Οικουμενισμού στους προδότες ?
Οικουμενιστες είναι και οι παρατάξεις των Γ.Ο.Χ.
Πραγματικά είναι θαυμαστός ο Θεός μέσα στους αγίους Του . Διότι, όταν κανείς θυμηθεί τους υπερφυείς αγώνες των μαρτύρων, πώς με ασθένεια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου