Η εγκύκλιο 54 ΠΡΟΣ ΛΑΟ δεν μοιράστηκε στο ποίμνιο απλώς εκφωνήθηκε γιατί ;;;
ακολουθεί απόσπασμα από το κείμενο ΠΡΟΣ ΛΑΟ
Ἐξ ἄλλου, ὅπως φαίνεται στό «Εὐχολόγιο» τῆς Ἐκκλησίας, ὑπάρχει σαφέστατη σύνδεση μεταξύ
τῶν Μυστηρίων τοῦ Βαπτίσματος, τοῦ Χρίσματος, τοῦ Γάμου, τῆς Ἐξομολογήσεως καί τῆς
Θείας Κοινωνίας τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση αὐτῆς τῆς σύνδεσης
δημιουργεῖ ἐκκλησιολογικά προβλήματα. Ἑπομένως, βαπτιζόμαστε καί χριόμαστε γιά νά
κοινωνήσουμε τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Γίνεται ὁ Γάμος ὥστε οἱ σύζυγοι καί ἡ
οἰκογένεια νά συμμετέχουν στό Μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας καί νά κοινωνοῦν τοῦ Σώματος
καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση τῆς σχέσεως αὐτῆς τῶν Μυστηρίων συνιστᾶ τήν ἐκκοσμίκευση. Ἡ Ἐκκλησία βασίζεται σέ αὐτή τήν Παράδοση, πού δόθηκε ἀπό τόν Θεό στούς Ἁγίους, καί δέν μπορεῖ νά ἀποδεχθεῖ κάθε ἄλλη μορφή Γάμου, πολλῷ δέ μᾶλλον τόν λεγόμενο «ὁμοφυλοφιλικό γάμο».
από την εγκύκλιο ΠΡΟΣ ΛΑΟ
https://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/prostolao/54.pdf
Η ἐκκοσμίκευση
Η αναγνώριση των μυστηρίων των ετεροδόξων δεν είναι ἐκκοσμίκευση ;;;
Η μοιρασιά του αντίδωρου στους ετερόδοξους δεν είναι ἐκκοσμίκευση ;;;
Ο ασπασμός της αγάπης
οι συμπροσευχες και τα συλειτουργα δεν είναι ἐκκοσμίκευση ;;;
Gay βαφτίσια στη Βουλιαγμένη με τις ευλογίες του Ελπιδοφόρου
Το μυστήριο από τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής, οι δύο ομοφυλόφιλοι γονείς, τα νεοφώτιστα παιδιά τους
Τέτοιου είδους βαφτίσια δεν είναι ἐκκοσμίκευση ;;;
Το ξήλωμα του Σταυρού , οι βλασθημες εικόνες, τα καινούργια Ευαγγέλια του Ιωνίας«Ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς να αισθάνονται έλξη προς το ΙΔΙΟ φύλο» , Του Αρχιμανδρίτου Ιεροθέου Αργύρη, Ιεροκήρυκος Αποτειχίσεις άστοχοι(καινούργιο ευαγγέλιο) και η κατάργηση της Βυζαντινής μουσικής , οι γυναίκες ψάλτες , και πολλά άλλα δεν είναι ἐκκοσμίκευση ;;;
----------
Οι Οικουμενιστές αναγνωρίζουν τα μυστήρια των ετεροδόξων δεν μιμούνται καθόλου τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Το αποδεικνύουμε πιο κάτω από τα κείμενα τους.
1) Διαβάστε το βιβλίο <Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΤΕΡΟΔΟΞΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠ.ΕΦΕΣΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ έκδοση Επέκταση >
2) Wechselseitige Anerkennung der Taufe - 11 Kirchen in Deutschland unterzeichnen am 29. April in Magdeburg Erklärung Μετάφραση : Η αμοιβαία αναγνώριση του βαπτίσματος - 11 εκκλησίες στη Γερμανία που υπεγράφη στις 29 Απριλίου στη Διακήρυξη Μαγδεμβούργο. Όλες αυτές οι Εκκλησίες αναγνωρίζουν εκατέρωθεν το Μυστήριο του Βαπτίσματος εφ όσον αυτό τελείται με νερό και εις το Όνομα της Αγίας Τριάδας.(σελ 109-110) από το βιβλίο του Εμείς και άλλοι…στην σελ.86 στο γ) …οι κληρικοί των δυο ορθόδοξων οικογενειών οφείλουν να συνειδητοποιήσουν , ότι μια η Εκκλησία πρέπει να αναγνωρίζει το βάπτισμα της άλλης και να μην παρατηρείται το φαινόμενο του αναβαπτισμού…στην σελ.110 γράφει συνοπτικά για το κείμενο της Λίμα περί ενότητας.
3) Το παρακάτω κείμενο της Λίμα είναι παρμένο από την Εκκλησία της Ελλάδος Συνοδική Επιτροπή
επί των Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων 2011 – 2015 Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΣΤΟ ΠAΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ Dr. Konrad Raiser Γενικός Γραμματέας του ΠΣE
http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/relations/symboulio_ekklision.html
…Η μεγάλη σημασία που αποδίδεται στα κείμενα της Λίμα από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες έχει υπογραμμιστεί στην έκθεση ενός διορθόδοξου συμποσίου για το ΒΕΜ, που οργανώθηκε στη Βοστώνη το 1985. Η έκθεση αυτού του συμποσίου έχει να πει το εξής:
«Φαίνεται σε μας ότι εμείς, ως Ορθόδοξοι, πρέπει να χαιρετίσουμε το κείμενο της Λίμα ως εμπειρία ενός νέου σταδίου στην ιστορία της οικουμενικής κίνησης. Μετά από αιώνες αποξένωσης, εχθρότητας και αμοιβαίας άγνοιας, οι διηρεμένοι Χριστιανοί επιδιώκουν να διαλεχθούν για τις ουσιαστικές πτυχές της εκκλησιακής ζωής, δηλαδή το Βάπτισμα, την Ευχαριστία και την Ιερωσύνη. Αυτή η διαδικασία είναι μοναδική από την άποψη της ευρείας απήχησης που έχει το κείμενο της Λίμα σε όλες τις εκκλησίες. Χαιρετίζουμε το γεγονός ότι οι Ορθόδοξοι θεολόγοι έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διατύπωση του παρόντος κειμένου. Γενικά θεωρούμε το BEM ως αξιόλογο οικουμενικό κείμενο δογματικής σύγκλισης. Πρέπει, επομένως, να συστηθεί ιδιαιτέρως για τη σοβαρή προσπάθειά του να φέρει στο φως και να εκφράσει σήμερα «την πίστη της εκκλησίας δια μέσου των αιώνων»….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου