Συγκρητισμός είναι ένα συνκερασμα κοκτέιλ ή μίγμα αιρέσεων.
Ο Ακίνδυνος συνχωνευε την σαβελλιανη και την ευνομιανη αίρεση κατασκεύασε σαν κάτι μίγμα δηλητηρίου (Γρηγ. Παλαμά Λόγος Αντιρρητικός κατά Ακίνδυνου Α,7,45)
Από τους Λόγους τους αντιρρητικούς του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά κατά του Ακίνδυνου θα καταλάβατε τι κοινό γνώρισμα έχουν οι Ακίνδυνοι με τους σημερινούς Οικουμενιστες.
Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,9,52
Τι είναι , όταν τον μεν Βαρλαάμ απορρίπτουν και τον υποβάλουν σε ανάθεμα , ως κακόδοξο , όπως οι Αρειανοί τον αρειανό Αέτιο , και οι Αρμένιοι τον Ευτυχή και τον Διόσκορο , έπειτα όμως δογματίζουν μ εκείνον κατά το παράδειγμα τούτων ;
Το ίδιο πράττουν και έπρατταν οι Παπικοί με τους Προτεστάντες , οι Ορθόδοξοι –Οικουμενισται με τους Παπικούς ακόμα και με τους Προτεστάντες με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά , έπειτα δογματίζουν με εκείνους κατά παράδειγμα τούτων ;
Βλέπε Αθανάσιο Μπασδεκη Εμείς και άλλοι … σελ. 94 …ότι πιστεύουν δηλ οι Ρωμαιοκαθολικοί χριστιανοί , όπως και οι Ορθόδοξοι στην Αγια Τριάδα.
Η δε άποψη των Ορθοδόξων είναι, αν μη τι άλλο λιγότερο , λανθασμένη και απαράδεκτη.
Αυτά μας τα λένε και τα γράφουν και τα πιστεύουν οι σημερινοί Οικουμενισται.
Αυτό είναι το δόγμα του Οικουμενισμού , ενώ τάχα μου τάχα , όποτε τους συμφέρει ασκούν αντιαιρετικο αγώνα ενάντια όλων και στον εαυτό τους.
Μέγα Υποκρισία των σημερινών Αρχιερέων.
Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,10,57
Έπειτα υποκρινόμενοι την προς την συμφωνία , ομιλούν με παρρησία εναντίον της μέσα στην ίδια την Εκκλησία , προσπαθώντας να την παρουσιάσουν συγχρόνως και ορθόδοξη και κακόδοξη. Άραγε μπορεί κανείς να επιδείξει κάποια διπλόη ασεβέστερη και μιαρώτερη από την δική σου (για τον Ακίνδυνο) / σας ( για τους Οικουμενιστές ) ;
Ότι είναι κοινό σε όλους τους αιρετικούς Γρ. Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Β,1
Συνοπτικά είναι τρία
Εξαπατούν τους εαυτούς τους και τους οπαδούς τους να αφοσιωθούν στο ψεύδος σαν αλήθεια. Πείθουν εαυτούς και τους άλλους με επιχειρήματα τριπλής κατασκευής.
1ον Με την πρόφαση της ευλάβειας προς τον Θεον (Υποκριτική ευλάβεια προς τα Θεία).
2ον Με την παρερμηνεία της Γραφής , των λόγων των προφητών , των αποστόλων και πατέρων.
3ον Με την ενότης και απλότης του Θεού και διακηρύσσουν παντού ότι οι ορθόδοξοι είναι πολύθεοι , αφού δεν τηρούν τη θεία απλότητα.
Αυτήν την γραμμή ετήρουν ο Σαβέλλιος , ο Άρειος , ο Νεστόριος , ο Ευτυχής , ο Πύρρος , ο Σέργιος και οι λοιποί , αυτή τηρούν και οι σημερινοί αιρεσιώται.
Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,7,14
Ο τότε Ακίνδυνος και οι οπαδοί του , με βάσει όσα εδογμάτισαν …άνοιξαν τη θύρα για να εισέλθουν όλες γενικώς οι πονηρές αιρέσεις από την αρχή.(ο τότε Οικουμενισμός )
Το ίδιο έκανε ο Αθηναγόρας και οι οπαδοί του , άνοιξε τη θύρα για να εισέλθουν όλες γενικώς οι πονηρές αιρέσεις από την αρχή.(ο σημερινός Οικουμενισμός)
Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Γ,5,12
Ο δε Ακίνδυνος λέγει ότι αποβλήθηκαν από την Εκκλησία αυτοί που βεβαιώνουν αυτά τα πράγματα δεν είναι λοιπόν φανερό ότι προσχωρεί στην Εκκλησία των δυσσεβών ; Από αυτήν βέβαια την Εκκλησία του όποιος συμφωνεί με τους ιερούς Πατέρες και ορθοτομεί το λόγο της αληθείας έχει αποβληθεί. Επομένως και από τους λόγους κατακρίνεται , που είναι συνήγοροι της από αυτόν πρεσβευόμενης κακοδοξίας.
Τα ίδια ακριβώς , μας λένε και σήμερα και οι Οικουμενιστες άμα δεν ορθοτομούμε τον λόγο της αληθείας τότε είμαστε εντός Εκκλησίας δηλ. μαζί τους , αλλιώς είμαστε εκτός της Εκκλησίας άμα συμφωνούμε με τους ιερούς Πατέρες μας .
Τα ίδια λένε στο ποίμνιο , όποιος τους ελέγχει σε θέματα πίστεως , τους βρίζουν τους διώκουν τους απειλούν .κ.α… βλέπε Ορθόδοξος Τύπος Αρ. Φύλλου 2135 σελ. 4η <<Η συνχυσις των καιρών ως συνοδός και αρωγός της παναιρέσεως του Οικουμενισμού>> του Αδαμάντιου Τσακιρογλο
Ο Γρηγ. Παλαμάς στηριζόταν στους Μάξιμο ,Μ. Βασίλειο , Ι. Χρυσόστομο, Γρ. Νυσση, Μ. Αθανάσιο, Κύριλλο Αλεξανδρείας , Ι. Δαμασκηνό , Διάδοχο Φωτικης , Ανδρέα Κρήτης , Νείλο(=Ευαγριο) , Ισαάκ ,Γρ. Θεολόγο κ.α , πρέπει τότε οι Οικουμενισται να τους αποβάλουν από το εορτολόγιο τους αφού δεν τους τιμούν πρέποντα.
Χρησιμοποιούν δολώματα :
Το δόλωμα της αγάπης της δήθεν οικοδομής και της ενότητας.
Το δόλωμα της ευσεβείας .
Και το δόλωμα της φιλανθρωπίας .
Ο Μ. Βασίλειος μας διδάσκει να προσέχουμε από αυτά τα δολώματα.
Γιατί πράττουν αυτοί (οι αιρετικοί) τα ακριβώς αντίθετα.
Αγάπη – Μίσος
Ενότητα- Αιρέσεις και Σχίσματα
Οικοδομή – Κατεδάφιση
Ευσέβεια – Δυσεβεια
Φιλανθρωπία – Πείνα και από τον λόγο του Θεού (έλλειψη της κατηχήσεως )
þ Βλέπε Αθ. Μπασδεκη , στο βιβλίο του Εμείς και άλλοι …σελ .45/46…{δεν σας κατηχήσαμε περιορισθεντες εις το Πιστεύω του αναδόχου, αλλά σας εγκαταλείψαμε εις την τύχη σας…κτλπ…} )
þ 'Η μέθοδος της κατηχήσεως είναι μεν αναγκαία εις τους προϊσταμένους τού θρησκευτικού βίου, ώστε να είναι δυνατόν να πληθύνεται η 'Εκκλησία με την προσθήκην των σωζόμενων, καθώς η διδασκαλία τού περί πίστεως λόγου προσάγεται εις την ακοή των απίστων αλλά όμως δεν είναι εφαρμόσιμος ο ίδιος τρόπος διδασκαλίας εις όλους τους προσερχόμενους εις τον λόγο, αλλά πρέπει να προσαρμόζωμεν κατά τας μεταξύ των διαφοράς των θρησκειών την κατήχηση αποβλέποντες εις τον ίδιον σκοπό τού λόγου, αλλά μη επιχειρηματολογουντες κατά τον ίδιον τρόπον.( ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΣ.Γρηγορίου Νυσση)
þ Ούτε αυτό πράττουν κατά μίμηση του ΑΓ.Γρ. Νυσση στους δήθεν διαλόγους αγάπης.
Καλή Μετάνοια στους Οικουμενιστές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου