ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΝΟΘΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας: «Ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς να αισθάνονται έλξη προς το ΙΔΙΟ φύλο» ΕΔΩ και ΕΔΩ
ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΚΟΥΤΕ ΒΛΑΣΘΗΜΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΠΛΑΣΗ ΣΚΕΥΟΣ ΑΙΣΧΡΟ ΚΑΙ ΡΥΠΑΡΟ ...
ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ ;;; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ -ΜΑΣΩΝΟΙ -ΚΑΜΠΑΛΙΣΤΕΣ ...
ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ .
Ο ΟΣΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Ο
ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ
Ο αντίχριστος
- Τότε θα σαρκωθεί απ’ την φυλή του Δαν ο
σατανάς, δηλαδή θα γεννηθεί ο αντίχριστος. Δεν θα γίνει όμως άνθρωπος με τη
δική του δύναμη, αλλά θα του πλάση ο Θεός σκεύος αισχρό και ρυπαρό, για να
εκπληρωθούν έτσι οι λόγοι των προφητών. Θ’ απολυθεί λοιπόν απ’ τα δεσμά, με
τα οποία τον είχε δέσει ο δεσπότης Χριστός όταν κατέβηκε στον άδη, και θα
μπει σ’ εκείνο το σκεύος που πλάσθηκε για αυτόν. Έτσι θα γίνει άνθρωπος, θα
ανδρωθεί, θα βασιλεύσει, και τότε θ’ αρχίσει να δείχνει την πλάνη του καθώς
λέει ο θεολόγος Ιωάννης. .....
( το απόσπασμα πάρθηκε από το ιστολογιο ορίζοντες )
Γνωρίζουμε ότι :
1. Και είδεν ο Θεός τα πάντα όσα εποίησεν και ιδού καλά λίαν και εγένετο εσπέρα και εγένετο πρωί, ημέρα έκτη» (Γεν. α', 31)
2. ουκ έστιν αίτιος των κακών ο Θεός ΔΙΑΒΑΣΕ ΞΑΝΑ ΕΔΩ
3. Οι δαίμονες ως αποστάτες άγγελοι
Είναι βασική χριστιανική διδασκαλία ότι ο Θεός δεν δημιούργησε τους δαίμονες ως δαίμονες,
αλλά ως αγγέλους, και εκείνοι στη συνέχεια αποστάτησαν από Εκείνον, έχασαν το φως τους και πέρασαν στη «σκοτεινή πλευρά».
Τρία χωρία της Αγίας Γραφής, που, σύμφωνα με τους μελετητές, αναφέρονται στην πτώση του διαβόλου και των δαιμόνων, είναι τα εξής:
Α) Ησαΐας, κεφ. 14, στίχοι 12-15 (και ευρύτερα):
«Πώς εξέπεσεν εκ του ουρανού ο εωσφόρος ο πρωϊ ανατέλλων; συνετρίβη εις την γην ο αποστέλλων προς πάντα τα έθνη. συ δε είπας εν τη διανοία σου· εις τον ουρανόν αναβήσομαι, επάνω των αστέρων του ουρανού θήσω τον θρόνον μου, καθιώ εν όρει υψηλω, επί τα όρη τα υψηλά τα προς Βορράν, αναβήσομαι επάνω των νεφών, έσομαι όμοιος τω Υψίστω. νυν δε εις άδην καταβήση και εις τα θεμέλια της γης».
Τα λόγια αυτά του προφήτη σε πρώτο επίπεδο αναφέρονται στην πτώση του βασιλιά της Βαβυλώνας. Όμως, όπως συμβαίνει σε πολλές προφητείες, δίδεται και δεύτερη, πνευματική ερμηνεία, που αφορά στην αλαζονεία ενός λαμπρού αρχαγγέλου, ο οποίος κατέληξε αποστάτης και εκπεσών μακριά από το Θεό.
Από αυτό το σημείο έχει επικρατήσει να ονομάζεται ο αρχηγός των δαιμόνων «Εωσφόρος». Η λέξη αυτή είναι αρχαία ελληνική και σημαίνει αυτόν που φέρνει την αυγή, από τις λέξεις «έως» (αυγή) και «φέρω». Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν έτσι το άστρο Αυγερινός, ενώ στην Εκκλησία η λέξη πολλές φορές έχει θετική σημασία και χρησιμοποιείται, όχι για το διάβολο, αλλά ως χαρακτηρισμός αγίων που με τη διδασκαλία τους φώτισαν την οικουμένη, όπως οι Τρεις Ιεράρχες, που χαρακτηρίζονται «εωσφόροι» (φέροντες το φως).
Στα λατινικά η αντίστοιχη λέξη είναι Lucifer, επειδή lux (γενική: lucis) είναι το φως και ferre το φέρω. Η ρίζα της λέξης lux – lucis υπάρχει και στα ελληνικά ως λυκ- με την έννοια του φωτός, γι’ αυτό και οι λέξεις λυκόφως, λυκαυγές, Λύκειος Απόλλων, λύκειο, αλλά και ο λύκος.
Β) Το δεύτερο χωρίο είναι το κατά Λουκάν, κεφ. 10, στίχος 18. Παραθέτουμε όλη τη συνάφεια (στίχους 17-20):
«Υπέστρεψαν δε οι εβδομήκοντα μετά χαράς λέγοντες· Κύριε, και τα δαιμόνια υποτάσσεται ημίν εν τω ονόματί σου. Είπε δε αυτοίς· εθεώρουν τον σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα. ιδού δίδωμι υμίν την εξουσίαν του πατείν επάνω όφεων και σκορπίων και επί πάσαν την δύναμιν του εχθρού, και ουδέν υμάς ου μη αδικήση. πλήν εν τούτω μη χαίρετε, ότι τα πνεύματα υμίν υποτάσσεται· χαίρετε δε ότι τα ονόματα υμών εγράφη εν τοις ουρανοίς».
Ο στίχος 18, «Είπε δε αυτοίς· εθεώρουν (= έβλεπα) τον σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα», ερμηνεύεται ως αναφερόμενος στην αρχική πτώση του σατανά, όταν εξέπεσε από αρχάγγελος.
Γ) Το τρίτο χωρίο είναι το Αποκάλυψις, κεφ. 12, στίχοι 3-4 και 7-9:
«Και ώφθη άλλο σημείον εν τω ουρανω, και ιδού δράκων πυρρός μέγας, έχων κεφαλάς επτά και κέρατα δέκα, και επί τας κεφαλάς αυτού επτά διαδήματα, και η ουρά αυτού σύρει το τρίτον των αστέρων του ουρανού, και έβαλεν αυτούς εις την γην. και ο δράκων έστηκεν ενώπιον της γυναικός της μελλούσης τεκείν, ίνα, όταν τέκη, το τέκνον αυτής καταφάγη. (…)
Και εγένετο πόλεμος εν τω ουρανω· ο Μιχαήλ και οι άγγελοι αυτού -του πολεμήσαι μετά του δράκοντος· και ο δράκων επολέμησε και οι άγγελοι αυτού, και ουκ ίσχυσεν, ουδέ τόπος ευρέθη αυτω έτι εν τω ουρανω. και εβλήθη ο δράκων, -ο όφις ο μέγας ο αρχαίος, ο καλούμενος Διάβολος και ο Σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην, εβλήθη εις την γην, και οι άγγελοι αυτού μετ’ αυτού εβλήθησαν».
Εδώ προφανώς αναφερόμαστε στην πτώση του Εωσφόρου και των «αγγέλων» του.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΙΤΙΟΣ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ Ο ΘΕΟΣ 3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου