ΑΡΧΙΚΗ

Αν τολμάτε ΑΦΟΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

 

Αν τολμάτε ΑΦΟΡΙΣΤΕ όσους πολιτικούς ψηφίσουν γάμο και υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους... και 4 ΕΠΙΜΑΧΑ σχόλια.




«Ετοιμάζονται να παραδώσουν τα αθώα παιδιά σε ομοφυλόφιλους

 

 


και αντί να συνεδριάσετε (η Ιεραρχία) εκτάκτως και να τους πείτε όλοι ομοφώνως ότι 
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΦΟΡΙΖΕΤΑΙ,
κάθεστε και μας κοροϊδεύετε με σκετσάκια τύπου Φθιώτιδος.

Και μας λέτε ότι θα συνεδριάσετε μετά αφού πρώτα το ψηφίσουν!
Και τώρα κάνετε πως διαφωνείτε μαζί τους, ενώ παράλληλα συντρώγετε και συναγελάζεστε με αυτούς»
απόσπασμα από το ιστολόγιο ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ εδώ


Σχόλιο 1ο:
Το ίδιο «θέατρο είχε παιχτεί με τους μητροπολίτες τα Θεοφάνεια του 2016, όταν είχε ψηφιστεί το «Σύμφωνο Συμβίωσης» μεταξύ ομοφυλοφίλων.
Δείτε πόσο γρήγορα ο «αγωνιστής» μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ ξέχασε τις απειλές (ότι δεν θα δεχτεί πολιτικούς και δείτε τον στα Θεοφάνεια να τους μοιράζει βασιλόπιτες! Ναι, ΟΛΟΥΣ αυτούς που υπερψήφισαν το νομοσχέδιο ή αρνήθηκαν να το καταψηφίσουν απέχοντας. Δείτε τις φωτογραφίες εδώ)



Σχόλιο 2ο:
Ξαναγράψαμε εδώ:

Για τους αφελείς που νομίζουν ότι υπάρχουν ακέραιοι βουλευτές της ΝΔ που θα αντιδράσουν στον επερχόμενο γάμο και στην υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους,
τους εξηγούμε ότι :
  • αφενός η κυβέρνηση θα έχει εξασφαλίσει την υπερψήφισή του από ένα σωρό άλλα κόμματα, οπότε δεν υπάρχει ο παραμικρός κίνδυνος καταψήφισής του,
  • αφετέρου οι λιγοστοί βουλευτές της ΝΔ που δήθεν θα αντιδράσουν απέχοντας ή καταψηφίζοντάς το, θα παριστάνουν στα «πρόβατα» ότι τάχα έχουν ήθος, ενώ δεν είναι τίποτε άλλο από ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ μιας «σικέ» παράστασης και μιας προδοτικής νεοταξικής κυβέρνησης.

Σχόλιο 3ο:
Δείτε την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ της Επιστασίας του Αγίου Όρους!
Έβγαλαν ανακοίνωση ότι δήθεν είναι ανεπιθύμητος ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής στο Άγιο Όρος (επειδή βάπτισε δύο παιδιά που υιοθετήθηκαν από «ζευγάρι» ομοφυλοφίλων αντρών).
Έσπευσαν όλοι οι αφελείς να πανηγυρίσουν! (και μόνο που την διαφήμιζαν όλα τα βοθροκάναλα, φαινόταν ότι κάτι παίζετε. Πάντα «θάβουν» τις μη ελεγχόμενες αντιδράσεις)


Και ΔΕΙΤΕ το πρόγραμμα του Ελπιδοφόρου στο Άγιο Όρος!!!
Ακόμη και στην Μονή Φιλοθέου!!!

Άντε, ΣΚΥΨΤΕ κι εσείς Φιλοθεΐτες το κεφάλι 
και προσκυνήστε κι εσείς έναν αρχι-αιρεσιάρχη όπως έκανε ο Εφραίμ της Αριζόνας ... 
και να ΄στε σίγουροι, 
θα «φωτίσει» ο Θεός τον Πατριάρχη (όπως «φωτίζει» την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ...) 
και θα την διευθετήσει κι αυτή την «αγιοκατάταξη» και του δικού σας «γέροντα».
Συνηθίσαμε τελευταία να βλέπουμε «Αγίους» να έχουν σκύψει και προσκυνήσαν αρχι-αιρετικούς.
Που να μην είχαν και προορατικό χάρισμα δηλαδή ...



ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ Αγιορείτες πατέρες;  
Θυσιάσατε τις ανέσεις στην επίγεια ζωή σας φορώντας το ράσο, υποτίθεται τα δώσατε όλα στον Χριστό και δεν έχετε την αξιοπρέπεια να κρατήσετε ούτε έστω λίγες μέρες τον λόγο σας;;; 
Πιστεύετε ακόμη στην Αιώνια Ζωή; Για πόσα «αργύρια» την θυσιάσατε; 
Πόση ΚΑΤΑΝΤΙΑ.
Σχετικό ρεπορτάζ για την επίσκεψη Ελπιδοφόρου στο Άγιο Όρος) στο Κατάνυξις, εδώ


Θυμίζουμε σχετική ανάρτησή μας:

Ιωάννης ο Χρυσόστομος : «Τίποτε δεν φοβήθηκα, όσο τους επισκόπους, εκτός από λίγους». Τόσο επίκαιρος.
https://opaidagogos.blogspot.com/2023/11/blog-post_16.html


Σχόλιο 4ο:
Έχει κι αυτό την σημασία του για την απλοϊκή σκέψη και την εμπάθεια ορισμένων :

Σε κάποια ομάδα viber κάποιος (προφανώς ΓΟΧ) σχολίασε:
«Οι  Αφορισμένοι  (Σ.Σ.: προφανώς αναφέρεται στους Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος) είναι  ποτέ  δυνατόν  να  αφορίσουν  κάποιους  άλλους ;»
για να πάρει την παρακάτω απάντηση:
Πες μου ΓΙΑΤΙ οι σημερινοί δεσποτάδες (της Εκκλησίας της Ελλάδος) είναι αφορισμένοι;
Πότε και ποια Ορθόδοξη Σύνοδος τους αφόρισε;

ακολούθησε η ανταπάντηση:
«Από  τις  Αγίες  επτά  Οικουμενικές  Συνόδους  δεν  είναι  καταδικασμένοι  αδελφέ  μου ;
Δεν  το  γνωρίζεις ;
Η  δεν  θέλεις  να  το  καταλάβεις ;»
Και η νέα απάντηση:
Α μάλιστα, έτσι απλά αφορίζεται ένας δεσπότης, πόσο μάλλον μια ολόκληρη Σύνοδος.
Αρκεί γενικά και αόριστα κάποιος να ισχυριστοί ότι είναι αυτόματα αφορισμένοι.  Μάλιστα ..
ΔΕΝ συγκαλείται νέα Ορθόδοξη Σύνοδος,
ΔΕΝ καλείται ο αιρετικός σε απολογία (με την δυνατότητα να μετανοήσει). 
Και γράφεις ότι είμαι ΕΓΩ αυτός που «δεν γνωρίζω».  Τι να πω .. 
Οπότε βγάλε και μια ανακοίνωση ποια από τις ΔΕΚΑΔΕΣ Συνόδους των ΓΟΧ είναι και η Ορθόδοξη Εκκλησία σήμερα, να μην κουράζουμε το μυαλό μας και να μην το ψάχνουμε.   
Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο οι πατέρες έγραφαν συγγράμματα και υπάρχει η επιστήμη της Θεολογίας.  Αν ζούσες τότε θα τους εξηγούσες ποιοι είναι οι αφορισμένοι και θα ασχολούμασταν στο εξής με άλλα θέματα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Τα σχόλια κάθε ανάρτησης είναι πάντα ανοικτά (ίσως χρειαστεί να περάσουν κάποιες ώρες μέχρι να δημοσιευθούν). Δεν διεκδικούμε το αλάθητο -αν και κάποιες καταστάσεις είναι τόσο αποκρουστικές και φανερά προβλέψιμες. Κάθε διαφωνία είναι πραγματικά ευπρόσδεκτη.



ΠΗΓΗ

 

 ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ


Επειδή και οι ΓΟΧ δεν αντιδρούν,  ομοιάζουν με τους Οικουμενιστες σε πολλά θέματα ,  μέσα την πανδημία και μετά πανδημίας .

Έπραξαν κι αυτοί ότι τους έλεγε ο Καίσαρ η πλειοψηφία των παρατάξεων .

Μάσκες,  μπόλια , αλλαγή ώρας Πασχαλιου ,  ηλ. ταυτότητες ...και πολλά άλλα. 

Εκτός αυτού μιλάνε για αγάπη και κανέναν Οικουμενιστη δεν γύρισαν στην Ορθοδοξία , πως να γυρίσουν αφού ο ένας ένας είναι του Παύλου ο άλλος με το μέρος του  Πέτρου , προσωπολατρία πάει συνεφο .

Έπειτα μιλούν για Ιερούς κανόνες τους οποίους δεν εφαρμόζουν .

Σχίσμα δημιουργούν όσο υπάρχουν παρατάξεις δεν κοιτάζουν να ενωθούν τουλάχιστον τώρα στα έσχατα χρόνια.

 ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΝ ΛΑΟΔΙΚΕΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (357 & 368 μ.Χ.)

Κανὼν ΛΒ´
Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινές εἰσιν ἀλογίαι μᾶλλον, ἢ εὐλογίαι.

Κανὼν ΛΓ´
Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι.

 

Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος επισημαίνει τις βαριές ευθύνες που έχουν,

όσοι αποσχίζονται απ’ την Εκκλησία και δημιουργούν ή προσχωρούν σε

«ψευδεκκλησίες» αιρετικών, ή σχισματικών. Τίποτε, λέγει δεν παροξύνει τόσο το

Θεό, όσο το να διαιρεθεί η Εκκλησία! Γι’ αυτό, συνεχίζει, ούτε αίμα μαρτυρίου

μπορεί να εξαλείψει την αμαρτία του σχίσματος. Γιατί, κι’ αν ακόμα έχουμε

πράξει άπειρα καλά, λέγει, δεν θα καταδικαστούμε λιγώτερο από αυτούς που

διαμέλισαν το σώμα του Χριστού, όταν διαιρούμε το εκκλησιαστικό πλήρωμα403.

Συνεχίζοντας λέγει, ότι το να δημιουργήσει κάποιος σχίσμα στην Εκκλησία, δεν είναι

μικρότερο κακό από το να πέσει σε αίρεση!404

Και φέρει ως παράδειγμα κάποιον που υπηρετεί υπό τις διαταγές επίγειου βασιληά. Αν αυτό το άτομο, λέγει, κατακρεουργήσει το βασιληά του, ξεσχίζοντας τα μέλη του σώματός του, δεν θα του

άξιζε η πιο μεγάλη καταδίκη; Και, καταλήγοντας, διερωτάται, ότι εκείνος που σφάζει

και διαμελίζει τον Χριστό, ποιας κολάσεως είναι άξιος;405

403 « ουδέν ούτω παροξύνει τον Θεόν, ως το Εκκλησίαν διαιρεθήναι. Καν μύρια ώμεν

εργασάμενοι καλά, των το σώμα αυτού διατεμόντων ουκ ελάττονα δώσομεν δίκην, οι το

πλήρωμα κατατέμνοντες το εκκλησιαστικόν... Ουδέ μαρτυρίου αίμα ταύτην δύνασθαι

εξαλείφειν την αμαρτίαν» ( Ιω. Χρυσοστόμου, Λόγος ΙΑ ́ εις Εφεσ. P.G. 62, 85 )

404 « του εις αίρεσιν εμπεσείν το την Εκκλησίαν σχίσαι ουκ έλαττον εστί κακόν» ( Ιω.

Χρυσοστόμου, Λόγος ΙΑ ́ εις Εφεσ. P.G. 62, 87).

405 « ει δε εις βασιλέα τον ομόδουλον τούτο εργασάμενος, πάσης αν μείζονα δίκης ειργάσατο.

Ο τον Χριστόν σφάττων και διαξαίνων κατά μέλος, ποίας γεένης ουκ έσται άξιος;» ( Ιω.

Χρυσοστόμου, Λόγος ΙΑ ́ εις Εφεσ. P.G. 62, 87).

 

 Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ.

Η θεωρία τῶν Γ.Ο.Χ. ἀποτελεῖ μάλιστα τό ἐκ διαμέτρου ἀντίθετο ἄκρο τῆς αἱρετικῆς, προτεσταντικῆς “θεωρίας τῶν κλάδων”. Σύμφωνα μέ τήν “θεωρία τῶν κλάδων” μποροῦμε νά ἔχουμε διαφορετική πίστι, ἀλλά νά εἴμαστε ἑνωμένοι. Σύμφωνα μέ τήν “θεωρία τῶν Γ.Ο.Χ.” μποροῦμε νά ἔχουμε τήν ἴδια πίστι, ἀλλά νά εἴμαστε χωρισμένοι!

Γενικώτερα δέ ὅχι μόνο οἱ Ἐνιστάμενοι, ἀλλά ὅλοι οἱ Γ.Ο.Χ. κοινωνοῦν ἔμμεσα μέ τούς “αἱρετικούς” καί ἐκτός Ἐκκλησίας, κατά τήν γνώμη τους, Νεοημερολογίτας καθώς:


α ́. Δέχονται τούς “αἱρετικούς”, νεοημερολογίτας λαϊκούς σέ συμπροσευχή στίς Ἐκκλησίες τους καί τούς παρέχουν θεία Μετάληψι ἤ ἄλλα Μυστήρια καί ἀντίδωρο.


β ́. Προσκαλοῦν τούς “αἱρετικούς”, νεοημερολογίτας βουλευτάς καί λοιπούς ἐπισήμους στίς πανηγύρεις ἤ τελετές τους (π.χ. Θεοφάνεια) καί συναγωνίζονται, ποιά παράταξις θά τιμηθῇ ἀπό μεγαλύτερο ἀριθμό“αἱρετικῶν” ἐπισήμων.


γ ́. Συμπροσεύχονται καί μέ “αἱρετικούς” κληρικούς. Ἀκόμη καί οἱ Ἁγιορεῖται, ἀκραιφνεῖς Ζηλωταί δέχονται στίς λειτουργίες τους τούςμή Ζηλωτάς, “αἱρετικούς” κληρικούς, τούς παρέχουν τιμητική θέσι καίτούς δίνουν ἀντίδωρο. Ἐάν ὅμως εἴμαστε πράγματι αἱρετικοί, τότε οἱ Γ.Ο.Χ. ὀφείλουν νά

καταδικάσουν ὅλες τίς ἀνωτέρω ἀπαράδεκτες ἐνέργειες καί ἰδίως νά μή ἐπιτρέπουν σέ κανένα “αἱρετικό”, νεοημερολογίτη λαϊκό νά εἰσέρχεται σέ ναούς τους (πράγμα ἀσύμφορο φυσικά). Οἱ Γ.Ο.Χ. βέβαια μπορεῖ νά ἀντιτάξουν, ὅτι οἱ ἀνωτέρω ἐνέργειες ἀποτελοῦν ἐφαρμογή τῆς

ἐπαινετῆς “Οἰκονομίας”. Μήπως ὅμως ἡ ἐφαρμογή τῆς “Οἰκονομίας”εἶναι ἀποκλειστικό δικαίωμα τῶν Γ.Ο.Χ. καί ὄχι καί δικό μας, ἀπό τούς ὁποίους οἱ Γ.Ο.Χ. ἀπαιτοῦν μόνο τήν “Ἀκρίβεια”;

 

  ἐρώτησις:

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΙΣΕΙ ΠΟΙΟΝ;;;

 Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ Η Ο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ;;

 ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ .

 ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΙΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ.

ΛΟΙΠΟΝ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ   ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΡΟΘΟΔΟΞΙΑ .

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ. ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ.


ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ 


 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πρωτάκουστο και παράδοξο είναι, όταν τα ίδια τα όπλα των εχθρών οδηγούνται σαν πολεμικές μηχανές εναντίον τους 5

  Η Ιερωσύνη-  ο Γάμος - το  Ευχέλαιο Απαντήσεις σε ερωτήματα δογματικά  Ανδρέα Θεοδώρου, εκδ. Αποστολικής Διακονίας, 1997, σελ. 172-1...

Δημοφιλείς αναρτήσεις