ΑΡΧΙΚΗ

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

 

Πᾶς οὖν ὅστις ΟΜΟΛΟΓHΣΕΙ ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ΟΜΟΛΟΓHΣΩ κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρὸς μου, τοῦ ἐν οὐρανοῖς. (Ματθ. Ι´32, Λουκ. ΙΒ´8).«Ὅστις δ᾽ ἂν ΑΡΝΗΣΗΤΑΙ με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ΑΡΝΗΣΟΜΑΙ αὐτὸν κἀγώ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρός μου, τοῦ ἐν οὐρανοῖς» (Ματθ. Ι´33, Λουκ. ΙΒ´ 9).

Κρατῶμεν τῆς ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ἣν παρελάβομεν ἄδολον παρὰ τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα Νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου. (Πανορθόδοξος Σύνοδος 1848).

 

(Α´ Ἰωάν. Δ´ 2-3).

Α Ιω. 4,1           Ἀγαπητοί, μὴ παντὶ πνεύματι πιστεύετε, ἀλλὰ δοκιμάζετε τὰ πνεύματα εἰ ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν, ὅτι πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐξεληλύθασιν εἰς τὸν κόσμον.

Α Ιω. 4,2           ἐν τούτῳ γινώσκετε τὸ πνεῦμα τοῦ Θεοῦ· πᾶν πνεῦμα ὃ ὁμολογεῖ Ἰησοῦν Χριστὸν ἐν σαρκὶ ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ ἔστι·

Α Ιω. 4,3           καὶ πᾶν πνεῦμα ὃ μὴ ὁμολογεῖ τὸν Ἰησοῦν Χριστὸν ἐν σαρκὶ ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἔστι· καὶ τοῦτό ἐστι τὸ τοῦ ἀντιχρίστου ὃ ἀκηκόατε ὅτι ἔρχεται, καὶ νῦν ἐν τῷ κόσμῳ ἐστὶν ἤδη.

Α Ιω. 4,4           Ὑμεῖς ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστε, τεκνία, καὶ νενικήκατε αὐτούς, ὅτι μείζων ἐστὶν ὁ ἐν ὑμῖν ἢ ὁ ἐν τῷ κόσμῳ.

Α Ιω. 4,5           αὐτοὶ ἐκ τοῦ κόσμου εἰσί· διὰ τοῦτο ἐκ τοῦ κόσμου λαλοῦσι καὶ ὁ κόσμος αὐτῶν ἀκούει.

Α Ιω. 4,6           ἡμεῖς ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐσμεν· ὁ γινώσκων τὸν Θεὸν ἀκούει ἡμῶν. ὃς οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἀκούει ἡμῶν. ἐκ τούτου γινώσκομεν τὸ πνεῦμα τῆς ἀληθείας καὶ τὸ πνεῦμα τῆς πλάνης.


Πόσοι Χριστιανοί στον 20 αιώνα εκκοσμικεύονται και αποχριστιανιζονται , διότι δεν είναι ομολογηται ! Και αυτά τα εξωτερικά δείγματα της ευσέβειας αποδεικνυονται βραχυβια , όταν στερούνται της ζωογόνου πνοής της θερμής ομολογίας. Η ζώσα ομολογία της αμωμήτου πίστεως τροφοδοτεί την αληθινή ευσέβεια. Η απουσία της ομολογίας οδηγεί στην τραγική διαζευξι μορφώσεως ευσέβειας και δυνάμεως ευσέβειας , στην οποία στηλειτευει ο απόστολος Παύλος <έχοντες την μόρφωση της ευσέβειας , την δε δύναμη ηρνημενοι Β τιμοθ. Γ’5. > Η απουσία της ομολογίας της Ορθοδοξίας κρύπτεται σήμερα υπό την εκκοσμικευθεισα ζωή πλείστων ευσεβοφανων Χριστιανών , προσσκυνουντων τα είδωλα του Οικουμενισμού .

Θεωρούν τους εαυτούς τους Χριστιανούς , όμως ολίγοι είναι Χριστιανοί , υπό του Πνεύματος του Αγίου ενεργούμενοι . Ενώ οι πραγματικοί Χριστιανοί είναι πλούσιοι στις χάρες του Αγίου Πνεύματος , οι δε μη ομολογούν την πίστη τους είναι πτωχοί γιατί έκρυψαν τα τάλαντα της πίστεως .

Στην Μακαρίου Αιγυπτίου στην Ομιλία Ζ στ Βεπες 42,57

Πως εάν συγκρινης την του νοος αυτόν διαγωγή και ζωή της ψυχής προς εκείνων , ευρησεις πολλή διαφορά  ως ζώντων προς νεκρούς. Γέμισε η Εκκλησία με ζιζάνια της αιρέσεως . Οι υποτιμωντες τα θεία δόγματα μένουν έξω του παραδείσου της αγάπης.

Η ορθότητα των δογμάτων και της υγιαινουσας πολιτείας , κηρυτε ο ιερός Χρυσόστομος.

Είναι αδύνατον να καλλιεργηθεί αγία βιοτη , ορθόδοξος ήθος όταν υπάρχουν τα ζιζάνια . ( Υπομνιημα εις τον Ιωάννη τον απόστολο τον Ευαγγελιστή ομιλία ΚΗ ,2 PG 59,164. )

Ο Κύριος έλεγχε τον λαό του Ισραήλ ως άπιστη γενεά και διεστραμμένη .

Όλοι οι Προφήτες και οι Δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης , διώχτηκαν  και μαρτύρησαν για του Χριστού την πίστη την Αγία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος: Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. (Ο Αντίπαπας) – Σκοπός συγγραφής του έργου.

  Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. (Ο Αντίπαπας). Η δράση και το εγκώμιο του, γραμμένα από τον Άγιο Αθανάσιο τον Πάριο. Ο ΑΝΤΙΠΑΠΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις