ΑΡΧΙΚΗ

ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΙΤΙΟΣ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ Ο ΘΕΟΣ 3

 

Προφητεῖες γιά τόν ἐρχομό τοῦ Ἀντιχρίστου

 

 Εισαγωγικά

Ποιος βεβαιώνει όμως, ότι θα ρθεί ο Αντίχριστος αυτός; Για τον ερχομό, του ἱδιοτρόπως» Αντιχρίστου των εσχάτων καιρών, μας βεβαιώνουν προφητείες από την Π. Διαθήκη και σαφείς λόγοι του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού:

Σύμφωνα με μια προφητεία του, ο Ιακώβ προλέγει τον ερχομό του Αντιχρίστου στο γιό του Δαν ως εξής:

«Δαν κρινεί τον λαόν αυτού, ωσεί και μία φυλή εν Ισραήλ. Και γενηθήτω Δαν όφις εφ’ οδού, εγκαθήμενος επί τρίβου, δάκνων πτέρναν ίππου και πεσείται ο ιππεύς εις τα οπίσω, την σωτηρίαν περιμένων Κυρίου» (Γεν. μθ΄ 16-18).

Πιο ολοφάνερα όμως μιλάει ο Κύριος για τον ερχομό του Αντιχρίστου στους άπιστους Ιουδαίους με τούτα τα λόγια:

«Εγώ ελήλυθα εν τω ονόματι του Πατρός μου, και ου λαμβάνετέ με∙ εάν άλλος έλθη εν τω ονόματι τω ιδίω εκείνον λήψεσθε» (Ιωαν. Ε΄ 43). Εάν άλλος έλθει με το ίδιο όνομα του Μεσσία. Λέγει στους Ιουδαίους, αυτόν θα τον αγκαλιάσετε. Αυτός ο «άλλος», για τον οποίο μιλάει ο Χριστός, είναι ο Αντίχριστος, μας λέγει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Αρνηθήκανε δηλαδή οι Εβραίοι να πιστέψουν στον αληθινό Θεό. Δεν θα κάνουν όμως το ίδιο και για τον Αντίχριστο.

Και ο Ευαγγελιστής Ιωάννης μέσα σε λίγες λέξεις μας καλεί σε εγρήγορση, μας καλεί σ’ επιφυλακή τονίζοντας: «Παιδία εσχάτη ώρα εστί και καθώς ηκούσατε ότι ο Αντίχριστος έρχεται…» (Α’ Ιωάν. Β΄ 18)

Πηγή: «Ο Αντίχριστος», Αρχ. Χαραλάμπους Βασιλοπούλου, εκδ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» (Σελ. 9-10)

 Από την Παλαιά Διαθήκη

Περί του ερχομού του Αντιχρίστου έχουμε προφητείες στην Αγία Γραφή. Προφητείες της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης. Από την Π. Διαθήκη μαθαίνουμε, ότι ο Πατριάρχης Ιακώβ, λίγο πριν πεθάνει, κάλεσε του γιους του και τους είπε όσα θα συμβούν στο μέλλον, στους εσχάτους καιρούς:

–                    «Συνάχθητε, ίνα αναγγείλω υμίν, τι απαντήσει υμίν επ’ εσχάτων των ημερών». Ελάτε, τους είπε, να μάθετε από μένα, όχι εκείνα, που θα συμβούν ύστερα από λίγο χρόνο, αλλά εκείνα που θα γίνουν στις έσχατες μέρες, στα τελευταία της ανθρωπότητος χρόνια.

Μιλώντας για τον Πατριάρχη Ιακώβ και τα προφητικά του λόγια, ο Ιερός Χρυσόστομος, υπογραμμίζει αναλύοντας την πρόσκλησή του προς τους γιους του ως εξής:

Εμπρός! Ελάτε, για να μάθετε από μένα, όχι τα παρόντα, όχι εκείνα που θα γίνουν ύστερα από λίγο χρόνο, «αλλά τα εν εσχάταις ημέραις γενησόμενα».

Ο Ιακώβ δεν μίλησε βέβαια στους γιους του από μόνος του τα προφητικά λόγια, αλλά σαν προφήτης του Θεού, σαν γλώσσα της θείας Χάριτος, διδασκόμενος, φωτιζόμενος από μέσα του από το Άγιο Πνεύμα. Και όπως πάλι λέει ο Ιερός Χρυσόστομος: «και ταύτα υμίν ουκ απ’ εμαυτού μηνύω, αλλ’ υπό του Πνεύματος ενηχούμενος, διά τούτο και τα μετά πολλάς ύστερον εσόμενα γενεάς ήδη προαφωνώ».

Ας δούμε όμως τώρα τις προφητείες του αυτές.

Α) Η προφητεία για τον ερχομό του Χριστού

Μία από τις προφητείες του Ιακώβ προς τα παιδιά του αναφέρεται στο Χριστό και η άλλη στον Αντίχριστο. Περί του Κυρίου ομιλεί η προφητεία του προς τον Ιούδα και περί του Αντιχρίστου η προφητεία του προς τον Δαν.

Η προφητεία προς τον Ιούδα για το Χριστό είναι η εξής:

«Ιούδα, σε αινέσαισαν οι αδελφοί σου∙ αι χείρες σου επί νώτου των εχθρών σου∙ προσκυνήσουσί σοι οι υιοί του πατρός σου. Σκύμνος λέοντος Ιούδα∙ εκ βλαστού, υιέ μου, ανέβης∙ αναπεσών εκοιμήθης ως λέων και ως σκύμνος∙ τις εγερεί αυτόν; Ουκ εκλείψει άρχων εξ Ιούδα και ηγούμενος εκ των μηρών αυτού, έως εάν έλθη τα αποκείμενα αυτώ, και αυτός προσδοκία εθνών. Δεσμεύων προς άμπελον τον πώλον αυτού και τη έλικι τον πώλον της όνου αυτού∙ πλυνεί εν οίνω την στολήν αυτού και εν αίματι σταφυλής την περιβολήν αυτού∙ χαροποιοί οι οφθαλμοί αυτού από οίνου, και λευκοί οι οδόντες αυτού ή γάλα» (Γεν. μθ΄ 8-12).

Η προφητεία τούτη αναφέρεται στον Χριστό. Προλέγει εδώ ο Ιακώβ, όχι μονάχα τον ερχομό του Χριστού, αλλά τα «κατά Χριστόν άπαντα» όπως λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος. Προλέγει για την σταυρική θυσία του Κυρίου, την Ταφή και την Ανάστασή Του.

Ο Χριστός θα έλθει στη γη για την σωτηρία των ανθρώπων από την φυλή του Ιούδα και εκ «βλαστού» (Γεν. μθ. 9) δηλ. από την Αγία Παρθένο.

Θα έχει την θεία βασιλική εξουσία. Αυτή δηλώνεται διά του λέοντος. Θα αναπέσει «ως λέων και ως σκύμνος» και θα κοιμηθεί με τον σταυρικό Του θάνατο και την ταφή. Θα αναστηθεί όμως εκ νεκρών με όλη την εξουσία, σαν τον κοιμώμενο, που σηκώνεται. Μόνο μέχρι της ελεύσεώς Του θα διαρκέσουν τα «Ιουδαϊκά» πράγματα, όπως λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος. Δεν θα έχουν πλέον λόγο υπάρξεως. Κατόπιν θα έλθουν τα «αποκείμενα αυτώ», δηλαδή η βασιλεία του Θεού, η οποία είναι προετοιμασμένη διά τον Χριστόν και τους ενωμένους με Αυτόν πιστούς.

Ο Χριστός λέγει η Προφητεία του Ιακώβ, θα είναι προσδοκία Εθνών. Δηλαδή θα περιμένουν τα έθνη την Παρουσία Του, τον ερχομό Του. Αυτός θα καθαρίσει τους εκ περιτομής και τους εθνικούς από τις αμαρτίες τους με τον οίνο, με το κρασί της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος, εν αίματι σταφυλής», δηλαδή με το αίμα του Μυστηρίους της Θ. Ευχαριστίας. Ο Κύριος, τέλος θα είναι ο δίκαιος και λαμπρός κριτής, που πρόκειται να κρίνει ζώντες και νεκρούς.

Αυτά προφητεύει ο Ιακώβ, που έζησε πρό Χριστού, για τον ερχομό του Σωτήρος. Και το μεγαλύτερο μέρος, δηλαδή το μέχρι την έλευσή Του, την Σταύρωσή Του, την Ανάστασή Του και το Μυστήριο της Θ. Ευχαριστίας με το οποίο γινόμαστε καινούργιοι άνθρωποι, ενωμένοι με το Θεό, έχει ήδη επιβεβαιωθεί απόλυτα.

Β) Η προφητεία για τον ερχομό του Αντιχρίστου

Η δεύτερη Προφητεία του Πατριάρχου Ιακώβ προμηνύει μέσα σε λίγες λέξεις για τον Αντίχριστο. Η προφητεία αυτή προς τον Δαν έχει ως εξής:

«Δαν κρινεί τον λαόν αυτού, ωσεί και μία φυλή εν Ισραήλ. Και γενηθήτω Δαν όφις εφ’ οδού, εγκαθήμενος επί τρίβου, δάκνων πτέρναν ίππου και πεσείται ο ιππεύς εις τα οπίσω, την σωτηρίαν περιμένων Κυρίου» (Γεν. μθ. 16-18).

Προμηνύει εδώ ο Ιακώβ τα περί του Αντιχρίστου. Πάνω στην προφητεία αυτή ο άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος λέγει, ότι είναι να θαυμάσει κανείς αυτόν τον δίκαιο και θεοφώτιστο άνδρα, ο οποίος όλα τα προείδε με το προφητικό Χάρισμα, που του έδωσε ο Θεός και τα ετόνισε  στα παιδιά του. Και όσα επρόκειτο να γίνουν, στο απώτερο μέλλον, τότε που τα ανήγγειλε, τα είπε έτσι αληθινά και ζωντανά, σαν να γινόταν εκείνη τη στιγμή.

Η προφητεία του Δαν εκπληρώθηκε εν μέρει επί του Κριτού Σαμψών. Γενικότερα όμως θα εκπληρωθεί επί του Αντιχρίστου. «Το μεν επί του Σαμψών μερικόν γεγένηται, το δε καθ’ όλου πληρωθήσεται επί τον Αντίχριστον».

Με τούτη όμως την διαφορά, ότι ο μεν Σαμψών ήταν πιστός του Θεού, ενώ ο Αντίχριστος πρόκειται να είναι αντικείμενος στον Χριστό, η πιο προκλητική και εσχάτη ασέβεια.

Ο Αντίχριστος θα εμφανισθεί περί το τέλος της ανθρωπότητας, λίγο πριν την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Θα προέλθει από την Ισραηλιτική φυλή Δαν και θα γίνει κοσμοκράτορας τυραννικός, φοβερός και βίαιος.

Από τις προφητείες αυτές του Πατριάρχου Ιακώβ η πρώτη που αναφέρεται στο Χριστό εκπληρώθηκε ήδη πριν δύο χιλιετηρίδες με την Γέννησή Του, την Θυσία και την Ανάστασή Του.

Οι προφητείες των Θεόπνευστων ανδρών είναι κατά πάντα αξιόπιστες. Όσα είπανε οι Προφήτες του Θεού εκπληρώθηκαν και εκπληρώνονται κατά γράμμα. Συνεπώς θα εκπληρωθεί και η προφητεία του Ιακώβ, που αναφέρεται στον Αντίχριστο.

Ένα όμως είναι το μεγάλο και χαροποιό μήνυμα για τους πιστούς: Ότι και η μεγάλη τελική έφοδος του Αντιχρίστου κατά της Εκκλησίας και των πιστών θα αποτύχει. Όπως ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, αφού απέθανε και ετάφη, αναστήθηκε την Τρίτη ημέρα, έτσι και η επί γης στρατευομένη του Χριστού Εκκλησία, μετά την γενική επικράτηση του Αντιχρίστου θα εγερθεί σε ζωή αιώνια. Τότε σαν άλλος ιππεύς, καβαλάρης, που έπεσε από τον ίππο του «εις τα οπίσω», αλλά που δεν απέθανε, θα περιμένει την σωτηρία από τον Κύριο, που θα ‘ρθεί μ’ όλη του την δόξα, να συντρίψει τον Αντίχριστο, να σώσει τους πιστούς που τον περιμένουν και να κρίνει ζώντες και νεκρούς.

Πηγή: «Ο Αντίχριστος», Αρχ. Χαραλάμπους Βασιλοπούλου, εκδ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» (Σελ. 30-36)

Άλλες προφητείες της Π. Διαθήκης για τον Αντίχριστο

Εκτός από την προφητεία του Ιακώβ έχουμε στην Π. Διαθήκη κι άλλες προφητείες για τον Αντίχριστο. Έτσι:

Ο Μωυσής προφητεύει, λέγοντας: «Δαν σκύμνος λέοντος και εκπηδήσεται εκ του Βασάν.». (Δευτερ. Λγ’ 22). Όπως εκ της φυλής του Ιούδα γεννήθηκε ο Χριστός,

έτσι και από τη φυλή Δαν θα γεννηθεί ο Αντίχριστος. Λέων ονομάζεται ο Χριστός, λέων όμως ονομάζεται και ο Αντίχριστος.

Αλλά ο μεν Χριστός ονομάζεται διά το «βασιλικόν και ένδοξον», ο δε Αντίχριστος «διά το τυραννικόν αυτού και βίαιον», καθώς λέγει ο Ιππόλυτος.

Ο Ησαΐας προφητεύει μεταξύ άλλων για την συντριβή του Αντιχρίστου τα εξής: «… αποστελεί Κύριος Σαβαώθ εις την σην τιμήν ατιμίαν και εις την σην δόξαν πυρ καιόμενον καυθήσεται».

Ο Ιερεμίας προφητεύει τα εξής για την τυραννία του Αντιχρίστου και την ερήμωση που θα φέρει στη γη, «… και ήξει και καταφάγεται την γην και το πλήρωμα αυτής, πόλιν και τους κατοικούντας εν αυτή».

Ο Δανιήλ προφητεύει, ότι ο Αντίχριστος «λόγους προς τον Ύψιστον λαλήσει και τους Αγίους του Υψίστου παλαιώσει και υπονοήσει του αλλοιώσαι καιρούς και νόμον».

 https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/03/1_8.html

 https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/03/2.html

https://orthodoxdida.blogspot.com/2024/03/3.html

Πηγή: «Ο Αντίχριστος», Αρχ. Χαραλάμπους Βασιλοπούλου, εκδ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» (Σελ. 36-38)

 Προφητείες της Κ. Διαθήκης για τον Αντίχριστο

Πιο ξεκάθαρα, όμως, μιλάει για τον Αντίχριστο η Καινή Διαθήκη. Εδώ επί πλέον δεν μιλάει μόνο κάποιος Προφήτης θεόπνευστος μα και ο ίδιος ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Σε κάποιο σημείο του λόγου του προς τους άπιστους Ιουδαίους λέγει: «Εγώ ελήλυθα εν τω ονόματι του Πατρός μου και ου λαμβάνετέ με∙ εάν άλλος έλθη εν τω ονόματι τω ιδίω, εκείνον λήψεσθε». (Ιωαν. Ε. 43). Μ’ αυτό θέλει να υπογραμμίσει στους Ιουδαίους, ότι, ενώ αρνήθηκαν να δεχθούν και να υποδεχθούν τον ίδιο,

που είναι ο Αληθινός Υιός του Θεού, δεν θα πράξουν το ίδιο για τον άλλον, τον πλάνο, τον Αντίχριστο, που όταν έλθει θα τον δεχτούν.

Ερμηνεύοντας τον λόγο αυτό του Χριστού και ο ιερός Χρυσόστομος λέγει, ότι ο Κύριος «τον Αντίχριστον ενταύθα αινίττεται».

Αλλά και σε άλλα χωρία της Καινής Διαθήκης γίνεται λόγος περί Αντιχρίστου και των εσχάτων ημερών. Για τον Αντίχριστο μιλάει ο Κύριος στους μαθητές του πριν από το σωτήριο πάθος του ως εξής:

«Έσται γαρ τότε θλίψις μεγάλη, οία ου γέγονεν απ’ αρχής κόσμου, έως του νυν, ουδ’ ου μη γένηται. Και ει μη εκολοβώθησαν αι ημέραι εκείναι, ουκ αν εσώθη πάσα σαρξ, διά δε τους εκλεκτούς κολοβωθήσονται αι ημέραι εκείναι. Τότε εάν τις υμίν ειπή, ιδού ώδε ο Χριστός ή ώδε, μη πιστεύσητε∙ εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα ώστε πλανήσαι ει δυνατόν και τους εκλεκτούς. Ιδού προείρηκα υμίν. Εάν ουν είπωσιν υμίν, ιδού εν τη ερήμω εστί, μη εξέλθητε, ιδού εν τοις ταμείοις, μη πιστεύσητε» (Ματθ. ΚΔ΄, 21-26). Και πιο κάτω:

«Ευθέως μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος σκοτισθήσεται και η σελήνη ου δώσει το φέγγος αυτής και οι αστέρες πεσούνται από του Ουρανού και αι δυνάμεις των Ουρανών σαλευθήσονται» (Ματθ. ΚΔ΄ 29).

Ο Απόστολος Παύλος στην προς Θεσ/κείς επιστολή του μεταξύ άλλων γράφει, ότι ο Αντίχριστος θα είναι «ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ώστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού ως θεόν καθίσαι αποδεικνύντα εαυτόν, ότι εστί θεός». Ο Αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει ότι ο Απόστολος περί του «Αντιχρίστου ενταύθα διαλέγεται και μεγάλα αποκαλύπτει μυστήρια».

Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης επίσης ομιλεί στις επιστολές του περί του Αντιχρίστου λέγοντας:

«Παιδία εσχάτη ώρα εστί και καθώς ηκούσατε ότι ο Αντίχριστος έρχεται…» (Α’ Ιωάν. Β΄ 18).

Περί αυτού γράφει επανειλημμένως στην Αποκάλυψη. «Και είδον εκ της θαλάσσης θηρίον αναβαίνον, έχοντα κέρατα δέκα και κεφαλάς επτά… και έδωκεν αυτώ ο δράκων την δύναμιν αυτού και τον θρόνον αυτού και εξουσίαν μεγάλην» (Αποκ. ΙΓ΄ 1-2).

«Και εδόθη αυτώ στόμα λαλούν μεγάλα και βλασφημίαν∙ και εδόθη αυτώ εξουσία πόλεμον ποιήσαι μήνας τεσσαράκοντα δύο» (Αποκ. ΙΓ΄ 5).

«Και εδόθη αυτώ πόλεμον ποιήσαι μετά των αγίων και νικήσαι αυτούς, και εδόθη αυτώ εξουσία επί πάσαν φυλήν και λαόν και γλώσσαν και Έθνος. Και προσκυνήσουσιν αυτόν πάντες οι κατοικούντες επί της γης, ων ου γέγραπται το όνομα εν τω βιβλίω της ζωής του Αρνίου» (Αποκ. ΙΓ΄ 7-8).

Εκτός αυτών η Αποκάλυψη έχει πολλά χωρία, στα οποία προφητεύεται ο ερχομός, η δράση και η πανωλεθρία του Αντιχρίστου στο τέλος.

Πηγή: «Ο Αντίχριστος», Αρχ. Χαραλάμπους Βασιλοπούλου, εκδ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» (Σελ. 38-40)

 

Εις την ιστορίαν του ανθρωπίνου γένους υπάρχουν τρεις κυρίως πτώσεις : του Αδάμ, του Ιούδα και του Πάπα. Η ουσία της πτώσεως εις την αμαρτίαν είναι πάντοτε η ίδια : το να θέλει κανείς να γίνει καλός δια του εαυτού του. το να θέλει κανείς να γίνει τέλειος δια του εαυτού του. το να θέλει κανείς να γίνει Θεός δια του εαυτού του. Αλλά τοιουτοτρόπως ο άνθρωπος ασυναισθήτως εξισούται με τον διάβολο. Διότι και αυτός ήθελε να γίνει Θεός δια του εαυτού του, να αντικαταστήσει τον Θεόν με τον εαυτόν του. Και εις την υψηλοφροσύνην του αυτήν δια μιας έγινε διάβολος, τελείως κεχωρισμένος από τον Θεόν και όλος εναντίον του Θεού.

Ερώτησις σε όλους σας :ΜΗΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ;; ΑΔΑΜ ΚΑΚΟ ;; Η ΙΟΥΔΑ ΚΑΚΟ ;;  Η ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΚΑΚΟ ;; ΟΛΟΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΦΥΓΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΟΥΣ . ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , Η ΔΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΟΥΤΕ  ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΑΥΤΟ = ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ Η ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ .

Πώς εξέπεσεν εκ του ουρανού ο εωσφόρος ο πρωϊ ανατέλλων;ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΣΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ;;; Η ΜΗΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΗ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΗΦΑΝΕΙΑ ;;Ησαΐας, κεφ. 14, στίχοι 12-15

Είπε κανείς να φύγει ο Αδάμ από τον Παράδεισο ;;; Μόνος του παράκουσε την εντολή  και έφυγε δίχως ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

Είπε κανείς τον Ιούδα να απαγχονιστεί για την προδοσία που έκανε ;;;Ο ΙΟΥΔΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ,  και ο Απόστολος Πέτρος τον πρόδωσε αλλά ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΠΙΚΡΑ ! 

Ο ΛΗΣΤΗΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ Ο ΑΛΛΟΣ ΛΗΣΤΗΣ ΠΟΥ  ΒΛΑΣΘΗΜΟΥΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ  ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. 

Είπε κανείς τον ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΝΑ ΣΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ;;; ΑΚΟΜΑ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ , ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΣΥΜΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.(ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ)

Τους παραβάτας της ορθής πίστεως ..αυτούς ώς καθάρματα, μήτε συλλειτουργείν αυτοίς ανεχόμενοι, μήτε μνημονεύοντες ολως αυτών ώς Χρι­στιανών ΕΔΩ

 

Ἱερουσαλὴμ Ἱερουσαλήμ, ἡ ἀποκτείνουσα τοὺς προφήτας καὶ λιθοβολοῦσα τοὺς ἀπεσταλμένους πρὸς αὐτήν! ΕΔΩ 

 

οὕτω λαὸς μωρὸς καὶ οὐχὶ σοφός;ΕΔΩ

 

γενεὰ σκολιὰ καὶ διεστραμμένη. 6 ταῦτα Κυρίῳ ἀνταποδίδοτε; οὕτω λαὸς μωρὸς καὶ οὐχὶ σοφός; ᾨΔΗ ΔΕΥΤΕΡΑ  ᾨδὴ Μωΰσέως (Εν τῷ Δευτερονομίῷ κεφ. λβ’ 1-43) .

  ΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ 

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΑ ΣΤΕΦΑΝΟ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για την αδυναμία του αυτεξουσίου του ανθρώπου.

  Ελληνική Πατρολογία Αββάς Κασσιανός ο Ρωμαίος. (Γ΄ Συνομιλία με τον αββά Χαιρήμονα). 10. Για την αδυναμία του ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις