ΑΡΧΙΚΗ

Η πόρνη αίρεση του Οικουμενισμού

 Βαβυλὼν ἡ μεγάλη, ἡ μήτηρ τῶν πορνῶν καὶ τῶν βδελυγμάτων τῆς γῆς

 

 

του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου


Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης στο λόγο του «Εις την εαυτού χειροτονίαν προς Ευάγριον περί θεότητος» επισημαίνει τα λανθασμένα στοιχεία της διδασκαλίας των αιρετικών Πνευματομάχων. Προχωρεί όμως και σε μία περιγραφή του τρόπου με τον οποίο πολιτεύονται οι αιρετικοί αυτοί περιγράφοντας τη στάση τους απέναντι στα μέλη της Εκκλησίας του Χριστού. 

Παραλληλίζει τους αιρετικούς με τον άσωτο υιό της παραβολής και τους ελέγχει γιατί καταβίβασαν το υψηλό δόγμα της Αγίας Τριάδος στα ταπεινά νοήματα των χοίρων και ξόδεψαν τον δογματικό πλούτο της Εκκλησίας στις πόρνες της αίρεσης. Και ολοκληρώνει τον παραλληλισμό λέγοντας ότι «πόρνη εστίν η αίρεσις ταις ηπατημέναις ηδοναίς γοητεύουσα».

Αξιοσημείωτη είναι η περιγραφή του αγίου για τον τρόπο με τον οποίο πολιτεύονται οι αιρετικοί, πολέμιοι της θεότητος του Αγίου Πνεύματος.
Τα χαρακτηριστικά τους προσιδιάζουν πλήρως σε εκείνα των σύγχρονων εκπροσώπων της παναίρεσης του οικουμενισμού. Προβάλλουν τους κοινούς Πατέρες, λέει για τους Πνευματομάχους ο άγιος, αλλά δεν δέχονται την κληρονομιά από αυτούς. Συμμαχούν με τους εχθρούς μας και φέρονται εχθρικά σε μας, μπαίνοντας κατά κάποιο τρόπο ανάμεσα σε μας και τους εχθρούς μας και είναι και το ένα και το άλλο και μαζί κανένα, ούτε την ορθή πίστη ομολογούν, αλλά και αιρετικοί αρνούνται να ονομάζονται. Έχουν αναλάβει εξίσου πόλεμο κατά της αληθείας και κατά του ψεύδους, γέρνουν εύκολα σαν ένα δέντρο χωρίς ρίζες μια από δω και μια από εκεί ανάλογα με τον άνεμο.
Πράγματι. Οι σύγχρονοι οικουμενιστές αυτοπροβάλλονται ως συνεχιστές των Πατέρων, δεν επιθυμούν όμως την εφαρμογή στην πράξη των πατερικών διδαχών αλλά σχεδιάζουν μεταπατερικές αναθεωρήσεις ζητημάτων της πίστεως και της πνευματικής ζωής. Συμμαχούν με τους αιρετικούς Παπικούς και Προτεστάντες, συναντώνται και συμπροσεύχονται μαζί τους και την ίδια στιγμή απειλούν τους πιστούς της Εκκλησίας τους που τολμούν να ελέγξουν την τακτική τους. Αρνούνται να ονομάσουν τον Οικουμενισμό αίρεση αλλά με ευκολία καταπατούν τους ιερούς Κανόνες και τις προβλέψεις τους για τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς.

Αγιοκατατάσσουν αντιοικουμενιστές πατέρες όπως τους αγίους Ιουστίνο Πόποβιτς και Παΐσιο τον Αγιορείτη αλλά δεν υιοθετούν τη διδασκαλία και την πράξη των αγίων αυτών. Είναι πραγματικά ως δέντρα χωρίς ρίζες, εύκολα κλίνοντες πότε δεξιά και πότε αριστερά, τη μια φορά διαβεβαιώνοντες ότι δεν προδίδουν τίποτε από την Ορθοδοξία και την άλλη συναγελαζόμενοι με τους αιρετικούς «αδελφούς» τους.
Δυστυχώς μικρές ελπίδες πνευματικής ανάνηψης υπάρχουν για τους υπηρέτες του Οικουμενισμού. Ισχύει και για εκείνους αυτό που ο άγιος Γρηγόριος αναφέρει ως γνώρισμα των αμετανόητων Πνευματομάχων. Έχει σκληρύνει η καρδιά τους και αντιστέκεται. Γι’ αυτό αδυνατούν να βρουν το δρόμο της επιστροφής προς την πατρική εστία της Εκκλησίας.

 https://www.vimaorthodoxias.

-----------------------------------------------------------

Που αναφέρεται η Πόρνη στην Αγία Γραφή  ;;

  Βαβυλὼν ἡ μεγάλη, ἡ μήτηρ τῶν πορνῶν καὶ τῶν βδελυγμάτων τῆς γῆς.

