ΑΡΧΙΚΗ

Η διγλωσία της Ιεράς Συνόδου ΠΡΟΣ ΛΑΟ (εμπαίζουν τον λαό)

Η εγκύκλιο 54 ΠΡΟΣ ΛΑΟ δεν μοιράστηκε στο ποίμνιο απλώς εκφωνήθηκε γιατί ;;;

 ακολουθεί απόσπασμα από το κείμενο ΠΡΟΣ ΛΑΟ 

 

 Ἐξ ἄλλου, ὅπως φαίνεται στό «Εὐχολόγιο» τῆς Ἐκκλησίας, ὑπάρχει σαφέστατη σύνδεση μεταξύ
τῶν Μυστηρίων τοῦ Βαπτίσματος, τοῦ Χρίσματος, τοῦ Γάμου, τῆς Ἐξομολογήσεως καί τῆς
Θείας Κοινωνίας τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση αὐτῆς τῆς σύνδεσης
δημιουργεῖ ἐκκλησιολογικά προβλήματα. Ἑπομένως, βαπτιζόμαστε καί χριόμαστε γιά νά
κοινωνήσουμε τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Γίνεται ὁ Γάμος ὥστε οἱ σύζυγοι καί ἡ
οἰκογένεια νά συμμετέχουν στό Μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας καί νά κοινωνοῦν τοῦ Σώματος
καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση τῆς σχέσεως αὐτῆς τῶν Μυστηρίων συνιστᾶ τήν ἐκκοσμίκευση. Ἡ Ἐκκλησία βασίζεται σέ αὐτή τήν Παράδοση, πού δόθηκε ἀπό τόν Θεό στούς Ἁγίους, καί δέν μπορεῖ νά ἀποδεχθεῖ κάθε ἄλλη μορφή Γάμου, πολλῷ δέ μᾶλλον τόν λεγόμενο «ὁμοφυλοφιλικό γάμο».

από την εγκύκλιο ΠΡΟΣ ΛΑΟ 

 https://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/prostolao/54.pdf

 

Η  ἐκκοσμίκευση 

Η αναγνώριση  των μυστηρίων των ετεροδόξων  δεν είναι  ἐκκοσμίκευση ;;;

Η μοιρασιά του αντίδωρου στους ετερόδοξους  δεν είναι  ἐκκοσμίκευση ;;;

Ο  ασπασμός  της αγάπης


 οι συμπροσευχες και τα συλειτουργα δεν είναι  ἐκκοσμίκευση ;;;


 

Gay βαφτίσια στη Βουλιαγμένη με τις ευλογίες του Ελπιδοφόρου

Το μυστήριο από τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής, οι δύο ομοφυλόφιλοι γονείς, τα νεοφώτιστα παιδιά τους

Τέτοιου είδους βαφτίσια  δεν είναι  ἐκκοσμίκευση ;;;

Το ξήλωμα του Σταυρού , οι βλασθημες εικόνες, τα καινούργια Ευαγγέλια του Ιωνίας«Ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς να αισθάνονται έλξη προς το ΙΔΙΟ φύλο»Του Αρχιμανδρίτου Ιεροθέου Αργύρη, Ιεροκήρυκος Αποτειχίσεις άστοχοι(καινούργιο ευαγγέλιο)  και  η  κατάργηση της Βυζαντινής μουσικής , οι γυναίκες ψάλτες , και πολλά άλλα δεν είναι  ἐκκοσμίκευση ;;;

 ----------

«Ἐγὼ δὲν θέλω νὰ κατακρίνω, ἀλλὰ θέλω νὰ εἶναι ὅλοι εὐτυχισμένοι, ὅποια κατεύθυνση κι ἂν διάλεξαν. Καὶ αὐτὸ παρακαλῶ, ὅ,τι ἀποφασίσετε, προσέξτε τὴ ζωούλα αὐτῶν τῶν μικρῶν παιδιῶν. Ἐὰν ἔχουνε ἀποφασίσει αὐτὸν τὸν δρόμο, ἡ Ἐκκλησία πάντα τοὺς ἀγαπάει καὶ ὅλους θέλει νὰ τοὺς περιμένει. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἀγκαλιά. Δὲν εἶναι πρωτοδικεῖο, οὔτε δικαστήριο. Εἶναι ἀγάπη»!
Αὐτὰ βρῆκε νὰ πεῖ γιὰ τὸ μέγα ζοφερὸ καὶ ἀποτρόπαιο θέμα τῶν ἡμερῶν ὁ γνωστὸς λυκοποιμένας ποὺ παριστάνει τὸν Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας. Κάντε ὅποια ἀνωμαλία θέλετε λοιπόν, νὰ εἶστε εὐτυχισμένοι, ἀγάπη μόνο, ὁ Θεὸς ὅλα τά δέχεται καὶ ὁ καλὸς ὁ μύλος ὅλα τὰ ἀλέθει! Καὶ εἶναι καὶ πολλοί ἄλλοι βεβαίως ποὺ φρονοῦν τὰ αὐτὰ καὶ τὰ διαλαλοῦν ποικιλοτρόπως.
Ὑπάρχει ἄραγε ἀκόμη ἔστω καὶ ἕνας ἠλίθιος ποὺ νὰ περιμένει χαΐρι καὶ προκοπή ἀπὸ δαύτους; Ποὺ νὰ περιμένει λόγο ὀρθόδοξο ἀπὸ τὰ βλάσφημα χείλη τους καὶ ὀρθοπραξία ἀπὸ τὰ βέβηλα χέρια τους, ποὺ νυχθημερὸν ἄλλωστε ἀγκαλιάζουν κάθε λογῆς αἱρετικὸ λύκο καὶ κάθε σχισματικὸ τσαρλατάνο; Ποὺ νὰ περιμένει λόγο ἐλέγχου πρὸς τὶς δαιμονικὲς ἀντίχριστες ἐξουσίες, ἔκκληση γιὰ νινευιτικὴ μετάνοια, προειδοποίηση γιὰ τὴ φωτιὰ καὶ τὸ θειάφι ποὺ θὰ βρέξει σὲ λίγο ὁ οὐρανός; Καὶ ποὺ θὰ τολμήσει νὰ μᾶς μιλήσει ἀκόμη καὶ τώρα γιὰ τυφλή ὑπακοὴ σὲ αὐτοὺς καὶ τὶς ἀγαπουλίστικες βλασφημίες τους;
Ἀνεκδιήγητοι "ποιμένες", ποὺ τσαλαβουτᾶνε στὰ ἀνήλιαγα σκοτάδια τῶν στοῶν ἢ στὰ νεοεποχίτικα λύματα τῆς ὁλοκληρωτικῆς μεταπατερικῆς διαστροφῆς τοῦ Εὐαγγελίου. Λύκοι βαρεῖς, ὄχι ἁπλῶς μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου, ἀλλὰ καὶ ταγμένοι συνειδητὰ στὸ ἔργο τῆς ἀπώλειας...δεν είναι ἐκκοσμίκευση από χείλη Πατριάρχη  ;;;
Νεκτάριος Δαπέργολας ΠΗΓΗ

Οι Οικουμενιστές αναγνωρίζουν τα μυστήρια των ετεροδόξων δεν μιμούνται καθόλου τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Το αποδεικνύουμε πιο κάτω από τα κείμενα τους.

1) Διαβάστε το βιβλίο <Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΤΕΡΟΔΟΞΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠ.ΕΦΕΣΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ έκδοση Επέκταση >

 


 

2) Wechselseitige Anerkennung der Taufe - 11 Kirchen in Deutschland unterzeichnen am 29. April in Magdeburg Erklärung Μετάφραση : Η αμοιβαία αναγνώριση του βαπτίσματος - 11 εκκλησίες στη Γερμανία που υπεγράφη στις 29 Απριλίου στη Διακήρυξη Μαγδεμβούργο. Όλες αυτές οι Εκκλησίες αναγνωρίζουν εκατέρωθεν το Μυστήριο του Βαπτίσματος εφ όσον αυτό τελείται με νερό και εις το Όνομα της Αγίας Τριάδας.(σελ 109-110) από το βιβλίο του Εμείς και άλλοι…στην σελ.86 στο γ) …οι κληρικοί των δυο ορθόδοξων οικογενειών οφείλουν να συνειδητοποιήσουν , ότι μια η Εκκλησία πρέπει να αναγνωρίζει το βάπτισμα της άλλης και να μην παρατηρείται το φαινόμενο του αναβαπτισμού…στην σελ.110 γράφει συνοπτικά για το κείμενο της Λίμα περί ενότητας.

3) Το παρακάτω κείμενο της Λίμα είναι παρμένο από την Εκκλησία της Ελλάδος Συνοδική Επιτροπή

επί των Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων 2011 – 2015 Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΣΤΟ ΠAΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ Dr. Konrad Raiser Γενικός Γραμματέας του ΠΣE

http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/relations/symboulio_ekklision.html

…Η μεγάλη σημασία που αποδίδεται στα κείμενα της Λίμα από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες έχει υπογραμμιστεί στην έκθεση ενός διορθόδοξου συμποσίου για το ΒΕΜ, που οργανώθηκε στη Βοστώνη το 1985. Η έκθεση αυτού του συμποσίου έχει να πει το εξής:

«Φαίνεται σε μας ότι εμείς, ως Ορθόδοξοι, πρέπει να χαιρετίσουμε το κείμενο της Λίμα ως εμπειρία ενός νέου σταδίου στην ιστορία της οικουμενικής κίνησης. Μετά από αιώνες αποξένωσης, εχθρότητας και αμοιβαίας άγνοιας, οι διηρεμένοι Χριστιανοί επιδιώκουν να διαλεχθούν για τις ουσιαστικές πτυχές της εκκλησιακής ζωής, δηλαδή το Βάπτισμα, την Ευχαριστία και την Ιερωσύνη. Αυτή η διαδικασία είναι μοναδική από την άποψη της ευρείας απήχησης που έχει το κείμενο της Λίμα σε όλες τις εκκλησίες. Χαιρετίζουμε το γεγονός ότι οι Ορθόδοξοι θεολόγοι έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διατύπωση του παρόντος κειμένου. Γενικά θεωρούμε το BEM ως αξιόλογο οικουμενικό κείμενο δογματικής σύγκλισης. Πρέπει, επομένως, να συστηθεί ιδιαιτέρως για τη σοβαρή προσπάθειά του να φέρει στο φως και να εκφράσει σήμερα «την πίστη της εκκλησίας δια μέσου των αιώνων»….

 

Οικουμενικά Ανάλεκτα ΤΣΕΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ

 

Διαβάστε ένα απόσπασμα από εδώ
 

 Περιγραφή Συμβολή στην ιστορία του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών

 ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΚΔΟΤΩΝ 7
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 9
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ 13

Α'
ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΣΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ
Γενικές παρατηρήσεις 15

Α' Γενική Συνέλευση (Άμστερνταμ 1948)
Θέμα 17
Προσανατολισμοί 18
Η Δήλωση του Τορόντο 20

Β' Γενική Συνέλευση (Έβανστον 1954)
Θέμα 22
Γενικό πλαίσιο 22
Δηλώσεις των Ορθοδόξων 23

Γ' Γενική Συνέλευση (Νέο Δελχί 1961)
Θέμα 24
Τροπολογία του Άρθρου Βάση του καταστατικού του ΠΣΕ 24
Η εισδοχή στο ΠΣΕ του Πατριαρχείου Μόσχας 26
Συγχώνευση του ΔΣΙ με το ΠΣΕ 28
Η Ορθόδοξη συμβολή 29

Δ' Γενική Συνέλευση (Ούψάλα 1968)
Γενικά σχόλια 31
Θέμα 33
Προβληματισμός της Συνελεύσεως 34
Δραστηριοποίηση του ΠΣΕ μετά την Ουψάλα 35

Ε' Γενική Συνέλευση (Ναϊρόμπη 1975)
Η συνάφεια της προς την Συνέλευση της Ουψάλας 37
Θέμα 38
Θεολογικός προσανατολισμός 39
Κοινός εορτασμός του Πάσχα 40
Το θέμα των Ιεροσολύμων 42

ΣΤ' Γενική Συνέλευση (Βανκούβερ 1983)
Γενικές παρατηρήσεις 46
Θεματολογία 48
Προβληματολογία 52
Η μαρτυρία του Χριστιανισμού στο σύγχρονο κόσμο 52
Χριστιανική ενότης 54
Η διακονία και η κοινωνική αποστολή της Εκκλησίας 57
Προτεραιότητες του ΠΣΕ 58
Οι πολιτικές θέσεις της Συνελεύσεως 60
Η Ορθόδοξος παρουσία στην ΣΤ' Γενική Συνέλευση 63

Β'
Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΠΣΕ. ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΜΟΙΒΑΙΟΥ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ
Η Εγκύκλιος του 1920 71
Η Ορθόδοξος συμμετοχή στην Οικουμενική Κίνηση 72
Η σημασία της παρουσίας των Ορθοδόξων στην Οικουμενική
Κίνηση 73
Ορθόδοξες προσωπικότητες πού συνδέονται με το ΠΣΕ 77
Τρόποι συνεργασίας των Ορθοδόξων με το ΠΣΕ 78
Είδη συνεργασίας των Ορθοδόξων με το ΠΣΕ 81
Το Διάγγελμα του
Πατριαρχείου (1973) 82

Γ'
Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΣΕ ΚΑΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Γενικά 85
Η θεματολογία του ΠΣΕ από Άμστερνταμ (1948) μέχρι
Νέου Δελχί (1961) 88
Η θεολογία του Αγίου Πνεύματος κατά την Δ' Γεν. Συνέλευση της Ουψάλας (1968) 92
Η εντολή της Ε' Γενικής Συνελεύσεως της Ναϊρόμπη (1975) 97
«Προς μια κοινή έκφραση της Αποστολικής Πίστεως σήμε­ρα» 99

Δ'
ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΒΑΠΤΙΣΜΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ»
Εισαγωγικές παρατηρήσεις 107
Γενική θεώρηση του κειμένου 111
Σχόλια περί του Βαπτίσματος 115
Σχόλια περί της Θ. Ευχαριστίας 118
Σχόλια περί του Λειτουργήματος 121
Συμπερασματικές παρατηρήσεις 125

Ε'
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ Α' ΚΑΙ ΤΟ ΠΣΕ

ΣΤ'
Ο ΜΕΛΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΠΣΕ (1955-1959) ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ
Μαρτυρία του Visser't Hooft για την Ορθόδοξο παρουσία στο ΠΣΕ 133
Αναζήτηση ορθοδόξου μέλους του Επιτελείου του ΠΣΕ 135

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μετά την Πάπισσα Ιωάννα η Πατριάρχισσα Αγάπη

 Σήμερα όλα είναι εφικτά ,  αφού άρχισαν από χειροτονίες ψαλτών γυναικών ,  έπειτα αναγνωστών γυναικών , έπειτα Ιερό- Διακόνησες  μετά θα δο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις