ΑΡΧΙΚΗ

ΑΓ.Ι.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ-Ομιλίαι κατηχητικαὶ

 De virginitate. Περί παρθενίας. Ὅτι τῶν αἱρετικῶν ἡ παρθενία μισθὸν οὐκ ἔχει.

  • Catecheses ad illuminandos. Ομιλίαι κατηχητικαὶ πρὸς τοὺς μέλλοντας φωτίζεσθαι καὶ πρὸς νεοφωτίστους καὶ εἰς τὴν ἐπιγραφὴν τῶν πράξεων τῶν ἀποστόλων. Κατήχησις πρώτη πρὸς τοὺς μέλλοντας φωτίζεσθαι. 
  • Catechesis de juramento. Κατηχήσεις. Ἐν τῇ προτέρᾳ κατηχήσει διαλεχθεὶς περὶ ὅρκων ταύτην εἶπεν εἰς τὴν αὐτὴν πάλιν ὑπόθεσιν, δεικνὺς ὅτι οὐ τὸ ἐπιορκεῖν μόνον, ἀλλὰ καὶ τὸ εὐορκεῖν κόλασιν ἔχει, καὶ ὅτι χρησίμως ὁ Χριστὸς διὰ τριῶν ἡμερῶν ἀνέστη. Λόγος βʹ.
  • Catechesis ultima ad baptizandos. Τοῦ αὐτοῦ πρὸς τοὺς μέλλοντας φωτίζεσθαι κατήχησις ἐσχάτη. Λόγος γʹ.

 

  • Contra haereticos et in sanctam deiparam. Κατὰ αἱρετικῶν, καὶ εἰς τὴν ἁγίαν Θεοτόκον. (PG 59, σελ 709-714).
  • Contra haereticos. Κατὰ αἱρετικῶν. (PG 60, σελ 745-748).
  • Contra Judaeos gentiles et haereticos. Πρός Ιουδαίους καὶ Ἕλληνας καὶ αἱρετικούς· καὶ εἰς τὸ, »Ἐκλήθη Ἰησοῦς εἰς γάμον». (PG 48, σελ 1.075-1.079).
  • Contra ludos et theatra. Πρὸς τοὺς καταλείψαντας τὴν ἐκκλησίαν καὶ αὐτομολήσαντας πρὸς τὰς ἱπποδρομίας καὶ τὰ θέατρα. (PG 56, σελ 263-270).
  • Contra theatra. Εἰς τὸ μὴ πλησιάζειν θεάτροις, καὶ ὅτι μοιχοὺς ἀπηρτισμένους ποιεῖ, καὶ ὅτι ἀθυμίας αἴτιον καὶ πολέμου τοῦτο, καὶ εἰς τὸν Ἀβραάμ. (PG 56, σελ 541-554).
  •  
  • De Babyla contra Julianum et gentiles. Λόγος εἰς τὸν μακάριον Βαβύλαν καὶ κατὰ Ἑλλήνων. 
  • De baptismo Christi. Πρὸς τοὺς ἀπολιμπανομένους τῶν θείων συνάξεων, καὶ εἰς τὸ ἅγιον καὶ σωτήριον βάπτισμα τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ περὶ τῶν ἀναξίως κοινωνούντων, καὶ ὅτι οἱ ἀτέλεστον καταλιμπάνοντες τὴν θείαν λειτουργίαν, καὶ πρὸ τῆς τελευταίας εὐχῆς ἐξερχόμενοι, τὸν Ἰούδαν μιμοῦνται, λόγος. (PG 49, σελ. 363-372).
  • De beato Abraham. Λόγος εις τον μακάριον Αβραάμ. (PG 50, σελ. 737-746).
  •  
  • De circo. Εἰς τὸ ἱπποδρόμιον λόγος. (PG 59, σελ. 567-570).
  • De cognitione dei et in sancta theophania. ΙΑʹ. Λόγος περὶ θεογνωσίας, καὶ εἰς τὰ ἅγια Θεοφάνια, καὶ εἰς τοὺς νεοφωτίστους. (PG 64, σελ. 43-46).
  •  
  • De Maccabeis. Εις τους αγίους Μακκαβαίους. Καὶ εἰς τὴν μητέρα αὐτῶν. (PG 51, σελ. 217-226).
  • De mansuetudine sermo. Περὶ πραότητος. (PG 63, σελ. 549-556).
  • De Melchisedech. Εἰς τὸν Μελχισεδέκ. (PG 56, σελ. 257-262).
  • De meretrice. Ομιλία εἰς τὸν Φαρισαῖον καὶ εἰς τὴν πόρνην.
  •  
  • De nativitate. Λόγος εἰς τὴν Χριστοῦ γέννησιν  
  • De negatione Petri. Εἰς τὴν ἄρνησιν Πέτρου, καὶ εἰς τὸν σταυρὸν, καὶ πῶς ὁ Ἰωσὴφ τύπος ἐγένετο τοῦ Χριστοῦ, ὁμιλία. 
  • De non iterando conjugio. Περί μονανδρίας.
  • De non judicando proximo. Εἰς τὸ λέγειν τοὺς Ἰουδαίους, «∆αιμόνιον ἔχεις,» καὶ εἰς τὸ, «Μὴ κρίνετε κατ’ ὄψιν». (PG 60, σελ. 763-766).
  •  
  • De paenitentia et in lectionem de Davide et de uxore Uriae. Περὶ μετανοίας, καὶ εἰς τὸ ἀνάγνωσμα τοῦ ∆αυῒδ περὶ τῆς τοῦ Οὐρίου. (PG 64, σελ. 11-16).
  • De paenitentia sermo 1. Λόγος παραινετικὸς περὶ μετανοίας, ἐν ᾧ ἐμνημόνευσε καὶ ἐστηλίτευσε πάντα τὰ πάθη τῶν ἀνθρώπων. Λόγος Αʹ. (PG 60, σελ. 681-700).
  • De paenitentia sermo 2. Κυριακῇ τῆς Τυροφάγου περὶ μετανοίας καὶ ἐλεημοσύνης. Λόγος βʹ. (PG 60, σελ. 699-706).
  • De paenitentia sermo 3. Περὶ μετανοίας. Λόγος γʹ. (PG 60, σελ. 705-708).
  • De paenitentia. Λόγος περί μετανοίας. Ἐξ ἀγροῦ αὐτοῦ ἐπανελθόντος. (PG 49, σελ. 277-350).
  • De paenitentia_. Περὶ μετανοίας, καὶ εἰς Ἡρώδην καὶ Ἰωάννην τὸν Βαπτιστήν. (PG 59, σελ. 759-766).
  • De paenitentia_-. Περὶ μετανοίας. (PG 60, σελ. 765-768).
  •  
  • De petitione matris filiorum Zebedaei. Εἰς τὰ ὑπόλοιπα κατὰ αἱρετικῶν, καὶ περὶ κρίσεως καὶ ἐλεημοσύνης, καὶ εἰς τὴν αἴτησιν τῆς μητρὸς τῶν υἱῶν Ζεβεδαίου. Λόγος ὄγδοος. (PG 48, σελ. 767-778).
  • De pharisaeo. Εἰς τὸν Φαρισαῖον ὁμιλία. (PG 59, σελ. 589-592).
  •  
  • De proditione Judae. Εις την προδοσίαν του Ιούδα καὶ εἰς τὸ Πάσχα, καὶ εἰς τὴν παράδοσιν τῶν μυστηρίων, καὶ περὶ τοῦ μὴ μνησικακεῖν. Τῇ ἁγίᾳ καὶ μεγάλῃ Πέμπτῃ.
  • De profectu evangelii. Προς τους οὐκ εἰς δέον χρωμένους τῷ ἀποστολικῷ ῥητῷ τῷ λέγοντι, «Εἴτε προφάσει, εἴτε ἀληθείᾳ Χριστὸς καταγγέλλεται» καὶ περὶ ταπεινοφροσύνης. (PG 51, σελ. 311-320).
  •  De pseudoprophetis. Λόγος περὶ ψευδοπροφητῶν, καὶ ψευδοδιδασκάλων, καὶ ἀθέων αἱρετικῶν, καὶ περὶ σημείων τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος τούτου. Ἐῤῥήθη δὲ μέλλοντος αὐτοῦ ἐκδημεῖν ἀπὸ τοῦ σώματος. (PG 59, σελ. 553-568).
  •  Sermo catecheticus in pascha. Κατηχητικὸς εἰς τὸ ἅγιον Πάσχα. (PG 59, σελ. 721-724).
  •  Visio Danielis. Λόγος εις τὴν ὅρασιν τοῦ ∆ανιήλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πρωτάκουστο και παράδοξο είναι, όταν τα ίδια τα όπλα των εχθρών οδηγούνται σαν πολεμικές μηχανές εναντίον τους 5

  Η Ιερωσύνη-  ο Γάμος - το  Ευχέλαιο Απαντήσεις σε ερωτήματα δογματικά  Ανδρέα Θεοδώρου, εκδ. Αποστολικής Διακονίας, 1997, σελ. 172-1...

Δημοφιλείς αναρτήσεις