ΑΡΧΙΚΗ

Αν ζούσε ο Άγιος Διονύσιος θα έπραττε αυτά που κάνουν οι σημερινοί Οικουμενιστές ;


Κανών ΛΒ' της έν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: «Ότι ού δει αιρετικών ευλογίας λαμβάνειν, αιτινές είσιν άλογίαι μάλλον ή εύλογίαι».


 Τις ευχές τους έδωσαν οι Μητροπολίτες Ζακύνθου, Δωδώνης, Λαοδικείας, Ηλείας, Ζάμπιας, ο Επίσκοπος Αχελώου, ο Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Ζακύνθου, Κέρκυρας & Κεφαλληνίας όπως και οι αρχές του τόπου για τη γιορτή του Πολιούχου της Ζακύνθου Αγίου Διονυσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

  Πραγματικά είναι   θαυμαστός ο Θεός μέσα στους αγίους Του . Διότι, όταν κανείς θυμηθεί τους υπερφυείς αγώνες των μαρτύρων, πώς με ασθένεια...

Δημοφιλείς αναρτήσεις