ΑΡΧΙΚΗ

ΟΙ ΨΕΥΤΟΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ

 Ὁ Ἅγιος Μελέτιος Γαλησιώτης: «Αἱρετικοί εἰσιν οἱ λατίνοι καὶ οἱ συγκοι-νωνοῦντες αὐτοῖς ἀπόλλυνται…».

 Ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης θυμίζει τὴν προσταγὴ τοῦ Μ. Ἀθανασίου: «…μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχειν ἡμᾶς πρὸς τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ μὴν μηδὲ πρὸς τοὺς κοινωνοῦντας μετὰ τῶν ἀσεβῶν».

 Ὥστε «νόμιμα» καταλήγει στὴν τελική του θέση: «… μήτε κοινωνεῖν αὐτοῖς [τοῖς αἱρετικοῖς], μήτε ἀναφέρειν… ἐπὶ τῆς θείας λειτουργίας· ὅτι μέγισται ἀπειλαὶ κεῖνται παρὰ τῶν ἁγίων ἐκφωνηθεῖσαι τοῖς συγκαταβαίνουσιν αὐτοῖς μέχρι καὶ ἑστιάσεως….

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ-ΠΑΠΙΣΜΟΣ-ΚΟΙΝΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟ -ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ 

 

Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΕΡΕΖΑ

 

Μητ. Τερεζα ψευτοαγια 

 

  • Η μητέρα Τερεζα φον Καλκουτα (1910-1997) έλαβε εκατοντάδες εκατομμύρια δωρητές για τα νοσοκομεία της – τα οποία χαρακτήρισε ” σπίτια για τους αρρώστους -, αλλά έβαλε τα περισσότερα χρήματα στις ταμειακές μηχανές του Βατικανού. Πήγαινε ασθενείς σε επισφαλη κατάσταση, χωρίς θεραπείες και φροντίδα, πολλοί ασθενείς απλά στοιβαγμένοι στο έδαφος περιμένοντας τον θάνατο. Οι γιατροί περιέγραψαν αυτά τα μέρη ως ” Σπίτια του Θανάτου ” ή ” νεκροτομείο ” στα πλαίσια της ΠΟΥ (Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας).

Έστω αργά, κάποτε αποκαθίσταται η αλήθεια…
Ήταν απορίας άξιον… είναι ποτέ δυνατόν να βγει κάτι καλό από μια γενιά καλλικαντζάρων (σκιπταραίων-αλβανών);;; Είναι δυνατόν να βγει κάτι καλό από έναν όχλο δίποδων των οποίων η «λαϊκή» τους παροιμία είναι η εξής:
«Κάνε κακό για να δεις καλό» !!!

Ένας άγγελος έστειλε από την κόλαση..
Η αλήθεια για τη Μητέρα Τερέζα (που την έλεγαν όσοι την ήξεραν ακριβώς ως (” Άγγελος του Θανάτου ”), τα σπίτια τους για τους άρρωστους, ονομάστηκε ” σπίτια νεκροτομείου ” από γιατρούς του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Η Μητέρα Τερέζα φον Καλκούτα (1910-1997) έλαβε εκατοντάδες εκατομμύρια δωρητές για τα νοσοκομεία της – τα οποία χαρακτήρισε ” σπίτια για τους άρρωστους -, αλλά έβαλε τα περισσότερα χρήματα στις ταμειακές μηχανές του Βατικανού και πήγε σε ασθενείς σε επισφαλή κατάσταση, χωρίς θεραπείες και φροντίδα, πολλοί ασθενείς απλά στοιβαγμένοι στο έδαφος περιμένοντας τον θάνατο. Οι γιατροί περιέγραψαν αυτά τα μέρη ως ” Σπίτια του Θανάτου ” ή ” νεκροτομείοστα πλαίσια της ΠΟΥ (Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας).

Υπήρξαν αναφορές ότι τα ” σπίτια ” ήταν τόποι επιδημίας κάθε είδους ασθενειών. Ένας πρώην εθελοντής έγραψε ότι όλα έλειπαν για να ανακουφιστεί ο πόνος των αρρώστων.

Στην Ινδία, όλοι γνωρίζουν την πραγματική εκδοχή της ιστορίας όπου απήγαγε βίαια άρρωστους ανθρώπους από τη μέση του δρόμου και τους πήγε σε μέρη που είχε εισβάλει, όπου οι εθελοντές της (πρώην ασθενείς που δεν πέθαναν) αντιμετώπισαν αυτούς τους άρρωστους ανθρώπους ενώ έκανε πλύση εγκεφάλου αυτή για να την μετατρέψει σε Καθολικισμό και απείλησε την κόλαση και την αιώνια καταδίκη.

Η εικόνα μιας εύθραυστης ηλικιωμένης να φροντίζει τους ασθενείς μιας άλλης θρησκείας σε μια χώρα που καταστράφηκε από την πείνα και την εξαθλίωση ήταν μια εξαιρετική προπαγάνδα για τους πολιτικούς και θρησκευόμενους. Το 1979 τιμήθηκε με το Νόμπελ Ειρήνης και το 2003 από την Καθολική Εκκλησία ευλογημένη και αργότερα ανακηρύχθηκε ως Αγία.

Ο ιεραπόστολος είχε ήδη γίνει σύμβολο χριστιανικής φιλανθρωπίας. Ωστόσο, οι Καναδοί ερευνητές, αφού εξέτασαν περισσότερα από 500 έγγραφα, βρήκαν ότι ο υποτιθέμενος αλτρουισμός και γενναιοδωρία της Μητέρας Τερέζας δεν ξεπερνούσε μια φαντασίωση που πωλήθηκε ως αλήθεια από τον διεθνή Τύπο.

πηγή π. Αυγουστίνου  Καντιωτου

 https://katohika.gr

 ΠΑΡΟΜΙΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2019 ΤΗΣ ΤΕΡΕΖΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

 

 ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ.

 

 ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

 

 

ΔΙΑΤΑΓΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

   «και εκείνοι που νομίζουν ότι άκουσαν, παράκουσαν, και εγκατέλειψαν «τον ένα και μόνο αληθινό Θεό» αφού παρασύρθηκαν στις δεινές αιρέσεις» (ΕΠΕ 1, 67)

   «Πριν από όλα να φυλάγεστε, επίσκοποι, από τις τρομερές και επικίνδυνες και αθέμιτες αιρέσεις, αποφεύγοντάς τις σαν φωτιά που καίει όσους τις πλησιάζουν. Να αποφεύγετε επίσης και τα σχίσματα. Καθόσον δεν είναι θεμιτό ούτε ο νους να παρεκκλίνει σε ανόσιες αιρέσεις, ούτε από τους ομόφρονες να χωρίζεστε εξαιτίας φιλαρχίας» (ΕΠΕ 1,275 (1-5)

   «Να φυλάγονται οι πόρτες του χώρου στον οποίο τελείται η σύναξη, για να μην μπει μέσα κανένας άπιστος ή αβάπτιστος. Και αν έλθει κάποιος αδελφός ή αδελφή από άλλη περιοχή έχοντας συστατικά γράμματα, ο διάκονος να τους ανακρίνει εξετάζοντας αν είναι πιστοί, αν είναι άνθρωποι συνδεδεμένοι με την Εκκλησία, μήπως είναι μολυσμένοι από καμμιά αίρεση» (ΒΕΠΕΣ 2,54(16-22)

   «Όλοι αυτοί (οι αιρετικοί) είναι όργανα του διαβόλου και «υιοί της οργής»(Εφεσ.2,3)» (ΕΠΕ 1, 289)

   «Να αρκείστε σε ένα μόνο βάπτισμα… όχι εκείνο που κάνουν οι μισητοί αιρετικοί… Όσοι δέχονται από ασεβείς το μόλυσμα (το δικό τους βάπτισμα δηλ.), αυτοί γίνονται οπαδοί της διδασκαλίας τους. Γιατί εκείνοι δεν είναι ιερείς… ούτε φυσικά όσοι βαπτίζονται από αυτούς έχουν μυηθεί, αλλά είναι μολυσμένοι, επειδή δεν παίρνουν άφεση των αμαρτιών τους, αλλά δεσμό ασέβειας» (ΕΠΕ 1, 301)

   «Τους άθεους αιρετικούς που μένουν αμετανόητοι, αφού τους ξεχωρίσετε να τους αφορίζετε από τους πιστούς και να τους αποπέμπετε από την Εκκλησία του Θεού και να συνιστάτε στους πιστούς να μένουν με κάθε τρόπο μακριά από αυτούς και ούτε να συνομιλούν ούτε να προσεύχονται μαζί τους. Γιατί αυτοί είναι αντίδικοι και εχθροί της Εκκλησίας, που διαφθείρουν το ποίμνιο και μολύνουν τους κληρονόμους, είναι δοκησίσοφοι και παμπόνηροι… είναι πιο ασεβείς από τους Ιουδαίους και πιο άθεοι από τους Έλληνες» (ΕΠΕ 1, 303)

   «ας αποφύγουμε τους πολύθεους και χριστοκτόνους και καταραμένους και άθεους αιρετικούς» (ΕΠΕ 1, 321)

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

   «Επίσκοπος ή πρεσβύτερος, που θα δεχτούν βάπτισμα αιρετικών ή θυσία (Θ.Ευχαριστία), προστάζουμε να καθαιρούνται. Διότι ποια συμφωνία υπάρχει ανάμεσα στο Χριστό με τον Βελίαρ; Ή ποια μερίδα του πιστού με τον άπιστο;» (Κανών ΜΣΤ)

   «Επίσκοπος ή πρεσβύτερος που θα ξαναβαφτίσει αυτόν που έχει αληθινό βάπτισμα ή αν δεν βαπτίσει αυτόν που έχει μολυνθεί από τους ασεβείς, να καθαιρείται, γιατί περιπαίζει το σταυρό και τον θάνατο του Κυρίου και επειδή δεν ξεχωρίζει τους ιερείς από τους ψευδοϊερείς» (ΜΖ)

   «Αν κάποιος δεχτεί από κάποιον δεύτερη χειροτονία, να καθαιρείται…αν βέβαια δεν συμβαίνει να έχει την πρώτη χειροτονία από αιρετικούς. Γιατί όσοι βαπτίστηκαν ή χειροτονήθηκαν από τέτοιους δεν είναι δυνατόν να είναι ούτε πιστοί ούτε κληρικοί» (ΞΗ)

ΚΛΗΜΗΣ ΡΩΜΗΣ (92-101 μ.Χ.)

«Κάθε ανταρσία και κάθε σχίσμα ήταν μισητό σε σας… .

… το σχίσμα σας διέστρεψε πολλούς, πολλούς τους έβαλε σε στενοχώρια, πολλούς σε δισταγμό, όλους μας σε λύπη» (Α προς Κορινθίους ΒΕΠΕΣ 1,14,2 & 1,32,3-5)

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΒΑΡΝΑΒΑ (σύνταξη έργου 100-130 μ.Χ.)

«Να μην κάνεις σχίσμα, αλλά να μονοιάζεις αυτούς που μάχονται συγκεντρώνοντάς τους» (ΕΠΕ,Αποστ.Πατερ. τομος 4,71)

ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ (+156)

   «Όποιος δεν ομολογεί το μαρτύριο του σταυρού, προέρχεται από τον διάβολο, ενώ όποιος προσαρμόζει τα λόγια του Κυρίου στις δικές του επιθυμίες και λέει, ότι ούτε ανάσταση ούτε κρίση υπάρχει, αυτός είναι πρωτότοκος του Σατανά. Για αυτό εγκαταλείποντας τη ματαιότητα των πολλών και τις ψευδοδιδασκαλίες, ας επιστρέψουμε στο λόγο που από την αρχή μας παραδόθηκε» (προς Φιληππησίους 7,ΕΠΕ 347-349)

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιερομάρτυς Άγιος Σεραφείμ επίσκοπος Φαναρίου, το κλέος των Αγράφων.

  Ιερομάρτυς Άγιος Σεραφείμ επίσκοπος Φαναρίου, το κλέος των Αγράφων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις