Ήταν Ορθόδοξος ή υπέρ της αίρεσις του Οικουμενισμού ο Αλβανίας;;;
Είναι οι Οικουμενιστες Άγιοι ;; σαν τον Μέγα Βασίλειο ή Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο ;;
Οὐδείς ἐπίσης ἔχει τό δικαίωμα νά ἀγνοεῖ ὅτι τό πρᾶο καί μειλίχιο ὕφος του μαζί μέ τά ἀναρίθμητα κηρύγματά περί ἀγάπης (ἀλλά ἄνευ ἴχνους ἔστω ἀναφορᾶς στίς αἱρέσεις, στήν ἁμαρτία καί στήν ἀποστασία τοῦ λαοῦ μας ἀπό τόν Θεό, στούς πνευματικούς νόμους κλπ.) τόν ἔχουν δυστυχῶς κατατάξει πρό πολλοῦ σέ πρωτοκορυφαῖο ἐκπρόσωπο καί ἐκφραστή τῆς ἀποπροσανατολιστικῆς «μεταπατερικῆς» ἀγαπολογίας. Ὅσοι ἐγκωμιάζουν αὐτό τό πρᾶο καί καλοσυνάτο ὕφος, ἀλλά τόσο ἐκκωφαντικά κενό ἀπό κάθε εἶδος μαχητικῆς στάσης ἀπέναντι στήν αἵρεση, ἄς προβληματιστοῦν γιά τό ὅτι τά ἴδια ἀκριβῶς ἐγκώμια τοῦ πλέκουν ἐδῶ καί μέρες οἱ κάθε λογῆς Κούληδες, Ντόρες, Τσίπρες καί Βαλιανάτοι, μαζί μέ βοθροκάναλα, παλιοφυλλάδες, οἰκουμενιστές λυκοποιμένες καί τούς ἀντίχριστους τοῦ «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν», καθώς καί γιά τήν οὐρανομήκη ἐξύμνησή του ἀπό ὅλους αὐτούς ὡς φωτισμένου ἱεράρχη. Μέ ποιά ἀκριβῶς ὅμως κριτήρια ἀλήθεια τεκμαίρεται ὁ φωτισμός; Καί βάσει ποιᾶς λογικῆς συνδέεται ὁ φωτισμός μέ τήν «καλοσυνάτη» σιωπή ἀπέναντι στό δαιμονικό ξεσάλωμα τῶν καιρῶν μας, πού – θά τό πῶ epressis verbis – ἀπαιτεῖ Καντιώτηδες καί ὄχι μειλίχιους καί συγκαταβατικούς ἀγαπούληδες; Ἤ μήπως θαρροῦν οἱ Χριστιανοί πού τά ἀναπαράγουν ὅλα αὐτά ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ, ὅτι τέτοιοι ἦταν οἱ Βασίλειοι, οἱ Χρυσόστομοι, οἱ Μάξιμοι, οἱ Μάρκοι Εὐγενικοί καί οἱ ἄλλοι ἐκκλησιαστικοί μας Πατέρες καί ὄχι ἀνένδοτοι μαχητές καί ἀνήμερα λιοντάρια ἀπέναντι στήν προδοσία τῆς πίστης; Οἱ ἀπαντήσεις στά παραπάνω ἐρωτήματα εἶναι ἀπολύτως προφανεῖς. Οἱ αἴολες ἁγιολογίες πάντως οὔτε ἐκεῖνον βοηθοῦν, οὔτε τούς ἴδιους πού τίς ἐπινοοῦν, ἀλλά οὔτε καί ὅσους τίς ἀκοῦνε καί ἐπηρεάζονται ἀπό αὐτές…
Τα συμπεράσματα και τα σχόλια δικά σας !
Άγιο τον έκανε ο Μητσοτάκης , αυτός που έκλεισε τις Εκκλησίες και άλλαξε το Πασχαλιο από Κυριακή σε Μ. Σάββατο 21,00 η ώρα .
Τον είπε ΔΙΠΛΩΜΑΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ.
Αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα το συγκρότημα του καθεδρικού ναού Τιράνων «Ανάσταση»
https://orthodoxdida.blogspot.com/2025/02/blog-post_79.html
Καταρχήν ο Ναός που έκανε δεν έχει Ορθόδοξο ρυθμό είναι παρόμοιο που εγκαινίασε ο Βαρθολομαίος στην Αμερική. Οι εικόνες είναι μοντέρνες.Λείπει ο Σταυρός από την Αγία Τράπεζα. Τραγουδούν γυναίκες, μέσα στο ναό Παπικοί μουφτήδες.κ.α.. Πως τον αγιοποιούν απορώ και εξίσταμαι. Άμα ψάξω κι άλλα θα βρω πολλές καινοτομίες . ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ,ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ. «Εἰ οὖν τὸ φῶς τὸ ἐν σοὶ σκότος ἐστί, τὸ σκότος πόσον;» (Ματθ. 6, 24) «Κι αν το φως που έχεις, μεταβληθεί σε σκοτάδι, σκέψου πόσο θα ‘ ναι το σκοτάδι!»«Εἰ οὖν τὸ φῶς τὸ ἐν σοὶ σκότος ἐστί, τὸ σκότος πόσον;» (Ματθ. 6, 24) «Κι αν το φως που έχεις, μεταβληθεί σε σκοτάδι, σκέψου πόσο θα ‘ ναι το σκοτάδι!»Το Φως ήρθε στον κόσμο, οι άνθρωποι όμως αγάπησαν περισσότερο το σκοτάδι παρά το Φως, γιατί οι πράξεις τους ήταν πονηρές. Κάθε άνθρωπος που πράττε έργα φαύλα μισεί το Φως και δεν έρχεται στο Φως, γιατί φοβάται μήπως αποκαλυφθούν τα έργα του και κριθούν. Όποιος όμως κάνει πράξεις σύμφωνες με την αλήθεια του Θεού, αυτός έρχεται στο Φως. Έτσι θα φανεί πως οι πράξεις του έχουν γίνει από υπακοή στο Θεό.
ΑπάντησηΔιαγραφή