Αποκ. 17,1         Καὶ ἦλθεν εἷς ἐκ τῶν ἑπτὰ ἀγγέλων τῶν ἐχόντων τὰς ἑπτὰ φιάλας, καὶ ἐλάλησε μετ᾿ ἐμοῦ λέγων· δεῦρο δείξω σοι τὸ κρῖμα τῆς πόρνης τῆς μεγάλης τῆς καθημένης ἐπὶ ὑδάτων πολλῶν,

Αποκ. 17,1                 Και ήλθεν από τον ουρανόν ένας εκ των επτά αγγέλων, που είχαν τας επτά φιάλας, και συνωμίλησε μαζή μου, λέγων· “έλα να σου δείξω την κατάκρισιν και καταδίκην της πόρνης της μεγάλης (της διεφθαρμένης, δηλαδή, και εξηχρειωμένης πολυαρίθμου πόλεως), η οποία κάθεται επάνω εις ύδατα πολλά (τα οποία συμβολίζουν λαούς και έθνη με αμαρτωλά και γήϊνα φρονήματα, ωσάν την μεγάλην πόλιν).

Αποκ. 17,2         μεθ᾿ ἧς ἐπόρνευσαν οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς, καὶ ἐμεθύσθησαν οἱ κατοικοῦντες τὴν γῆν ἐκ τοῦ οἴνου τῆς πορνείας αὐτῆς.

Αποκ. 17,2                Με αυτήν διεφθάρησαν και εξεφαυλίσθησαν οι βασιλείς της γης και εμέθυσαν οι κάτοικοι της γης από τον οίνον της πορνείας της” (από την μεθυστικήν ζάλην και παραφοράν της ηθικής εξαθλιώσεώς της).

Αποκ. 17,3         καὶ ἀπήνεγκέ με εἰς ἔρημον ἐν πνεύματι. καὶ εἶδον γυναῖκα καθημένην ἐπὶ τὸ θηρίον τὸ κόκκινον, γέμον ὀνόματα βλασφημίας, ἔχον κεφαλὰς ἑπτὰ καὶ κέρατα δέκα.

Αποκ. 17,3                 Και με μετέφερε εν εκστάσει κατά ένα τρόπον πνευματικόν εις ένα τόπον έρημον από την χάριν του Θεού και τους ανθρώπους του Θεού. Και είδα μίαν γυναίκα (που εξεικόνιζε την διεφθαρμένην Ρωμην) να κάθεται επάνω στο θηρίον το κόκκινον (το αιμοχαρές και αιματοβαμμένον από τα εγκλήματά του), το οποίον ήτο γεμάτον από βλασφημίας και είχε επτά κεφαλάς και δέκα κέρατα (τα οποία συμβολίζουν ασεβείς αυτοκράτορας, που είχαν θεοποιήσει τον εαυτόν τους).

Αποκ. 17,4         καὶ ἡ γυνὴ ἦν περιβεβλημένη πορφυροῦν καὶ κόκκινον καὶ κεχρυσωμένη χρυσίῳ καὶ λίθῳ τιμίῳ καὶ μαργαρίταις, ἔχουσα ποτήριον χρυσοῦν ἐν τῇ χειρὶ αὐτῆς, γέμον βδελυγμάτων, καὶ τὰ ἀκάθαρτα τῆς πορνείας τῆς γῆς,

Αποκ. 17,4                Και η γυναίκα αυτή εφορούσε πολύτιμον πορφυρούν ένδυμα, κατακόκκινον όμως από τα αίματα, και ήτο χρυσωμένη και κοσμημένη με χρυσά στολίδια και πολυτίμους λίθους και μαργαριτάρια. Και είχε στο χέρι της ποτήρι χρυσό, που ήτο γεμάτο από τα αηδιαστικά βδελύγματα της αποχαλινωμένης ειδωλολατρίας· εκρατούσε δε ακόμη και τα ακάθαρτα έργα της φαυλότητός της, που εμόλυναν την γην.

Αποκ. 17,5         καὶ ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῆς ὄνομα γεγραμμένον· μυστήριον, Βαβυλὼν ἡ μεγάλη, ἡ μήτηρ τῶν πορνῶν καὶ τῶν βδελυγμάτων τῆς γῆς.

Αποκ. 17,5                 Και επάνω στο μέτωπον αυτής ήτο γραμμένον όνομα, που εφαίνετο μυστηριώδες και ακατάληπτο· “Βαβυλών η μεγάλη, η πρωτεύουσα και η μητέρα πολυαρίθμων διεφθαρμένων πόλεων, τόπος φαυλότητος και ειδωλολατρίας, που είναι βδελύγματα της γης”.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος: Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. (Ο Αντίπαπας) – Σκοπός συγγραφής του έργου.

  Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. (Ο Αντίπαπας). Η δράση και το εγκώμιο του, γραμμένα από τον Άγιο Αθανάσιο τον Πάριο. Ο ΑΝΤΙΠΑΠΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις