ΑΡΧΙΚΗ

Ρώτησα τη γη, σε ποιόν ανήκει;

 Ο άνθρωπος ανήκει στη γη γιατί είναι χωματένιος και δεν ανήκει η γη στον άνθρωπο, αλλά στον Θεό.
Δεν είναι δικά μου, δεν είναι δικά σου, είναι δικά Του. Είναι του Θεού... Τίποτα δεν μας ανήκει πάνω στη γη. Απλώς είμαστε διαχειριστές των αγαθών, που μας παραχώρησε ο Θεός.

Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας †

 http://trelogiannis.blogspot.com/

Περισσότερα διαβάστε εδώ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

  Πραγματικά είναι   θαυμαστός ο Θεός μέσα στους αγίους Του . Διότι, όταν κανείς θυμηθεί τους υπερφυείς αγώνες των μαρτύρων, πώς με ασθένεια...

Δημοφιλείς αναρτήσεις