Ο τόμος αυτός περιέχει 16 ομιλίες και λόγους του Χρυσοστόμου σε θέματα της Καινής Διαθήκης. Οι ομιλίες αυτές, πού το περιεχόμενό τους είναι ποικίλο, χωρίζονται σε τρεις ενότητες.
Η πρώτη ενότητα αποτελείται από τις πέντε πρώτες ομιλίες που αναφέρονται σε θέματα και χωρία των Ευαγγελίων, η δεύτερη από τις τέσσερις ομιλίες στις Πράξεις των αποστόλων και ή τρίτη αποτελείται από τρεις ομιλίες στον απόστολο Παύλο και τέσσερις σε χωρία επιστολών του. [...]
Ο Ιωάννης Χρυσόστομος όπως σημειώσαμε και αλλού, συμπαθεί ιδιαίτερα τον απόστολο Παύλο. Έχει ερμηνεύσει όλες τις επιστολές του, σε κάθε του έργο παραθέτει πολλά χωρία απ' αυτές και πολλές ομιλίες του έχουν για θέμα κάποιο ρητό του Παύλου. Η τρίτη ενότητα του τόμου αποτελείται από ομιλίες που αναφέρονται στον Παύλο και έχουν σχέση με την κλήση και τη μεταστροφή του, και από ομιλίες επάνω σε ρητά του αποστόλου. [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσης)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΚΕΙΜΕΝΟ-ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
-ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ
ΟΦΕΙΛΕ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΤΑΛΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΔΗΝΑΡΙΑ -ΟΜΙΛΙΑ ΑΛΛΗ ΓΙΑ
ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΤΑΛΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΔΗΝΑΡΙΑ
-ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ, "ΠΑΤΕΡΑ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΑΣ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΑΥΤΟ ..."
-ΟΜΙΛΙΑ ΠΕΡΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΖΩΗΣ...
-ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΓΗ
-ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
-ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
-ΟΜΙΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ
-ΟΜΙΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ Ν' ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
-ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΤΩΝ ΟΜΙΛΙΩΝ
-ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΟΙΜΙΩΝ
-ΕΠΙΤΙΜΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ
-ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΡΗΤΟ "ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΥΧΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΙΣ ΘΛΙΨΕΙΣ ..."
-ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΡΗΤΟ "ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΟΛΑ ΣΥΝΕΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ"
-ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
-ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ "ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ..."
ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ
1. Ευρετήριο χωρίων της Γραφής
2. Ευρετήριο ονομάτων και πραγμάτων
ΤΟΝ ΤΟΜΟΝ 26 ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΚ .
ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ Ι ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΛΙΝΚ
De virginitate. Περί παρθενίας. Ὅτι τῶν αἱρετικῶν ἡ παρθενία μισθὸν οὐκ ἔχει.
- Contra haereticos et in sanctam deiparam. Κατὰ αἱρετικῶν, καὶ εἰς τὴν ἁγίαν Θεοτόκον. (PG 59, σελ 709-714).
- Contra haereticos. Κατὰ αἱρετικῶν. (PG 60, σελ 745-748).
- Contra Judaeos gentiles et haereticos. Πρός Ιουδαίους καὶ Ἕλληνας καὶ αἱρετικούς· καὶ εἰς τὸ, »Ἐκλήθη Ἰησοῦς εἰς γάμον». (PG 48, σελ 1.075-1.079).
- Contra ludos et theatra. Πρὸς τοὺς καταλείψαντας τὴν ἐκκλησίαν καὶ αὐτομολήσαντας πρὸς τὰς ἱπποδρομίας καὶ τὰ θέατρα. (PG 56, σελ 263-270).
- Contra theatra. Εἰς τὸ μὴ πλησιάζειν θεάτροις, καὶ ὅτι μοιχοὺς ἀπηρτισμένους ποιεῖ, καὶ ὅτι ἀθυμίας αἴτιον καὶ πολέμου τοῦτο, καὶ εἰς τὸν Ἀβραάμ. (PG 56, σελ 541-554).
- De Babyla contra Julianum et gentiles. Λόγος εἰς τὸν μακάριον Βαβύλαν καὶ κατὰ Ἑλλήνων.
- De baptismo Christi. Πρὸς τοὺς ἀπολιμπανομένους τῶν θείων συνάξεων, καὶ εἰς τὸ ἅγιον καὶ σωτήριον βάπτισμα τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ περὶ τῶν ἀναξίως κοινωνούντων, καὶ ὅτι οἱ ἀτέλεστον καταλιμπάνοντες τὴν θείαν λειτουργίαν, καὶ πρὸ τῆς τελευταίας εὐχῆς ἐξερχόμενοι, τὸν Ἰούδαν μιμοῦνται, λόγος. (PG 49, σελ. 363-372).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου