ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ἱστοσελίδα «Κατάνυξη», διαβάσαμε καὶ ἐτοῦτο, τὸ (ὄχι), πρωτάκουστο: «Ἀνήμερα τῆς 1ης Ἰανουαρίου τοῦ 2024 ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος: “τίμησε τὴ μνήμη τοῦ προκατόχου του, Πατριάρχου Βασιλείου Γ΄. Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος μετέβη στὴν Ἱερὰ Μονὴ Ζωοδόχου Πηγῆς Βαλουκλῆ, ὅπου ἔψαλε τρισάγιο γιὰ τὴν ἀνάπαυση τῆς ψυχῆς τοῦ ἐκ τῶν προκατόχων του ἀοιδίμου Πατριάρχου Βασιλείου Γ΄”. Ἀναρωτηθήκαμε ποιὸς ἦταν ὁ Πατριάρχης Βασίλειος Γ΄, τὸν ὁποῖο τίμησε ὁ Πατριάρχης, καὶ προσπαθήσαμε νὰ κατανοήσουμε δημοσιογραφικὰ τὸ συμβολισμὸ πίσω ἀπὸ αὐτὴ τὴν κίνηση. […] Εἶναι ἀπολύτως βεβαιωμένο ὅτι ὁ Βασίλειος Γ΄ ἦταν Μασόνος, ἀναφερόμενος καὶ σὲ πολλὲς μασονικὲς ἐκδόσεις, ὅπως τὸ ἐπίσημο τοῦ Μιχάλη Φυσεντζίδη “Ἐπιφανεῖς καὶ Διάσημοι Ἕλληνες Ἐλευθεροτέκτονες 1800-1970”, τόμ. Α΄, σ.σ. 147-149. Ἂν ξαναδιαβάσουμε τὴν εἴδηση στὴν ἀποκαλυπτική της διάσταση: “τίμησε τὴ μνήμη τοῦ Μασόνου προκατόχου του, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος”, τί συμπέρασμα βγάζουμε; Ποιὸ τὸ μήνυμα ποὺ ἤθελε νὰ περάσει ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος μὲ τὴν κίνηση αὐτή;». Ἡ ἀπάντηση εἶναι εὐνόητη: ὅπως ἀποκάλυψε φαεινότατα ὁ λόγιος καὶ ὁμολογητὴς μοναχὸς π. Σεραφεὶμ Ζήσης, τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο ἔχει ἁλωθεῖ ἐδῶ καὶ δεκαετίες ἀπὸ τὴν μασονία, ἡ ὁποία βρίσκεται πίσω ἀπὸ τὸν δαιμονικὸ Οἰκουμενισμό, τὸν ὁποῖο ὑπηρετεῖ μὲ πάθος τὸ «Βατικανὸ τῆς Ἀνατολῆς» καὶ προσωπικὰ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος. Γι’ αὐτὸ τίμησε τὸν προκάτοχο μέντορά του!
Ἰδοὺ διατὶ ἐτελέσθη μνημόσυνον εἰς μασόνον Πατριάρχην
Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ καὶ ὁμολογητὴς μοναχὸς π. Σεραφεὶμ Ζήσης, ἀπέδειξε, σὲ βαρυσήμαντη καὶ ἀποκαλυπτικὴ ἐργασία του, τὴν ἄμεση σχέση Μασονίας καὶ Οἰκουμενισμοῦ, παραθέτοντας βεβαίωση περὶ αὐτοῦ, τοῦ μασόνου ἱστορικοῦ J.S. Ward, ἱδρυτῆ καὶ γενικοῦ γραμματέα τῆς “Masonic Study Society”: «Στὴ νέα ἐποχὴ ἡ ὁποία διέρχεται διὰ μέσου τῶν μακρῶν ὠδίνων τῆς γεννήσεώς της, ἡ Μασονία θὰ ὑπάρχει, ὅπως καὶ ἀπὸ παλιά, γιὰ νὰ θέτει τὰ πλατειὰ θεμέλια ἐπὶ τῶν ὁποίων ἡ νέα θρησκεία θὰ κτισθεῖ. Πλάνες καὶ ψευδῆ δόγματα θὰ παρέλθουν, καὶ μεταξὺ αὐτῶν ἴσως καὶ μερικὰ τὰ ὁποῖα φαίνονται στοὺς πτωχοὺς τυφλωμένους ὀφθαλμούς μας ὡς τὰ περισσότερο οὐσιώδη· ἀλλ’ ἡ Πραγματικὴ Ἀλήθεια θὰ παραμένει πάντοτε, διότι ἡ ἀλήθεια εἶναι αἰώνια, καὶ οἱ βάσεις τῆς ἀληθείας ὑπάρχουν στὸ Τάγμα μας. Ἀπὸ αὐτὲς θὰ προέλθει μιὰ νέα καὶ καλύτερη διαθήκη γιὰ μιὰ ἀκόμη φορά, καὶ ἡ Μασονία θὰ παραμένει ἀκόμη γιὰ νὰ εἶναι ἡ κιβωτὸς τῆς καταφυγῆς, ὅταν γιὰ μιὰ ἀκόμη φορὰ τὰ ὕδατα τῆς καταστροφῆς θὰ ἀπειλοῦν τὴν γῆν ἐπὶ μακρὸν στὸ ἑξῆς» (Ἱστ. Κατάνυξη)! Συγκρίνετε τὰ ἀνωτέρω μὲ τὰ διδάγματα καὶ τὶς ἐπιδιώξεις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τοῦ πυρετωδῶς προωθούμενου θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ καὶ τὰ λεγόμενα καὶ πραττόμενα τοῦ λαλίστατου Πατρ. Βαρθολομαίου καὶ θὰ σᾶς λυθεῖ ἡ ἀπορία γιατί τέλεσε τρισάγιο στὸν ἀξιολύπητο ἀποδεδειγμένο μασόνο Πατρ. Βασίλειο Γ΄!
------------------------------------------
Βασίλειος Γ ’ – Πατριάρχης
Πατριάρχης
ΣΤ:. Πρόοδος
(Χρυσούπολη 1846 – Κων/πολη 1929)
Σπούδασε θεολογία και Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μετά το πέρας των σπουδών του (1872) επέστρεψε στην Κωνσ/πολη και διορίστηκε καθηγητής στη Θεολογική Σχολή Χάλκης. Το 1879 φεύγει για σπουδές στην Γερμανία , Πανεπιστήμιο Μονάχου, από όπου έλαβε το διδακτορικό του δίπλωμα (1884). Επέστρεψε και διορίστηκε από τον Πατριάρχη Ιωακείμ Γ΄ διευθυντής της Ιερατικής Σχολής των Βλαχερνών. Το 1889 εξελέγη Μητροπολίτης Αγχιάλου , την οποία υπηρέτησε άριστα με τις χριστιανικές και ανθρωπιστικές αρετές. Παρέμεινε έως τα 1906. Έζησε τις ταραχές και την πυρπόληση και καταστροφή της Αγχιάλου, (κάηκε η μεγάλη του Βιβλιοθήκη) από τους Εξαρχικούς. Εστάλη τότε στην Κύπρο ως Πατριαρχικός Έξαρχος για τακτοποίηση θεμάτων διαδοχής του επισκοπικού θρόνου. Στη συνέχεια (1909) διορίσθηκε Μητροπολίτης Πελαγονίας και Νικαίας. Δυστυχώς αντιμετώπισε τις φοβερές συνέπειες της Μικρασιατικής καταστροφής και βίωσε το δράμα του εκπατρισμού και των πληθυσμιακών ανταλλαγών.
Το 1925 ο Βασίλειος εξελέγη τοποτηρητής του Πατριαρχικού Οικουμενικού Θρόνου, λίγους μήνες αργότερα η ιερά Σύνοδος τον εξέλεξε Οικουμενικό Πατριάρχη (13.7.1925).
Ο Βασίλειος Γ΄ υπήρξε θαρραλέος μεταρρυθμιστής και ισορροπιστής στις σχέσεις μεταξύ των εκκλησιών. Επιλεκτικά αναφέρουμε, τον γάμο των κληρικών, την αναγνώριση Πατριαρχείου της Ρουμανίας, την ανάθεση στην εκκλησία της Ελλάδος της διοίκησης των Νέων Χωρών, την αλλαγή του ημερολογίου. Άφησε πλούσιο θεολογικό συγγραφικό έργο.
https://www.grandlodge.gr/vasilios-g---patriarxis-w-74073.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου